Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vaativat kokeneisuutta tapaillessa uutta tyttöä?

Vierailija
17.12.2014 |

Haukuitte tai ette, olen parantumaton romantikko ja haluaisin kunnollisen, rakastavan parisuhteen, perheen, lapsia. Omien vanhempieni suhde on yli 25 avioliittovuoden jälkeen hyvin lämmin ja rakastava. Olen 22 -vuotias ja haluaisin parisuhteen ja kaiken edellä mainitsemani. Olen myös hyvin kokematon, enkä ole edes suudellut kertaakaan. Tämä ei johdu mistään uskonnollisesta tai vakaumuksellisesta syystä, en vaan ole vielä kohdannut sellaista miestä.

Musta jotenkin tuntuu, että miehet vaativat/haluavat kokeneen naisen tyttöystäväkseen. Kokeneen parisuhteessa ja seksissä, että tietäis mitä mies haluaa... Olen tapaillut muutamaa miestä, ja viimeinen loukkasi syvästi, kun alkoi nauramaan kerrottuani, etten ole vielä harrastanut seksiä. Tämä tapahtui 3. tapaamiskerralla, leffan jälkeen, kun alkoi ehdottelemaan. Se on muuten tosi "kiva" tunne, kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Kiitos, että sain kirjoittaa tämän, helpotti paljon.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoisin, että on huomattavasti tavallisempaa, että naiset edellyttävät kokeneisuutta mieheltä aloittaessaaan tapailua.

Niin monta kertaa nähty, että kun mies on vähän pallo hukassa miten naisten kanssa siinä tilanteessa toimitaan, niin naisen kiinnostus loppuu kuin seinään.

Vierailija
42/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:59"]

ite stressasin samoista asioista, vaikka ikää on vaan se 19-vuotta. Kun kaikkialla tunnutaan toitottavan ettei kukaan nyt neitsyttä halua ja pitäs osata vaikka mitä akrobatiaa ja heti rassata joka reikään. Oma mies kyl oli aivan ihana vaikka onkin minua rutkasti vanhempi ja kokeneempi. Ei tuntunut häntä haittaavan kokemattomuuteni vaan ennemminkin juuri niin päin että kiva "opettaa" mulle asioita :)

[/quote]

Yleinen harhaluulo. Toki pelimiehet "arvostaa" kokenutta naista, kun ei tarvitse polttaa aikaa opettamiseen ja nainen ei hökelly, kun reikä vaihtuu lennosta. :(

Ei kaikki miehet kuitenkaan ole samanlaisia.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sellaiset ole mitään vakavasti otettavia puolisoehdokkaita. Teidän sukupolvi on syntynyt tällaiseen outoon maailmanaikaan eikä monellakaan ole tietoa paremmasta eli hyvästä. Nautinnontavoittelijoiden ja vastuunvälttelijöiden manipuloinnit menee kovin helposti läpi. Monella on huono isäsuhde, joka tietysti altitsaa tällaiseen. Manipulaattoreiden isäsuhteitakaan ei tietysti voi kehua varsinkaan esimerkkimielessä.

Vierailija
44/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan aikuinen halua enää leikkiä mitään teinineitsyt Maria leikkejä vaan leikkiä ihan jo kahden aikuisen välisiä leikkejä. Sitä räpeltämistä ja kohleltamista on teininä kokenut ihan tarpeeksi epävarmojen pikkutyttöjen kanssa.

Vierailija
45/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:54"]

Ei kukaan aikuinen halua enää leikkiä mitään teinineitsyt Maria leikkejä vaan leikkiä ihan jo kahden aikuisen välisiä leikkejä. Sitä räpeltämistä ja kohleltamista on teininä kokenut ihan tarpeeksi epävarmojen pikkutyttöjen kanssa.

[/quote]

En tiedä mikä ihmeen panomies siellä kirjoittelee mutta ei se mitään.

Vierailija
46/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa, että nainen on itsevarma ja tietää, mistä pitää ja miten haluaa miehen koskettelevan ja tekevän. On hyvä olla edes jotain tietoa omasta kehosta ja siitä, mikä tuntuu hyvältä, vaikka yhteinen hyvänäpito kuitenkin opetellaankin yhdessä. Sillä ei ole väliä, onko naisella seksisuhteita takana o vai 10. Mies ei välttämättä ole kiinnostunut naisesta, joka punastelee ja häpeilee jo pussaamista, jos siis on aikuisista kyse.

Vierailija
47/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap murehdi! Voit olla varma, että mies joka NAURAA sinulle, kun uskoudut hänelle seksuaalisuuteesi liittyvästä, intiimistä asiasta, ei ole mikään mies edes. Pelkkä pahainen jätkä. Sellaisen kanssa et taatusti haluaisi olla, hän ei tekisi oloasi turvalliseksi, hyväksytyksi, rakastetuksi.

Kun kohtaat sinulle sopivan miehen, hän hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Seksitaitoja voi aina oppia, mutta jos on onnistunut monissa seksisuhteissa rypemällä vaurioittamaan sisintään, ehkä jopa saamaan jonkun taudinkin, niin sellaisia asioita ei voi pyyhkiä pois. Seksissä päästää toisen ihmisen niin lähelle itseään, että siinä herkempi helposti satuttaa itsensä, jos se toinen ei ole luottamuksen arvoinen.

Itse olin 26-vuotias, kun harrastin seksiä miehen kanssa ensimmäisen kerran ihan yhdyntään asti. Silloin vasta tunsin, että nyt olen valmis, tämän miehen kanssa, tässä hetkessä. Tilanne tuntui oikealta ja hyvältä ja mies itse oli yllättynyt, että olin innokas mm kokeilemaan eri juttuja. Olin sanonut hänelle jo aiemmin, että olen neitsyt ja hän osasi ottaa tilanteen oikein. Ei nostanut minua millekään jalustalle jonain ihme neitsytmorsiamena, muttei painostanut mihinkään eikä varsinkaan nauranut vaan otti asian ihan luonnollisesti. Olimme kaksi aikuista, jotka syvästi välittivät toisistaan, olivat ihastuneita, ehkä jopa rakastuneitakin jo siinä vaiheessa ja mielestäni tasavertaisina tilanteessa, vaikka itse olinkin kokemattomampi.

Älä nyt hyvä nainen ainakaan mene kenen tahansa kanssa sänkyyn vaan siksi, että kuuluu. Odota, kun tilanne ja mies tuntuu oikealta, kyllä sinä sen itse tiedät. Kunnioita itseäsi ja toimi niin kuin sinusta parhaalta tuntuu, voit aina viheltää tilanteen poikki. Seksi kuuluu aikuisille. Aikuiset kunnioittavat toisiaan ja toisensa erilaisuutta. Kunnon miehelle voit etukäteen kertoa neitsyydestäsi, jos tuntuu, että hänen kanssaan voisit edetä pidemmälle. Hänelle voit sanoa, jos sinua ehkä jännittää - mutta ehkä ei jännitä edes, kun mies on sopiva. Voit myös sanoa, että haluat miehen ymmärtävän, jos haluatkin vielä odottaa hetken. Jos mies välittää sinusta, niin hän ymmärtää tämän. Jos ei ymmärrä, ei välitä ja pois sellainen mies.

Mutta älä myöskään ota paineita, että sen ekan seksikumppanin pitäisi olla heti se herra oikea. Voihan niin käydä. Mutta ei sitäkään tarvitse stressata, jos niin ei käykään. Aika näyttää. Ehkä hän on herra oikea tasan sillä hetkellä, muttei mies sinun loppuelämääsi varten.

Vierailija
48/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka vaativat kokeneisuutta, ovat todennäköisesti helpon pillun perässä. Tätäkin palstaa selanneena olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että useimpien(?) miesten kaksinaismoraali kukoistaa kuin 1800-luvulla ainakin. Eli mielellään vehdataan "huonojen" naisten kanssa niin paljon kuin sielu sietää, mutta kun sitten joskus vakiinnutaan, niin sitten pitäisi yhtäkkiä löytyä se neitsyt tai ainakin nainen, jolla olis ollut vain 2-3 kumppania. Ikävä kyllä tämä malli on matemaattisesti kestämätön, sillä miesten ja naisten suhteellinen osuus väestöstä on kuitenkin lähestulkoon tasan 50/50. Mistä niitä "huonoja" naisia löytyy poljettaviksi, jos kaikki säästelisivät itseään "sille oikealle"? Ja toisin päin, mistä se neitsyt sitten löytyisi, jos on itse ehtinyt jo polkaista vähintään paria kymmentä naista? Haloo....

Vierailija
49/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:09"]

Mies haluaa, että nainen on itsevarma ja tietää, mistä pitää ja miten haluaa miehen koskettelevan ja tekevän. On hyvä olla edes jotain tietoa omasta kehosta ja siitä, mikä tuntuu hyvältä, vaikka yhteinen hyvänäpito kuitenkin opetellaankin yhdessä. Sillä ei ole väliä, onko naisella seksisuhteita takana o vai 10. Mies ei välttämättä ole kiinnostunut naisesta, joka punastelee ja häpeilee jo pussaamista, jos siis on aikuisista kyse.

[/quote]

Joo, no totta tuokin. Yritin kerran seurustella liki 40 vuotiaan miehen kanssa, jolla ei ilmeisesti ollut mitään kokemuksia naisista. Ei sitä sen ikäisenä enää kyllä jaksa käydä vuositolkulla läpi sellaista teinimäistä uskallanko-ottaa-kädestä-uskallanko-pussata-hui -vaihetta. Kun oltiin vuosi tapailtu, ehdotin, että jäisin hänen luokse yöksi. Ihan yöksi vaan, ei mitään painostusta seksiin. Mies tykkäsi kyllä, että istuin hänen luona vaikka 4 asti aamulla, mutta ei, paniikki päälle, kun olisin tullut nukkumaan samaan sänkyyn. Sitten ehdotin yhteistä päivää Tukholmassa. Mies perui sen viime hetkellä, kun pelkäsi samassa hytissä yöpymistä. Se siitä sitten.

Vierailija
50/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:54"]

[/quote]

Ja sinähän olit itse varmuus teininä?

Vierailija
51/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:15"]

Haukuitte tai ette, olen parantumaton romantikko ja haluaisin kunnollisen, rakastavan parisuhteen, perheen, lapsia. Omien vanhempieni suhde on yli 25 avioliittovuoden jälkeen hyvin lämmin ja rakastava. Olen 22 -vuotias ja haluaisin parisuhteen ja kaiken edellä mainitsemani. Olen myös hyvin kokematon, enkä ole edes suudellut kertaakaan. Tämä ei johdu mistään uskonnollisesta tai vakaumuksellisesta syystä, en vaan ole vielä kohdannut sellaista miestä. Musta jotenkin tuntuu, että miehet vaativat/haluavat kokeneen naisen tyttöystäväkseen. Kokeneen parisuhteessa ja seksissä, että tietäis mitä mies haluaa... Olen tapaillut muutamaa miestä, ja viimeinen loukkasi syvästi, kun alkoi nauramaan kerrottuani, etten ole vielä harrastanut seksiä. Tämä tapahtui 3. tapaamiskerralla, leffan jälkeen, kun alkoi ehdottelemaan. Se on muuten tosi "kiva" tunne, kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Kiitos, että sain kirjoittaa tämän, helpotti paljon.

[/quote]

seksuaalisuus on ylikorostunut varsinkin monilla nuorilla miehilla (ei kaikilla) ja on kivempi kun tyttö ei ole sängyssä ujo lahna 

Vierailija
52/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä esimerkki sinun omat vanhemmaat ja miksi suret jotain "keskikasvuisia" voiko heitä sanoa mieheksi.... Avioliitossa on tärkeintä luottamus ja anteeksianto. Joillakiin arvot on sekaisin jos aloittaa seksista.. Jättää sen omaan arvonsa jos joku vohkii seksi niin voit olla AIVAN VARMAA ETTEI SE MUUTA TARVITSEKKAAN. JA PELKKÄ SEKSILLA KAUAN PARISUHDE EI ELÄÄ.Pitää olla ensin kunnioitus. Sellaiset jätkät ovat säälittäviä kun tarvitsevat jonkun huoran jalkoen väliin. Hän sitten jättää kun kyllästyy. Muista että seksi miehelle pelkkä seksi. Jos mies rakastuu oikeasti niin hän kunnioitta eikä sotkee himojinsa mukaan..se tule sitten kun on sen aika. Mielummiin vasta avioliitossa.

Vierailija
53/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:09"]

[/quote]

Itse kyllä käy kumpi tahansa, mutta jos on kovasti kokematon niin olisi hyvä jos voi olla rehellinen kokemattomuudestaan. Muuten voi tulla pahoja virhetulkintoja, arkuuden tulkitsee helposti kiinnostumattomuudeksi.

Vierailija
54/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo asiat tulevat luonnostaan, kun osuu sopiva partneri kohdalle. :) Ymmärrän kyllä että jos takanapäin on tuhat exää, voi nykyinen vähän kavahtaa... mutta muutoin kyllä pidän itse asiaa aika joutavanpäiväisenä. Eikä omakaan mieheni heittänyt hurmoksesta volttia, kun sai kuulla minun olevan neitsyt. Ei kai meistä kumpikaan ajattele, että Kaunis neito säästelee itseään Heidän majesteettiaan varten, vaan lähinnä hyvää moodia kahden toisiinsa mieltyneen ihmisen välillä. Vaikka seksi onkin kivaa ja ajoittain jopa mahtavaa, tuskin sitä tarvitsee mystifioida pyhäksi toimitukseksi. 

... Niin, siis pointti: kun kohdalle osuu se, jonka kanssa haluaisit, homma varmasti hoituu tavalla tai toisella. Sitä ennen ei kannata stressata. Ja jos joku mies tuollaiselle asialle nauraa, niin... noh, siinähän nauraa, jos kokee tarpeelliseksi. Voi vain tuolla taktiikalla jäädä onnistamatta, moni muu hoitaisi homman paremmin kotiin. 

Vierailija
55/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus AP:n kirjoituksesta oli, että onko tämä ihan oikeasti totta? Ajatteleeko joku näin?

Toisena tuli mieleen, että ehkä kirjoituksen tarkoitus ooli korostaa, että... miehet jotka haluavat kokeneen seksikumppanin ovat sikoja - ja miehet jotka haluavat kokemattoman (neitsyen) seksikumppanin ovat sikoja.

Ihan oikeasti... uskon ahvasti että suuri enemmistö miehistä on kiinnostunut petikaverina naisesta, joka on kokeilunhaluinen, rohkea, hellä, lievästi alistuva.... Itse en näe mitenkään merkittävänä asiana että nainen olisi osaava ja kokenut, enkä usko suuren enemmistön muista miehistäkään haaveilevan osaavista naisista.

Toisaalta pidän jonkinlaisena sairautena eritysesti uskovaisten ja varsinkin "sen" uskonnon miesten halua ja vaatimusta vaimoehdokkaan neitsyydestä. 41vm

Vierailija
56/57 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi