Lue keskustelun säännöt.
Mitä lahjaksi viinipullon lisäksi?
17.12.2014 |
Kyse on siis mumnista, papasta ja kummista. Joku kiva, missä on joku juju, mutta ei kallis.
Help me :)
Kommentit (6)
Mä olen laittanut pieniä herkkukoreja, joissa viinipullo, pipareita, 350 g rasia Fazerin sinisiä käärekonvehteja, viikunahilloa ja kuivataateleita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä tuommoinen viinilaatikko maksaa? Ap - kiitos kivoista ideoista, lisää, lisää.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:07"]Mitä tuommoinen viinilaatikko maksaa? Ap - kiitos kivoista ideoista, lisää, lisää.
[/quote] muistaakseni oli 12€ , tilasin niitä muutamat ja pitäisi käydä hakemassa huomenna että pääsee paketointihommiin :)
Kauppakassi, jonka koristelette lapsen kanssa esim. painokuvin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:52"]Kyse on siis mumnista, papasta ja kummista. Joku kiva, missä on joku juju, mutta ei kallis.
Help me :)
[/quote] anttilasta/cittarista saa ainakin niitä puisia viinipullo laatikoita joihin mahtuu yksi pullo ja lukee wine. Sitä voi säilyttää vaikka keittiössä koristeena ja sopii kai aika mones tyyliin. Itse laitan viinipullon sinne, ja näprään sellofaanista kivan paketin sille , sisälle vielä koristeeksi konvehteja irrallaan ja sävysävyyn olevaa narua.