Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vaativat kokeneisuutta tapaillessa uutta tyttöä?

Vierailija
17.12.2014 |

Haukuitte tai ette, olen parantumaton romantikko ja haluaisin kunnollisen, rakastavan parisuhteen, perheen, lapsia. Omien vanhempieni suhde on yli 25 avioliittovuoden jälkeen hyvin lämmin ja rakastava. Olen 22 -vuotias ja haluaisin parisuhteen ja kaiken edellä mainitsemani. Olen myös hyvin kokematon, enkä ole edes suudellut kertaakaan. Tämä ei johdu mistään uskonnollisesta tai vakaumuksellisesta syystä, en vaan ole vielä kohdannut sellaista miestä.

Musta jotenkin tuntuu, että miehet vaativat/haluavat kokeneen naisen tyttöystäväkseen. Kokeneen parisuhteessa ja seksissä, että tietäis mitä mies haluaa... Olen tapaillut muutamaa miestä, ja viimeinen loukkasi syvästi, kun alkoi nauramaan kerrottuani, etten ole vielä harrastanut seksiä. Tämä tapahtui 3. tapaamiskerralla, leffan jälkeen, kun alkoi ehdottelemaan. Se on muuten tosi "kiva" tunne, kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Kiitos, että sain kirjoittaa tämän, helpotti paljon.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:19"]

Niin, miehet on aika kaksinaismoralisteja. Jos oot kokenut, olet huora, ja jos oot neitsyt, sekään ei oo hyvä. SINÄ olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Älä yritä turhaan miellyttää miehiä.

[/quote]

Osa on, osa ei. Riippuu miehen luonteesta kuinka hän naiseen suhtautuu, osin kasvatuksestakin. Ei todellakaan tarvitse esittää, tai yrittää miellyttää tarpeettomasti. Ole vain oma itsesi ja hymyile nätisti. :)

M40

Vierailija
22/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon samanlainen kuin sä! Mutta en oo tota kokeneisuusjuttua huomannut. Aloin seurustelemaan muutama kuukausi sitten yhden miehen kanssa. Sillä on ollut jo paljon suhteita, mä en ollut koskaan edes suudellut. Ei sitä haitannut mun kokemattomuus. Itse asiassa sen mielestä oli varmaan kivaa kun yhdessä opeteltiin asioita sängyssä ja rauhassa tutustuttiin. Seurustelusta taas... me kummatkin ollaan niin ihmissuhdevammaisia että ihan samalla viivalla ollaan. Kumpikaan ei osaa oikeen puhua tunteistaan tai tiedä mitä pitäisi tehdä. Ollaan kaks urpoa, mut ainakin ollaan vielä yhdessä. On helpompi antaa toiselle anteeksi, kun tietää että itse olisi saattanut tehdä samoin. Älä stressaa miehistä. Löydät kyllä jonkun kivan. Niin ja ethän käytä yhdistelmää mies - tyttö. Tulee jotenkin oksettava olo. -N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä miehillä, jotka haluaa kokemattoman naisen, on kuitenkin toive että nainen olisi juuri heidän kanssaan hyvin estoton. Mitään toivoa ei ole tällaisella naisella joka on sekä kokematon että ujo.

Vierailija
28/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 13:02"]

Niillä miehillä, jotka haluaa kokemattoman naisen, on kuitenkin toive että nainen olisi juuri heidän kanssaan hyvin estoton. Mitään toivoa ei ole tällaisella naisella joka on sekä kokematon että ujo.

[/quote]

Varmaan osalla miehistä saattaa olla tuon kaltaisia toiveita, mutta ei pidä yleistää liian kärkkäästi. Itseäni ei nuo kokemattomuus, ujous ym. "ominaisuudet" naisessa haittaa. Itse voisin hyvinkin antaa naiselle tietynlaisen "vetovastuun" asioiden etenemisestä. Saisi itse päättää mitä ja milloin haluaa kokeilla ujouden/estojen hellittäessä vähitellen, kun oppii luottamaan kumppaniin.

Ehkäpä se estottomuuskin pulpahtaisi pintaan jossakin vaiheessa, vaikkei se mikään välttämättömyys olisi. En sitä vaatimaan lähtisi keneltäkään. :)

M40

Vierailija
29/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin itse olisin tuon kirjoittanut! Sillä erotuksella että olen suudellut kerran ja olen 21v....

Vierailija
32/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/57 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:15"]

Haukuitte tai ette, olen parantumaton romantikko ja haluaisin kunnollisen, rakastavan parisuhteen, perheen, lapsia. Omien vanhempieni suhde on yli 25 avioliittovuoden jälkeen hyvin lämmin ja rakastava. Olen 22 -vuotias ja haluaisin parisuhteen ja kaiken edellä mainitsemani. Olen myös hyvin kokematon, enkä ole edes suudellut kertaakaan. Tämä ei johdu mistään uskonnollisesta tai vakaumuksellisesta syystä, en vaan ole vielä kohdannut sellaista miestä. Musta jotenkin tuntuu, että miehet vaativat/haluavat kokeneen naisen tyttöystäväkseen. Kokeneen parisuhteessa ja seksissä, että tietäis mitä mies haluaa... Olen tapaillut muutamaa miestä, ja viimeinen loukkasi syvästi, kun alkoi nauramaan kerrottuani, etten ole vielä harrastanut seksiä. Tämä tapahtui 3. tapaamiskerralla, leffan jälkeen, kun alkoi ehdottelemaan. Se on muuten tosi "kiva" tunne, kun ei tunnu kelpaavan kenellekään. Kiitos, että sain kirjoittaa tämän, helpotti paljon.

[/quote]No tuommoinen aikuisen ikään ehtinyt neitsyt olisi juuri unelma, varsinkin jos olet kutakuinkin sinut oman vartalosi kanssa jne. Olisi upeaa opetella yhdessä ilman liikaa ryppyotsaisuutta. 

[/quote]En vaan osaa edes kuvitella, että 22-vuotiaita neitsytnaisiakin on vielä olemassa; miehiä kyllä; varmaan joka kolmas. Tavallaan inhottavaa ajatella, että nainen koskettelee minua samaan tyyliin kuin entistä ja toteuttaa hänen fantasioitaan. 

[/quote]

Mikset osaa. Samanlaisia ne naisetkin ovat, kuin miehetkin. Toiset aloittaa aikaisin, toiset ei. :)

Vierailija
35/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi susta tai kenestäkään voi tuntua, että miehet haluaisivat kokeneen naisen? Eiköhän 98 % miehistä valitsisi mahdollisimman "vähän käytetyn". Eikä tarkoita sitä, että nainen jotenkin pilalle menisi, vaan että kivahan se olisi jos yhdessä saisi kokea edes jotain ensimmäistä kertaa.

Vierailija
36/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tavallaan en. Jos olet noin päättäväisesti sitä mieltä, että mahdollisimman vähän seksikumppaneita niin helposti päädyt hyväksikäyttäjän ja pahoinpitelijän puolisoksi kun et voi jättää häntä periaatteitesi vuoksi.

Vierailija
37/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ole kuitenkin luonteista ja viestinnän avoimuudesta ja rehellisyydestä kiinni. Jonkun kanssa kaikki natsaa ja toisen kanssa ei mikään. Ei siinä kokemuksella ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. Yhtä lailla 20 miehen kanssa ollut nainen voi kokea sängyssä uusia asioita tai vanhoja uudella tavalla, eikä kokemuksen vähyys toisaalta tarkoita etteikö seksi voisi melko nopeastikin olla oikean ihmisen kanssa hyvinkin tyydyttävää.

Vierailija
38/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:26"]

Miksi susta tai kenestäkään voi tuntua, että miehet haluaisivat kokeneen naisen? Eiköhän 98 % miehistä valitsisi mahdollisimman "vähän käytetyn". Eikä tarkoita sitä, että nainen jotenkin pilalle menisi, vaan että kivahan se olisi jos yhdessä saisi kokea edes jotain ensimmäistä kertaa.[/quote]

Suurin osa miehistä haluaa kohtuutta. Molemmissa ääripäissä on ongelmansa. Mutta luulen, että tuo aloittaja on saanut huomiota kaikkein sosiaalisimmilta supliikkimiehiltä, jotka ovat etsineet lyhytaikaisempaa ja pinnallisempaa suhdetta. Yleensä ne miehet kiinnostuvat pariutumisesta vasta vanhempana. Usein he haluavat panokavereikseen kokeneita ja halukkaita ja sitten kun on pariutumisen aika, ottavat kokemattoman ja aran, joka ei ala haastaa miestä.

Tuo on hyvin riskialtis taktiikka, jos aiot löytää lopullisen elämänkumppanin kerralla. Ihmiset eivät sovi kimppaan ja usein se sopimattomuus paljastuu muutaman kuukauden suhteen jälkeen. Joskus käy niin, että vasta yhdessä asuminen osoittaa perustavanlaatuisen yhteensopimattomuuden.

Vierailija
39/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä edes tavannut miestä, joka haluaisi kokeneen naisen.

Vierailija
40/57 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite stressasin samoista asioista, vaikka ikää on vaan se 19-vuotta. Kun kaikkialla tunnutaan toitottavan ettei kukaan nyt neitsyttä halua ja pitäs osata vaikka mitä akrobatiaa ja heti rassata joka reikään. Oma mies kyl oli aivan ihana vaikka onkin minua rutkasti vanhempi ja kokeneempi. Ei tuntunut häntä haittaavan kokemattomuuteni vaan ennemminkin juuri niin päin että kiva "opettaa" mulle asioita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme