Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa YOLO

Vierailija
09.04.2015 |

en keksi millään mitä se voisi tarkoittaa. Joo, kuulin sanan ensi kertaa Aupairit USA:ssa sarjassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

You Only Live Once.

Vierailija
2/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Nyt olen taas vähän fiksumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

You Only Live Once :)

Vierailija
4/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sekin todeta, että elää vain kerran. Luulisi sen olevan itsestään selvää. Typeriä sloganeita viljellä kun ei ole muuta sanottavaa.

Vierailija
5/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:48"]Pitääkö sekin todeta, että elää vain kerran. Luulisi sen olevan itsestään selvää. Typeriä sloganeita viljellä kun ei ole muuta sanottavaa.
[/quote]

Kyllä se on hyvä aina välillä mainita, ettei Bond-elokuvan "Elät vain kahdesti" virhe jää muistiin totuutena.

Vierailija
6/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin Ollessa Laadukas Orgasmi

Vierailija
7/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:48"]

Pitääkö sekin todeta, että elää vain kerran. Luulisi sen olevan itsestään selvää. Typeriä sloganeita viljellä kun ei ole muuta sanottavaa.

[/quote]

Se on tapa antaa itselle lupa tehdä mitä huvittaa. Väistellä moraaliajatuksia. Kaikki mulle heti nyt. Yleistä niiden keskuudessa, jotka ovat täällä ensimmäistä kertaa, sekä nuorien, jotka eivät ole vielä kokeneet sitä, kun menneet elämät alkavat kummitella.

Vierailija
8/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban dictionary on noissa tosi hyvä. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Yolo

Vierailija
9/19 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin, että jokainen elää kahdesti.

Vierailija
10/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOLO on lyhenne englanninkielisistä sanoista "You Only Live Once" (suom. "Elät vain kerran"), joka kannustaa nauttimaan hetkestä ja kokeilemaan uusia asioita, usein huolettomasti. Lyhennettä käytetään sosiaalisessa mediassa ja puhekielessä oikeuttamaan spontaaneja, hauskoja tai jopa riskialttiita tekoja. Teknologian maailmassa YOLO (You Only Look Once) viittaa puolestaan tehokkaaseen reaaliaikaiseen objektintunnistusalgoritmiin, jota käytetään tekoälyssä. 

Vierailija
11/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kaksi homppeli sankaria olleet panttivankeina Yolon saarella. Se siis tarkoittaa saarta jossain Indonesiassa.

Vierailija
12/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fränti ja Vahanen olivat vankeina Yolon saaren.

Vierailija
13/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

You only live once: that's the motto, n*gga, YOLO. Tuli alunperin Draken biisistä The Motto.

Vierailija
14/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä Otin Liikaa Olutta.

Vierailija
15/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhenne englannista "you only live onse" eli elät vain kerran. Ei tarvinnut lontooseen asti lähteä että selviää tämäkin, vaikka olen sielläkin opiskellut pari vuotta. Jos nyt liittyy tähän.

Vierailija
16/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhenne englannista "you only live onse" eli elät vain kerran. Ei tarvinnut lontooseen asti lähteä että selviää tämäkin, vaikka olen sielläkin opiskellut pari vuotta. Jos nyt liittyy tähän.

Oletko DI. Kiinostaisi...

Vierailija
17/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onse" Ja pari vuotta englannissa...

Vierailija
18/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You Only Live Once.

Olisin  ehdottanut samaa. Hassua.

Vierailija
19/19 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset