Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaslomalla ja nyt aukesi jo päivän neljäs kalja

Vierailija
18.10.2021 |

Tiedän että pitäisi laittaa korkki kiinni, mutta sen verran kovasti vapisin että pakko loiventaa. Tässä loivennan jo kolmatta päivää, pitääköhän kohta lähteä katkolle vai onnistuuko itsenäisesti kotona?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, mulla jo kuudes kalja.

Jos haluat lopettaa, paljon tsemppiä! mutta seinään lopettaminen ei yleensä toimi, ainakaan mulla...samassa veneessä ollan kuitenkin.

Niinhän se menee että krapula lähtee sillä millä tulikin 😐

Vierailija
2/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako jotain ongelmia esim työelämässä jos menee lääkärilta hakemaan pamit viinasta vieroitukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalian tissuttelu on parhautta.

Vierailija
4/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää niin, että joka päivä yksi kalja vähemmän kuin edellisenä päivänä. Pitää tarkasti laskea ettei juo vahingossa enempää.

Vierailija
5/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä jotain niin rappioromanttista, kun kunnon ihmiset on töissä ja itse hiprakassa ennen puolta päivää kuuntelemassa klassista musiikkkia

Vierailija
6/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos krapula menee niin pahaksi että deliriumia pukkaa, niin oikea suunta on päivystys eikä alko.

Krapula ei lähde alkoholilla. Se siirtyy ja pahenee. Pään työntämistä hiekkaan.

Vierailija
7/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos krapula menee niin pahaksi että deliriumia pukkaa, niin oikea suunta on päivystys eikä alko.

Ei kolmen päivän ryypystä mitään deliriumia vielä tule. Pitää vaan nyt kestää ne tärinät ja liskojen yöt ja laittaa korkki kiinni ilman mitään lääkkeitä.

Vierailija
8/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole maksakirroosiin trolli.

Vierailija
9/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avaan vasta illalla kaljat.

Päivä juopottelu ei kiinnosta.

Vierailija
10/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi neljäs sairauslomaviikko enkä todellakaan ole ryypännyt koko tuota aikaa. Yhtenä lauantaina tänä aikana olen juonut pullon valkkaria. 

Vierailija
11/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolmen päivän ryypystä mitään deliriumia vielä tule. Pitää vaan nyt kestää ne tärinät ja liskojen yöt ja laittaa korkki kiinni ilman mitään lääkkeitä.

No sepä se. Tyypillistä addiktin ajattelua, että ei ole selkärankaa kestää hankkimaansa krapulaa vaan pitää tissutella ja korjailla taaperon logiikan tavoin.

Vierailija
12/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa jos sairauslomalla olisi oikeasti sairas. Siinä menisi päivät hukkaan. Meillä töissä omailmoitus käytössä ja jos ei nappaa niin voi vain aamulla soittaa ja sanoa, että nyt on kuumetta, olen 3 päivää pois. Täytyy vain pitää matalaaprofiilia mutta mukava katsoa leffoja ja pelata pleikkaa 👍

Vierailija
13/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteilla on ne alkoholistien ongelmat.

Vierailija
14/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lasissa on myt viiniä. kaksi siideriä jo juotu. Pitäs tehdä koulu hommmia, mut jostain syystä tää ei vaan lähde etenemään. Tänään ei ole mitenkään hyvä päivä. Ei vaan tänään millään jaksaisi. 

Vierailija
15/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas kävin hakemassa kaupasta lisää kaljaa. Huomenna sitten kärsin krapulan kuin "mies", ei mitään loiventavia.

Vierailija
16/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin housuuni ja sitten tuli kakka. mitä teen?

Vierailija
17/17 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraako jotain ongelmia esim työelämässä jos menee lääkärilta hakemaan pamit viinasta vieroitukseen?

Terveydenhuollossa saa aika herkästi päihdepotilaan leiman jonka jälkeen voi olla vaikeuksia saada mitään asperiinia vahvempaa lääkettä reseptille. Oletus kun on että väärinkäyttää niitä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme