Ostin fleeceaamutakin ja tämä on luksusta minulle ☆
Jo kelpaa tulla suihkusta talvella, kun voi kääriytyä tähän lämpöunelmaan!!!
Kommentit (13)
Uuh, joo. Vaihdankin sun inspiroimana omani päälle heti!
Mä ostin tänään hiustenkihartimen ja oon niin onnellinen!! :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:14"]Uuh, joo. Vaihdankin sun inspiroimana omani päälle heti!
[/quote]
Hienoa! Millainen se on? Minulla ihan tavallinen, valkoinen!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:13"]Onhan ne fleecenutut mukavia ja mukavuus on luksusta ainakin mulle. Mulla on kallis aitosilkkinenkin mutta en tykkää siitä.
[/quote]
Silkki on kivaa, mutta se ei hivele tuntoaistimuksia yhtä hyvin kuin fleece.
Voi, haaveilen, että olisi varaa ostaa lämmin fleece aamutakki, jonka voisin kylminä aamuina laittaa päälle. Haaveilen myös lämpimistä töppösistä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:20"]Voi, haaveilen, että olisi varaa ostaa lämmin fleece aamutakki, jonka voisin kylminä aamuina laittaa päälle. Haaveilen myös lämpimistä töppösistä.
[/quote]
Halvimmat maksavat 20 € ! :)
Fleece on ällöttävän sähköistä ja öljynhajuista materiaalia! 100% keinokuitu. Mutta onnea sille, joka tykkää. Mulla on vain karhea froteetakki. Tosin sekin on ulkopinnasta pehmeä, en ymmärtä, mikä hyöty siitä sitten on.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:13"]Onhan ne fleecenutut mukavia ja mukavuus on luksusta ainakin mulle. Mulla on kallis aitosilkkinenkin mutta en tykkää siitä. [/quote] Silkki on kivaa, mutta se ei hivele tuntoaistimuksia yhtä hyvin kuin fleece.
[/quote]
Juu eikä jousta yhtään Ja on aina rypyssä. En tykkää.
Mulla ollut useamman vuoden kans ihan lemppari. ja pehmoset sukat vielä jalkaan niin aiettä. :) Mun fleecetakki on lisäksi pysynyt ihan kuin uutena ties kuinka monta vuotta. Kuivausrumpu varsinkin saa aikaan sen ,että on kuin uusi kun sinne laittaa pyörumään pesun jälkeen. :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:20"]
Voi, haaveilen, että olisi varaa ostaa lämmin fleece aamutakki, jonka voisin kylminä aamuina laittaa päälle. Haaveilen myös lämpimistä töppösistä.
[/quote]
No voi. Saisit multa toisen, mulla on kaksi ja käytän vain toista.
Kyllä halpa aamutakki kelpaa, oli materiaali mitä tahansa, kunhan se on lämmin. En tarvitse silkkejä ja satiineja.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:21"]Fleece on ällöttävän sähköistä ja öljynhajuista materiaalia! 100% keinokuitu. Mutta onnea sille, joka tykkää. Mulla on vain karhea froteetakki. Tosin sekin on ulkopinnasta pehmeä, en ymmärtä, mikä hyöty siitä sitten on.
[/quote]
Happamia pappamia sanoi pihlajanmarja.. tai kettu. Olisin minäkin kade meinaan!
Onhan ne fleecenutut mukavia ja mukavuus on luksusta ainakin mulle. Mulla on kallis aitosilkkinenkin mutta en tykkää siitä.