Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero taitaa olla tulossa, 30 vuotta oltu yhdessä

Vierailija
17.10.2021 |

Näyttäs siltä että mies on pettänyt. Ei vielä ole myöntänyt, ehkä ei koskaan kerro totuutta. Luottamus kuitenkin toiseen poissa kokonaan. Tuosta noin vain. Sitä kuvitteli että saisi olla yhdessä saman ihmisen kanssa koko ikänsä. Oltiin "luotuja toisillemme". Tuntuu niin pahalta että oksennus meinaa tulla. En ole nukkunut juurikaan, pulssi hakkaa ylikierroksia. Ei pysty nukahtaa, rauhoittua yhtään. Miten te muut olette kaikesta eron tuomasta sotkusta ja stressistä selviytyneet?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi se menöö. Älä ressaa

Vierailija
2/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on katuvainen, anna anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä epäilet pettämistä?

Vierailija
4/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ressaa

Vierailija
5/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta stressista ihan helposti selviäkään, mutta nopeiten se helpottaa, kun pääset eroon miehestäsi. Luultavasti jokainen päivä miehesi kanssa vain pahentaa stressiä ja sekoittaa ajatuksia. Ota etäisyyttä mieheesi ja mieti tulevaisuutta.

Vierailija
6/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt vaan ihan rauhallisesti. Hanki ulkopuolista keskusteluapua, jotta voit käydä tunteitasi läpi.

"Näyttäs siltä että mies on pettänyt. Ei vielä ole myöntänyt, ehkä ei koskaan kerro totuutta. Luottamus kuitenkin toiseen poissa kokonaan. Tuosta noin vain."

Miten se luottamus on noin vain hetkessä hävinnyt? Et ole osannut aiemmin epäillä yhtään mitään ja olet ajatellut, että teillä on kaikki hienosti. Olet luottanut häneen 30 vuotta ja nyt yhtäkkiä epäilet, ettei miehesi koskaan kerro sinulle totuutta... ikään kuin teillä ei olisi ollut minkäänlaista keskusteluyhteyttä. 

Vierailija
7/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä on nää jotkut kommentit? Kuuluu asiaan, anna anteeksi jos esittää katuvansa... Oletteko tosissanne?

Vierailija
8/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä erotakin jos noin pienestä menee herne nenuun. 30 v samaa piparia alkaa maistua ihan pahalle, jos ei halua lähteä uuden mukaan niin ole tyytyväinen ja pidä suusi kiinni. Jos haluaa lähteä, on se hänen valintansa, eikä kuulu sinulle. Avioliitto ei ole vankila, eikä toista voi omistaa.

Vierailija
9/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nyt shokkivaihe.

Keho ja mieli myllertävät.

Tämä ottaa aikansa. Jos mahdollista hae sairaslomaa.

Töihin on nimittäin todella vaikea keskittyä noissa tunnelmissa.

Etene vain hetki kerrallaan. Isoja päätöksiä ei kannata tehdä tunnekuohussa.

Sisälläsi myllertää kysymyksiä, vihaa, ikäviä tunteita. Niillä on merkitystä.

Älä kuitenkaan anna niiden mustata oloasi täysin.

Ihan pienetkin hetket auttavat pysymään koossa. Lämmin suihku, sateessa kävely. Kuuntele musiikkia. Koeta levätä paljon.

Aivosi ovat lujilla tunnekuohuissa.

Ei ole mitään yleispätevää ohjetta.

Se pa.ka täytyy vain kahlata lävitse.

Vastauksia et ehkä edes saa koskaan, ja jos saat, kumpi tekee kipeämpää totuus vai

tietämättömyys. Vaikea sanoa. :(

Jos mahdollista on ulkopuolinen keskusteluapu hyvä keino.

Yhdessä jos suinkin mahdollista, vaikka tulos olisikin ero.

Tilanne on turvallisempi kun ulkopuolinen on vetämässä keskustelua.

Voimia >3

Vierailija
10/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä olen tosissani. Suuri osa ihmisistä pettää 30v suhteessa, mutta ei jää kiinni. Älkää olko liian sinisilmäisiä. Jos pettäminen ei ole jatkuvaa tai vuosia jatkunutta, kyllä sen pystyy antamaan anteeksi.

Vierailija
11/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiirehdi. Älä heitä elämääsi pois. Ole kärsivällinen ja ymmärtäväinen.

Vierailija
12/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljoa loppujen lopuksi merkitse. Pojat haluaa välillä kokeilla jotain uutta ja se täytyy heille antaa anteeksi. Mamman viereen ne kuitenkin aina palaa.

Vierailija
13/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä ajattelee että olisi helpompi asia sietää ja sulattaa jos kyseessä ei olisi kuin yksi kerta humalassa. Mutta kun mies on tietänyt, suunnitellut tekemisensä etukäteen niin sitä ei vain voi käsittää. Sitä alkaa kelata että kuinka paljon mulle onkaan valehdeltu? Miksi ihmeessä mä olen ollut niin tyhmä etten ole tajunnut merkkejä jne. ap

Vierailija
14/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää erota pitkästä suhteesta yhden syrjähypyn takia

Vierailija
15/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä ajattelee että olisi helpompi asia sietää ja sulattaa jos kyseessä ei olisi kuin yksi kerta humalassa. Mutta kun mies on tietänyt, suunnitellut tekemisensä etukäteen niin sitä ei vain voi käsittää. Sitä alkaa kelata että kuinka paljon mulle onkaan valehdeltu? Miksi ihmeessä mä olen ollut niin tyhmä etten ole tajunnut merkkejä jne. ap

Sanonta "rakkaus on sokea" ei ole tuulesta temmattu. Silloin kun vielä luottaa toiseen niin on sokea niille merkeille jotka muut näkisi.

Been there done that.

M

Vierailija
16/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis tiedät, että hän on pettänyt? Ja samaa ajattelen kuin moni muu: suunnitellunkin pettämisen voi antaa anteeksi, jos saatte jossain kohtaa puheyhteyden ja hän pystyy selittämään asiaa ja pyytämään anteeksi. Nyt varmasti tuntuu maailmanlopulta.

Vierailija
17/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida asia kerrallaan, eli se asunto on hommattava ekaks, et pääset eroon miehestä, vihakin helpottaa jo siinä vaiheessa jonkin verran kun ei tartte kattella äijän naamaa joka päivä.

Tää on vähän kun hautajaiset, et kun ne käytännön asiat on saatu hoidettua alta pois ja hautajaiset ohi, niin sitten voi alkaa työstään niitä tunteita, rauhassa, ajan kanssa.

Ja jos vaan pääset itse vieraisiin, niin mene, helpottaa kummasti, nim. kokemusta

Vierailija
18/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tarvehan miehelläkin sivusuhteeseen on ollut. Arvottomuuden tunne? Läheisyyden puute.

Ei kaikki miehet pelkkää pahuuttaan petä.

Keskustelu pohjamutia myöten tai ero, siinä kai ne vaihtoehdot.

Myös omia toimintatapoja suhteessa täytyy osata katsoa uudelleen.

Vierailija
19/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hällä siis suhde? Miten sait asian selville ja oletko aivan varma asiasta?

Vierailija
20/113 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka hotelliin muutamaksi yöksi, jos olet ihan rikki etkä pysty olemaan miehen kanssa samassa asunnossa. Mutta ei mitään eropapereita nyt vetämään vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi