Pelkään et oon ihan sairas..:(
Nii. Mul on ollu 2 päivää kuumetta mut nyt ei oo. Sit mun alaselkä on kipee. Oon tietty lukenu munuaistulehduksesta ja tullu ihan hysteeriseksi. Toisaalta kipu ei oo kauheen voimakas ja ei jatkuvasti, että johtuiskohan siitä, että makasin sängyssä koko eilisen päivän. Lisäksi ulosteessani on verta(peräpukamat?) ja alavatsa vähän kipeä.. Pitäisköhä mennä lääkäriin..?
Kommentit (6)
Sulla voi olla kysta munasarjoissa esim.
Käy vaan lääkärillä. Nuo vaivat tuskin kuitenkaan liittyvät toisiinsa.
Ja siis mun vatsa ei oo kokoaika kipee, luulisin jopa että peloissani kuvittelen vaivan :D ja yleiskunto on hyvä:) mutta ei siis oo munuaistulehdus? Ja epäilen myös itsekkin että liittyisivät toisiinsa, eiköhän olo olisi silloin melkoisen huono..
Sulla olis koko ajan kuumetta jos olisi munuaisaltaan tulehdus. Nyt ylös ja liikkeelle ja katsot yleisvointia. Vuotavien peräpukamien takia voit varata lääkäriajan kyllä, mutta niitä voi hoitaa itsekin jos eivät ole isoja röllyköitä. Osta Scheriproctia apteekista. Mikäli vatsakipu jatkuu, mene lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:16"]Sulla olis koko ajan kuumetta jos olisi munuaisaltaan tulehdus. Nyt ylös ja liikkeelle ja katsot yleisvointia. Vuotavien peräpukamien takia voit varata lääkäriajan kyllä, mutta niitä voi hoitaa itsekin jos eivät ole isoja röllyköitä. Osta Scheriproctia apteekista. Mikäli vatsakipu jatkuu, mene lääkäriin.
[/quote]
OI KIITOS KIITOS KIITOS!!♥♥♥ Helpotit oloani paljon ja kivi putosi sydämeltä! Muutenkin ollu rankka syksy nii en jaksais enää sairauksia.. Tuntuu et oon vaa taas pelotellu itteeni:(
Kannattaa mennä. Todennäköisesti sulla on joko vatsahaava tai AIDS:ista johtuva komplikaatio.