Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentava naapuri!

Vierailija
18.10.2021 |

Asun 5. vuotta osakekerrostalossa, jossa maksan omaa osaketta. Yläkerrassa asuu mies, joka jatkuvasti moittii ulkonäköäni. Ensin hän luuli minua natsiksi, kun olin klanipää. Sitten annoin tukan kasvaa oikein kunnolla, niin sekään ei ollut hyvä: pitkät hiukset kuuluvat naisille eikä miehille. Vaatteiden lisäksi (liian nuorekkaat, takin väri ei sovi kenkien kanssa tai päinvastoin) hän on ottanut asiakseen huomautella painostani. Viimeksi hän sanoi minulle: "Oi-joi, sinun täytyy laihduttaa ainakin 15 kiloa".

Olen alkanut todella vältellä häntä. Jos näen ulosmennessäni, että hän on tulossa kotiin suunnasta A, valitsen väkisinkin suunnan B, ettei minun tarvitse kohdata häntä.

En ymmärrä tuollaista käytöstä. Mitään en ole tehnyt enkä sanonut sille miehelle. Elelen muutenkin rauhallisesti: en bilettele enkä tuo asuntooni möykkääviä vieraita, eipä silti, että minulla sellaisia olisikaan. Harmittaa, että olen "kiinni" tämän asunnon kanssa, vuokralaisena olisi helpompi lähteä.

Toivon, ettei kenellekään muulle ole käynyt mitään vastaavaa. Hyvää alkanutta uutta viikkoa joka tapauksessa!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä asia huomiotta. Hänellä on ilman muuta aivo-oire. Siihen ei mitkään sanat tehoa. Älä rajaa omaa elämääsi hänen vuokseen. Mukavaa päivää sinulle.

Vierailija
2/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun hän tulee vastaan saat kuulla että "mitä sinä menit sinne vauvapalstalle itkemään? Homo!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä polkupyörä varastotiloissa? Käy päästämässä silloin tällöin ilmat pois kumista mutta ei liian usein. Muuten se alkaa epäillä sinua.

Vierailija
4/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota takaisin se kalju look käyttöön ja hommaa itsellesi Helvetin enkelien tyylisiä nahkaliivejä ja nahkatakkeja. Eiköhän ala juippu vähän pelätä. Ja moottoripyörä on hyvä uskottava lisä jos ei sulla vielä ole sellaista.

Vierailija
5/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat olla todella pöyristyttäviä sanomisissaan. En ole ikinä oppinut tajuamaan, mitä tuollaisia ihmisiä oikein vaivaa.

Vierailija
6/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota takaisin se kalju look käyttöön ja hommaa itsellesi Helvetin enkelien tyylisiä nahkaliivejä ja nahkatakkeja. Eiköhän ala juippu vähän pelätä. Ja moottoripyörä on hyvä uskottava lisä jos ei sulla vielä ole sellaista.

Mutta sitten se satavarmasti soittaa poliisit paikalle.

Vierailija
7/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mten sait viidessä vuodessa kasvatettua pitkän tukan?

Vierailija
8/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihastunut sinuun, siksi haluaa tulla juttusille aina, kun tilaisuus siihen vain tulee.

Vierailija
9/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaudet aiheuttavat kyvyttömyyttä kontrolloida sanomisiaan.

Vierailija
11/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät valitettavasti antaitse hyvää ja asiallista käytöstä osakseen. Sellainen suorastaa provosoi heitä olemaan ilkeitä. KOVA KOVAA VASTAAN!

Vierailija
12/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, niin olisi parempi ettei sanoisi mitään. Ulkonäön arvostelu on todella ala-arvoista. Ikävintä tuossa, että sinun pitää liikkua vältelläksesi häntä.

Itsellä myös vastaavanlainen kokemus, ja näiden kanssa on turha yrittää mitään. Pahinta on että oma mieliala käänty pakkasen puolelle, kun heidän kanssa joutuu tekemisiin. 

Mutta voimia sinulle, ja muista että elät itsellesi. Naapurilla on varmasti todellisia ongelmia, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
13/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko havainnoinut, miten hän on vuorovaikutuksessa muiden kanssa? Haukkuuko hän heitäkin? Hän voi olla kaikkien mielestä masentava. Saat vertaistukea, jos puhut jonkun muun kanssa, jota hän on haukkunut.

Vierailija
14/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kännykän kuulokkeet, napit tai isot luurit korvillesi niin et kuule mitä hän puhuu. Minä tein niin että pääsi kiusallisista höpöttäjistä eroon. 

Vierailija
15/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat, oikeat sanat hänenlaiselle ihmiselleen rappukäytävässä ja taloyhtiön piha-alueella ovat: - Ole ystävällinen ja poistu!

Vierailija
16/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash.

Vierailija
17/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten on osakekerrostalo? Tarkoitatko tavallista kerrostaloa?

Vierailija
18/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tommoselle ukkelille!

Vierailija
19/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona tommoselle ukkelille!

"Minä olen niin paljon parempi kuin te kaikki muut yhteensä."

Vierailija
20/34 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, ap. jos sinulla on vielä pitkä tukka, niin laita selkäpuolelta kuvaa. Lupaan kehua kuplille :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi