Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi viinipullon lisäksi?

Vierailija
17.12.2014 |

Kyse on siis mumnista, papasta ja kummista. Joku kiva, missä on joku juju, mutta ei kallis.

Help me :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:52"]Kyse on siis mumnista, papasta ja kummista. Joku kiva, missä on joku juju, mutta ei kallis.

Help me :)
[/quote] anttilasta/cittarista saa ainakin niitä puisia viinipullo laatikoita joihin mahtuu yksi pullo ja lukee wine. Sitä voi säilyttää vaikka keittiössä koristeena ja sopii kai aika mones tyyliin. Itse laitan viinipullon sinne, ja näprään sellofaanista kivan paketin sille , sisälle vielä koristeeksi konvehteja irrallaan ja sävysävyyn olevaa narua.

Vierailija
2/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut pieniä herkkukoreja, joissa viinipullo, pipareita, 350 g rasia Fazerin sinisiä käärekonvehteja, viikunahilloa ja kuivataateleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuommoinen viinilaatikko maksaa? Ap - kiitos kivoista ideoista, lisää, lisää.

Vierailija
4/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:07"]Mitä tuommoinen viinilaatikko maksaa? Ap - kiitos kivoista ideoista, lisää, lisää.
[/quote] muistaakseni oli 12€ , tilasin niitä muutamat ja pitäisi käydä hakemassa huomenna että pääsee paketointihommiin :)

Vierailija
5/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kossua.

Vierailija
6/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassi, jonka koristelette lapsen kanssa esim. painokuvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän