Mitä nainen haluaa joululahjaksi?
Auttaakaa miestä. Ideani ovat loppuneet yhteisen 15 vuoden aikana. Mitä naiseni/vaimoni/lastemme äiti haluaa joululahjaksi tai mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (37)
Riippuu ihan vaimosi mieltymyksistä.
Itse en piittaa koruista, hajuvesistä yms. vaan esim. joku XBox-peli olisi aika jees.
Kunnolliset nahkaiset kumipohjaiset talvisaappaat.
Hemmottelukori, sisältäen esim. Viiniä, kasvokuorintajuttuja, pörrösukat, suklaata yms. mukavaa juttua.
Samaa kuin aina. Mitä kalliimpi ja turhempi, sitä parempi. 5000€ maksava timanttisormus on todella varma valinta.
Jotain sellaista, mikä kertoo että olet kuunnellut hänen sanojaan. Mutta jos vaimo on siivouksen ohessa maininnut höyrypesurin tai rikkaimurin, niin näitä ei kannata joulupakettiin hommata.
Minä toivoisin vaikka viiden kerran hierontalahjakorttia, hartiat ihan kipeänä aina, olisi ihana päästä ammattilaiselle.
Tuo nro 5:n ehdotus sopisi minulle. Hemmottelukori olisi ihana.
Lisäksi rakastan ravintolalahjakortteja, muita lahjakortteja tai lempparisarjojen tai leffojen dvd:tä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:03"]
Samaa kuin aina. Mitä kalliimpi ja turhempi, sitä parempi. 5000€ maksava timanttisormus on todella varma valinta.
[/quote]
Oot ihana kuka sitten oletkin. Lopetin sormusten ostamisen 10:n joulun jälkeen kun niitä oli joka sormelle oma!;) Ei vain, ostaisin kyllä mutta asuntolaina ja ne lapset ymmärrätte kyllä...
ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:08"]
Minkä hintaista ajattelit?
[/quote]
En tiedä uskallanko kertoa pelkään että mut ristiinnaulitaan heti... ~150e jos kuulostaa liian pieneltä niin olkaa kilttejä, please.
ap
Pyjama, tiara, hyvä kirja, käsintehdyt konvehdit, lahjakortti ravintolaan tai hotelliin, pieni viesti tai kortti: oot rakas, kaikista somin, tykkään kovin, rakkaudella x
Jos mä olisin mies, niin tekisin näin:
Ottaisin naisen koruboksista sen usein käyttämiä koruja mukaan ja menisin kultasepänliikkeeseen. Sitten yhdessä myyjän kanssa päättelisimme naisen koruista tyylin ja ostaisin löytämäni kaulaketjun/muun korun.
Sitten kirjoittaisin pienelle lapulle "runon" siitä miten ihana se vaimo on, miten kaunis se on, sen parhaista puolista, miksi tykkään siitä ja miten hyvä äiti se on.
Sitten ruttaisin lapun sinne korurasian sisään.
No minä en perusta lahjakorteista enkä kodinkoneista ainakaan. Tykkään itse koruista ja mulle kelpaisi hyvin vaatimattomammatkin korvikset, tms, sellaiset muutaman kympinkin hopeiset ihan hyvin. Miehelle ei vaan mene jakeluun, viime vuonnakin sain jonkun markkinoiden kalleimman vedenkeittimen ja leivänpaahtimen, murto-osalla niiden hinnasta olisi saanut jonkun helyn.
No, tänä vuonna ilahtuisin, jos mies antaisi meille yhteistä aikaa. Missä muodossa tahansa. Mutta ei taida toteutua ja muutenkin varmaan ero edessä. Ei joululahjojen vuoksi, ne nyt on loppujen lopuksi yksi hailea, vaan siksi, että mies ei ole koskaan kotona.
Naiselle voi ostaa pääosin kaikkea turhaa ja kaunista. Vartalonhoitojuttuja esimerkiksi. Katsele vaikka vähän mitä merkkiä löytyy kaapista jo muutenkin. Joku nätti pesuainepurnukka tai kuorinta, käsivoide tai kynsilakka, rannekoru jossa on lempiväriä tai vaikka samaa väriä sen kynsilakan kanssa. Tai juuri noita villasukkia tai nättejä lapasia.
Itse olin ihan heltynyt kun oma mieheni oli ostanut lahjaksi suklaata, söpön tyynyliinan ja korvakorut sekä käsirasvan. En ole materialisti mutta oli mukava huomata että se oli osannut niin kivasti valita mun oma tyylisiä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:08"]
Minkä hintaista ajattelit?
[/quote]
En tiedä uskallanko kertoa pelkään että mut ristiinnaulitaan heti... ~150e jos kuulostaa liian pieneltä niin olkaa kilttejä, please.
ap
[/quote]
Voi sua....! 50 eurollakin saat jo hyvän lahjan.
T. Se pienestä korusta tai varsinkin yhteisestä ajasta haaveillut
Laadukkaat nahkakäsineet, joku hemmottelulahjakortti, hyvää suklaata/kahvia/viiniä, kashmirhuivi...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:16"]
No minä en perusta lahjakorteista enkä kodinkoneista ainakaan. Tykkään itse koruista ja mulle kelpaisi hyvin vaatimattomammatkin korvikset, tms, sellaiset muutaman kympinkin hopeiset ihan hyvin. Miehelle ei vaan mene jakeluun, viime vuonnakin sain jonkun markkinoiden kalleimman vedenkeittimen ja leivänpaahtimen, murto-osalla niiden hinnasta olisi saanut jonkun helyn.
[/quote]
Sukupuolien välinen kuilu. Nainen haluaa että mies tuhlaa ja osoittaa rakkauttan käyttämällä rahansa naisen vuoksi turhuuteen. Mies taas haluaa osoittaa olevansa fiksu ja käyttää rahat järkeviin lahjoihin.
Joku koottu ajatuslahja voisi olla pikantti lisä, arki tulee joulun jälkeen. Mun mies osti mulle pienen avaimenperänä toimivan taskulampun, Magliten ja Pentikin poroheijastimen. Kirjoitti, että haluaa pitää minut turvassa ja olen hänen silmiensä valo. Oli symppis ja kiva idea. Sain myös merinovillakerraston. Hän tykkää ostaa käytännöllisiä lahjoja ja se romantiikka on saatesanoissa. Toimii mulle ;)
pientä ja kallista