Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen haluaa joululahjaksi?

Vierailija
17.12.2014 |

Auttaakaa miestä. Ideani ovat loppuneet yhteisen 15 vuoden aikana. Mitä naiseni/vaimoni/lastemme äiti haluaa joululahjaksi tai mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana spa-hoito. Esim. intialainen päähieronta ja vartalokuorinta. Tai shiatsuhoito, hieronta, kuumakivihieronta. Jotain sellaista ihanaa luksusta, josta tykkää, mutta jota itse ei raaski itselleen hankkia.

Vierailija
22/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:02"]

Toivooko kaikki naiset lahjoja? Mä en ainakaan toivo enkä tarvitse. Lapsille ostetaan lahjoja ja miehellekin ostan aina jonkun paketin. Olen aina kyllä saanut jonkun korun tai kirjan mutta ei haittaisi vaikka ei olisi mitään. Jouluna tärkeintä on kun saamme olla koko perhe yhdessä, käydä pulkkamäessä ja pelailla yhdessä.

[/quote]

Onnea vuoden marttyyrille :)

Ap:lle: jos lapset ovat sen ikäisiä, että heidät voi viedä päiväksi hoitoon, niin miten olisi sinun ja hänen yhteinen hemmottelupäivä. Esim. käynti kylpylässä ja illallinen ravintolassa. Tai kylpylän sijaan voi olla esim. teatteri tai musikaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita on hvyä lahja, mutta kannattaa hankkia siten, että sen voi tarvittaessa vaihtaa jos tulee ihan vikaostos.

Yksi mitä itse arvostaisin, olisi sellainen yllätys vuoden jokaiselle kuukaudelle juttu. Että saisin mieheltä lupauksen, että esim. joka kuun eka lauantai olisi joku pieni yllätys. Se voisi olla esim. aamiainen vuoteeseen, käynti jossain kivassa kahvilassa, illallinen ravintolassa, teatteri-ilta yms.

Vierailija
24/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:02"]

Toivooko kaikki naiset lahjoja? Mä en ainakaan toivo enkä tarvitse. Lapsille ostetaan lahjoja ja miehellekin ostan aina jonkun paketin. Olen aina kyllä saanut jonkun korun tai kirjan mutta ei haittaisi vaikka ei olisi mitään. Jouluna tärkeintä on kun saamme olla koko perhe yhdessä, käydä pulkkamäessä ja pelailla yhdessä.

[/quote]

Kyllä toivoo. Ei välttämättä mitään isoa tai edes materiaa, mutta kyllä kaikki haluaa tulla ainakin jollain tavalla huomioiduiksi. Ne, jotka täällä pakonomaisesti toistelee kaikkiin lahjaketjuihin: "En minä mitään tarvitse. Kaikille muille hankitaan lahjat, mutta minä voin jäädä ilman. Tärkeintä, että saan sanallisen kiitoksen siitä, että olen monta viikkoa valmistellut muille joulua... yms..." on niitä, joilla on niin törppö aviomies, joka ei tajua huomioida vaimoaan ja vaimo yrittää selittää asiat itselleen parhain päin. 

Vierailija
25/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, tennissukat, Kalevara-koru (Lumihiutale-korvakorut ovat ihanat, noin 95 euroa) tai kylpylälahjakortti. Tai kierukka.

Jos et mitään muuta keksi, niin tee tai kynttilät. Kynttilän voi työntää myös hanuriin.

Eiköhän noista osu joku jokaiselle naiselle

Vierailija
26/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:13"]

Villasukat, tennissukat, Kalevara-koru (Lumihiutale-korvakorut ovat ihanat, noin 95 euroa) tai kylpylälahjakortti. Tai kierukka.

Jos et mitään muuta keksi, niin tee tai kynttilät. Kynttilän voi työntää myös hanuriin.

[/quote]

Kierukka, kynttilä ja tennissukat. Vaimo varmaan hyppäisi ilosta kattoon.

Vierailija
27/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Kierukka, kynttilä ja tennissukat. Vaimo varmaan hyppäisi ilosta kattoon.

[/quote]

Parempi sentään kuin kärpässavut joita sain yhtenä jouluna, kun olin toivonut suitsukkeita. Kärpässavut kuulemma savuttavat ja haisevat, joten ajavat saman asian. Talvella kerrostalokämpässä. Joo, hyvä ajatus. Kiitos.

Vierailija
28/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v yhteistä vuotta? hmmm... nainen haluaa vierasta miestä niin että katsot vierestä... haluaa vaikka ei myönnä, mä tiedän.

Vierailija
29/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pähkäilee joka vuosi mun lahjaa vaikka mulla on kestotoivelista joka pätee niin jouluun, syntymäpäivään ja äitienpäivään: 5 tietyn eri kirjailijan kirja, yöpaita ja pörrösukat, lahjakortti kasvo- tai jalkahoitoon ja 1 tietty esine, mitä en jostain syystä koskaan saa vaikka mainitsen sen aina vihjeenä. Esine on halpa siksi mies ehkä luulee etten sitä oikeesti halua?
Viimeksi sain jotkut kalliit kuulokkeet, waat?

Vierailija
30/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joita tarvitsen. Uusi pyjama ois kiva, tai ruoanlaittovälineitä. Tai hupipuolelta joku cd tai stereot jotka voi liittää läppäriin. Älä nyt kuitenkaan vaimolles keittiö- tai siivousvälineitä osta. Nää on vaan asioita, mitä mä yleisesti voisin haluta. Poikaystävältä haluan vain hellyyttä ja seuraa. -N20

Vierailija
31/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista vapaan hemmottelu viikonlopun...

Vierailija
32/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen saamassa kaulakorun, sellaisen hopeisen ja arkisen.Maksoi alennuksessa 104€ ja itse valitsin mieluisan kun en halunnut mitää hirveän kallista kun pelkään että tippuu ja tehdastyössä olisi typerän näköistä pitää kalliita.

Sitten salaa toivoisin:

-cd radiosoitinta,kannettavaa hyvä laatuista eikä mitään Denver 39€ vaan sellaista satasen juttua.

-lahjakortti kauneushoitolaan olis ihana.

Mutta näistä vaan jompi kumpi ja jos en saa niin ei haittaa kun korun saan kuitenki. Meilläkään ei varaa panostaa aikuisten lahjoihin.

Vierailija
34/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen ja rehellinen mies olis kiva.

Vierailija
35/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä aikaa.

Vierailija
36/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 eurolla saat jonkun soman korun. Vaikka kaulakorun. Itse haluaisin tänä jouluna mieheltä lahjaksi jonkun sydänkorun. Tai kosinnan. :)

Vierailija
37/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:17"]

Naiselle voi ostaa pääosin kaikkea turhaa ja kaunista. Vartalonhoitojuttuja esimerkiksi. Katsele vaikka vähän mitä merkkiä löytyy kaapista jo muutenkin. Joku nätti pesuainepurnukka tai kuorinta, käsivoide tai kynsilakka, rannekoru jossa on lempiväriä tai vaikka samaa väriä sen kynsilakan kanssa. Tai juuri noita villasukkia tai nättejä lapasia. Itse olin ihan heltynyt kun oma mieheni oli ostanut lahjaksi suklaata, söpön tyynyliinan ja korvakorut sekä käsirasvan. En ole materialisti mutta oli mukava huomata että se oli osannut niin kivasti valita mun oma tyylisiä juttuja.

[/quote]

Tässä pitää kyllä tuntea jo toisen makua, jos tällaiseen päätyy. Naisella voi olla luottokamat noissa vartalotuotteissa. Mutta tietysti jos nainen selvästi tykkää tällaisista niin miksei. Itse en pitäisi vartalotuotteista, rasvoista, kynsilakasta tai rannekorusta.

Toi lahja, joka 20 sai, kuulosti ihanalta. Tykkäisin ehdottomasti käytännöllisestä lahjasta ihanilla saatesanoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi