Menossa laivalle ja apua, onko tää toppi liian räikee
viiskymppisellä naisella jolla muotoja riittää :(. Menin ostaan ja nyt mietityttää että munaanko itteni. Tuossa näyttää siedettävän "tyylikkäältä" mutta oikeasti on tosi bling bling ja kuvittele ylipainoinen täti käärittynä tuohon.
https://www.pieces.com/fi-fi/pcdelphia-kietaisupusero-17143859_Magnet_1…
Kommentit (30)
On kyllä liikaa kuvauksesi perusteella. Toki riippuu vähän siitäkin, mitä lähdet sieltä hakemaan.
Minä odotin näkeväni jonkun aniliininpunaisen Kikka-topin. Tuo ei pistä kenenkään silmään.
Vierailija kirjoitti:
Minä odotin näkeväni jonkun aniliininpunaisen Kikka-topin. Tuo ei pistä kenenkään silmään.
Mulla on isot rinnat ja on melko rivon näköinen senkin takia. Plus että olen pullukka. Ap
Hyvä se on. Ja juomalla voit aina paikata epävarmuuksiasi.
Ei ole minusta paha, vaikka olisi millaisen ihmisen päällä. Mikäli kannat paidan itsevarmasti niin hyvältä se näyttää :)
Pinppi vilkkumaan, olet nopeimmin panolla
Aika antava kaula-aukko.. käykö toppi alle? Oikein kivahan tuo on eikä kannata liikaa ajatella muuta kuin nauttia hyvästä reissusta!
Anna mennä vaan, ei siellä kukaan mitään sano siitä, varmasti on kymmenen kertaa näyttävämpiä.
Ei nyt ihan täystyrmäystä tullut. Ehkä kuitenkin vien sen takaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot rinnat ja on melko rivon näköinen senkin takia. Plus että olen pullukka. Ap
Höp. Laitat jos tykkäät. Huulipunaa ja kaulakoru. Ei tuo ole yhtään liikaa laivalle. Työhaastattelu on eri asia.
N44, 85J
Alimmista kuvista näkee miten discopallomainen se on paitsi että luonnossa vielä enemmän. Ap
Ihana! Kännissä tosta valahtaa tissit pöydälle, sillai herkusti. Yhdistä mustaan nahkaminihameeseen ja reisisaappaisiin. Munan saanti on 💯 varmaa
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan täystyrmäystä tullut. Ehkä kuitenkin vien sen takaisin. Ap
Älä vie. Bodaa vähän (eli paljon) itsetuntoa reissuun ja muutenkin. Kaikkea ei tarvitse kysellä muilta - ei ainakaan tavallisen kivaa bilepaitaa. Kivaa matkaa!
Ainoa minlä takia voisi olla liikaa, on jos otat liian pienen koon. Ota siis oikean kokoinen tai kokoa isompi.
Laivan yökerhoon ihan sopiva pusero. Laita musta toppi alle jos tuntuu että rinnat on liikaa tyrkyllä.
Tuo on hieno! Anna palaa vain! Tukea antava toppi alle jos pelottaa ettei rinnat pysy paikoillaan.
No ei todellakaan ole liikaa, mutta ota reilu koko. Kittana tuo ei missään nimessä saa olla. Ennemmin liian löysä kuin kittana.
Ei niillä vaatteilla ole niin väliä laivareissuilla, poishan ne kuitenkin riisutaan.
Sopii jos olet mies.