IS: Biden petti maailman odotukset
"Yhdysvaltain presidentti Joe Bidenia on verrattu jopa edeltäjäänsä Donald Trumpiin."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008330981.html
:D
Kommentit (90)
Niin, ei suurvallan politiikka muutu yhden miehen mukana.
Aina on ollut America first, Trump vain sanoi sen selkeästi.
Taas on yksinkertaiset ihmiset menneet lankaan. Biden on lunastanut kaikki odotukseni. Niitä ei ole.
Bidenin olisi syytä mennä kognitiiviseen testiin, nuo mokat puheissa on järkyttäviä.
En itse odottanut hänen harjoittavan yhtään Trumpia parempaa politiikkaa. Hänellä ei vain ole persoonallisuushäiriötä, joka pakottaa trollailemaan joka asiassa.
Ei riitä sanoa, että ojasta allikkoon, nyt pitää todeta jo että ojasta demokraattihelvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siltä odotettiin? Itse odotin lähinnä sitä että Trumpin twitter-sekoilua ei enää tarvinnut katsoa.
Sitä varten ei olisi tarvinnut vaihtaa tilalle seniiliä Bideniä. Olisit vain lopettanut Trumpin seuraamisen twitterissä ja jokikisen klikkihuoraustrumplööpin avaamista.
Vierailija kirjoitti:
En itse odottanut hänen harjoittavan yhtään Trumpia parempaa politiikkaa. Hänellä ei vain ole persoonallisuushäiriötä, joka pakottaa trollailemaan joka asiassa.
Eipä. Persoonallisuushäiriöt edellyttäisivät edes jonkinlaista aivotoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siltä odotettiin? Itse odotin lähinnä sitä että Trumpin twitter-sekoilua ei enää tarvinnut katsoa.
Kovasti oli ainakin puhetta 1) Meksikon rajatilanteen epäinhimillisen tilanteen parantaminen ja 2) Trumpin aikana tehtyjen, rikkaita suosivien, verohelpotusten poistaminen.
Etenkin tuon verohelpotusten poistaminen olisi ollut mahdollista syyskuun lopussa mutta sattuneesta syystä ja tiettyjen piirien painostuksesta Biden myöntyi rahavallan edessä (vaikka vannoi päinvastaista) ja piti veroalen ennallaan.
Aimo annos propagandaa. Toimittajat ovatkin demokraattien loitsun alla.
Ihan sama tilanne tuli eteen Obamalle. Ei voinut tehdä juuri mitään lupaamastaan, koska puolet USA:ssa on republikaaneja, jotka vastustavat kaikkea mitä demokraattipresidentti ehdottaa.
Ihan kuin persuja, vastustavat kaikkea periaatteen takia. Kansalla ei niin väliä, kunhan saa vastustaa.
Tähän kun lisää perääntymisen Afganistanista vastoin sodanjohdon näkemystä, oikein kunnon oharit Ranskalle sukellusvenekaupassa sekä hieman liian kuumaksi edenneet uhittelut Kiinan kanssa, niin voidaan kysyä, että onko Biden jopa sekopäisempi kuin Trump?
Hölmöt kauhistelevat Trumpin Twitter-sekoiluja mutta kun verrataan Bidenin ja Trumpin konkreettisia tekosia niin eipä niillä niin suurta eroa taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tilanne tuli eteen Obamalle. Ei voinut tehdä juuri mitään lupaamastaan, koska puolet USA:ssa on republikaaneja, jotka vastustavat kaikkea mitä demokraattipresidentti ehdottaa.
Ihan kuin persuja, vastustavat kaikkea periaatteen takia. Kansalla ei niin väliä, kunhan saa vastustaa.
Nyt kuules tutti suuhun ja takaisin lattialle kuolaamaan!
Old geezerille vähän liikaa kasattiin odotuksia. Gubbe ei tiedä mikä maa mikä valuutta kun lähtee reissuun.
Minä pidin Trumpista ja oli kiva, kun oli huumoriakin. Monille Trumpin jutuille on saanut nauraa vedet silmissä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä leftimpi, sitä tyhmempi.
Tutkimusten mukaan mitä leftimpi, sitä älykkäämpi. Mutta oikeisto ei voi ymmärtää, kun ei riitä eväät.