Mokasinko treffit?
Meillä oli kolmannet treffit, pyysin mun luo, sovittiin et makoillaan yhdessä ja katotaan joku leffa. Oltiin lähekkäin ja siliteltiin toistemme kättä tms, ja muutenkin kosketeltiin ja halailtiin. Välillä myös pussailtiin. Eka pusu oli ollut jo toisilla treffeillä. Sit lopussa pussailtiin vähä enemmän ja huomasin et mies ois ainakin halunnut et jatkuis pidemmälle, itekin oisin mut en halunnu vielä koska niin moni mies lopettanut yhteydenpidon pian sen jälkee ku päässy sänkyyn.
Kaikki jäi hyvin, hän lähti kotiin ja pussattiin ja halattiin lopussa. Laittoi sit viestin kun oli päässy kotiin.
Jäin kuitenkin miettii, et mokasinko nyt ku en antanu tilanteen johtaa seksiin, ens kerralla kyl oon siihe valmis. Kuitenkin molemmilla oli hyvä olla vaan toisen lähellä, treffit kesti yli 4 tuntii.
Mitä miehet ajattelee, kun nainen laittaa pelin poikki vaikka selvästi molemmat halus toista. Loukkaantuuko?
Kerran aiemmin tehny tän saman jutun, eli ollu pussailua ja kosketusta mikä ei oo sillä kerralla johtanut seksiin vaan vasta ensi kerralla ja se tapailu kesti pidempään ku muut tapailut, millo ollu muka kiire sänkyyn.
Kommentit (16)
Mun mielestä ei se ole odottamisesta kiinni vaan miehestä.
Eli parisuhteen perässä olevalle miehelle (kuten minulle) voisi antaa vaikka 1.treffeillä ja tietenkin jatkaisin tutustumista senkin jälkeen.
Mutta jos naiset antavat panomiehille jotka ovat kaiken aikaa olleet vain seksin perässä niin ei sillä ole merkitystä milloin annat.
Kaikki riippuu miehen tasosta. Omantasoisen mies on parisuhteen perässä.
No jos mies tuosta loukkaantuu niin aika urpo. Miksi haluisit deittailla sellaista. Ei järkevä mies tee mitään päätelmiä suuntaan tai toiseen (tapailun jatkumisesta) oli seksiä sit heti tai vasta useampien treffien jälkeen.
Sä nyt laskelmoit asioita vähän kierosti. Seksiä on, kun sitä halutaan. Ei tarvitse kantaa syyllisyyttä tuollaisesta ja jossitella. Teit niin tai näin, niin et voi hallita miehen kiinnostusta sinuun tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli parisuhteen perässä olevalle miehelle (kuten minulle) voisi antaa vaikka 1.treffeillä ja tietenkin jatkaisin tutustumista senkin jälkeen.
Mutta jos naiset antavat panomiehille jotka ovat kaiken aikaa olleet vain seksin perässä niin ei sillä ole merkitystä milloin annat.
Tää onkin hyvä kysymys että mistä sit voi tietää et onko se mies yhtää tosissaan vai vaan seksin perässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt laskelmoit asioita vähän kierosti. Seksiä on, kun sitä halutaan. Ei tarvitse kantaa syyllisyyttä tuollaisesta ja jossitella. Teit niin tai näin, niin et voi hallita miehen kiinnostusta sinuun tällä tavalla.
En yritä kiinnostusta hallita, mutta ehkä ajattelen niin että jos mies on tosissaan kiinnostunut niin haluaa varmasti vielä nähdä. Jos taas hakee vain seksiä ni tuskin jaksaa nähdä vaivaa kun varmasti helpomminkin saa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Jos se mies on susta ei kiinnostunut ei asiaa muuta se harrastaako seksiä ekoilla, tokilla vai vasta vaikkapa kuudensilla treffeillä. Jos se mies taas ei ole kiinnostunut parisuhteesta mutta muuten pitää ihan ok:na sun kanssa vietettyä aikaa ja kaipaa seksiä niin kyllä se useamman tapaamisen jaksaa odottaa. Eli teet niin tai näin niin et todellakaan voi taata sitä mitä tapahtuu. Joko kiinnostat miestä parisuhdemielessä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Jos se mies on susta ei kiinnostunut ei asiaa muuta se harrastaako seksiä ekoilla, tokilla vai vasta vaikkapa kuudensilla treffeillä. Jos se mies taas ei ole kiinnostunut parisuhteesta mutta muuten pitää ihan ok:na sun kanssa vietettyä aikaa ja kaipaa seksiä niin kyllä se useamman tapaamisen jaksaa odottaa. Eli teet niin tai näin niin et todellakaan voi taata sitä mitä tapahtuu. Joko kiinnostat miestä parisuhdemielessä tai et.
Olin ajatellut että jos vielä haluaa nähdä ja tilanne etenee seksiin, niin annan sen edetä. Ehkä se on vaan niin ettei mistään voi tietää, kun kaikki miehet on erilaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää onkin hyvä kysymys että mistä sit voi tietää et onko se mies yhtää tosissaan vai vaan seksin perässä.
Ap
No yleensä naiset toimivat niin että antavat panomiehille ja sille parisuhteen perässä olevalle miehelle annetaan vain kaveripakit.
Eli kokeile vaikka toimia päinvastoin miten normaalisti toimisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kysy heti alussa ihan suoraan mitä mies etsii. Eiköhän kuitenkin vähemmistö valehtele suoraan päin naamaa että haluaa parisuhteen kanssasi jos ei sitä missään nimessä halua.
Ihan oikeasti naiset moni asia selviää kun avaa suunsa ja puhuu miehen kanssa eikä spekuloi vaan kaikkien muiden kanssa.
Ja vaikka mies etsisikin parisuhdetta ja viihtyisi kanssasi niin ei sekään takaa että muutamien treffien jälkeen hän toteaa ettei näekään teillä tulevaisuutta. Jos tuolloin on jo ehditty harrastaa seksiä ei kyse välttämättä ole siitä että tyyppi oli vain seksin perässä.
No ei sitä mistään voi tietää. Voi olla vakavan suhteen perässä, mutta kiinnostus lopahtaakin ensimmäisen kerran jälkeen. Ei siksi että on saanut, vaan siksi ettei tapahtuman sisältö miellytä. Nykyään pitäisi jo ensimmäisellä kerralla olla valmis vaikka mihin piiskanheilutuksiin. Sitten sen näkee, kun aikaa kuluu.
Mitä väliä paneeko se kolmannella vai neljännellä kerralla se jättää sut joka tapauksessa jos niin tulee. Miehet vaan nauttii kun pääsee jahtaamaan.
Naurettavia nämä muka taktiset vedot. Nykynaiset vaan joutuu olemaan patjana jokaiselle ja toivoa vaan että joku kiinnostuu. Sit sitä kutsutaan vapaudeksi. Mikään kulttuuri ei ole niin alistava kuin länsimainen.
mitä mä just luin? älä ole halpa vaan kunnioita itseäsi hyvä nainen! Hanki kunnon itseluottamus, äläkä makaa noin löyhin perustein.
tuskin miestä haittaa sillä on 3 muuta pantavaa kierrossa samaan aikaan.