Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tule seksissä!

Vierailija
17.12.2014 |

Olen tapaillut reilu kuukauden uutta miestä, joka on itseäni muutaman vuoden vanhempi. (Ollaan reilu parikymppisiä, jos sillä on merkitystä). Ongelma on se, että n. 20 seksikertaa on takana ja mies ei ole tullut kertaakaan. Mulla ei ole koskaan ollut vastaavaa ongelmaa kenenkään miehen kanssa, vaan lähes kaikki ovat tulleet liiankin nopeasti.

Mies itse sanoo, että jännittää tilannetta vieläkin.  Sanoo, ettei syy missään nimessä ole minussa mutta alkaa tuntua todella pahalta. Tiedän olevani hänen mielestään haluttava ja hyvännäköinen, sillä on jo reilu vuosi sitten bongannut mut kavereidensa kanssa, mutta mä sain vasta tässä kuukausi sitten tietää koko ihmisen olemassa olosta.

Tuntuu, että tämä vaikuttaa omiin tunteisiini. Syytän itseäni ja mietin, että missä on vika. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Ymmärtäisin, jos pari ekaa seksikertaa olisi vaikeita, mutta kun takana on jo n. 20! Hän tekee aloitteita ja on kyllä kiinnostunut seksistä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:08"]

Valitettavasti tähän mieheen ei taida purra tuollainen. Olen ehdottanut, että hän esim. takaapäin naidessa ottaisi mua tukasta kiinni tms (koska itse tykkään), mutta mies ei kuulemma halua tehdä sitä mulle. Minä tykkäisin vähän rajummasta menosta, mutta hän taas haluaa mun kanssa hellempää sekstailua. Eikö miehet pysty harrastamaan rajua seksiä ihmisen kanssa, josta oikeesti tykkää? Siksikö hän ei suostu/halua ottaa hiuksista kiinni tms.. Sillä mä pystyn sun sanojasi lainaten "nussimaan" ihmistä, josta oikeesti tykkään, mutta mies haluaa enemmänkin "rakastella" mua.

[/quote]Miehellä voi olla kokemusta naisista, jotka pyytävät tosiaan jotain, sitten mies tekee mitä arvelee naisen pyytävän, nainen ei olekaan tähän tyytyväinen, jokin meni eri tavalla mitä hän ajatteli, suuttuu ja pistää "luukut kiinni" -> välit poikki eikä vastaa puhelimeen. Been there. Ja sitten taas jaagataan baarissa yhden neurootikkonaisen takia. Tai pelkää että jos hän oikeasti päästää "sisäisen elukkansa" irti, pidät häntä perverssinä sikana samalla lopputuloksella kuin edellä mainittu. Oikukkaaseen nopeasti jättävään naiseen kerran törmännyt mies voi muuttua turhan varovaiseksi.. Ugh.

Vierailija
22/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tosiaan monimutkainen asia, jännä huomata miten moni asia voikaan vaikuttaa tähän. Mulla on nyt tullut entistä vahvempi olo siitä, että mies ei halua kohdella mua "alistavasti", ja siksi ei suostu seksissäkään repimään tukasta tms. Ja haluaa tästä samasta syystä pistää sängynkin puolella parastaan ja "unohtaa" oman nautintonsa. Tai sitten kyse tosiaan on jostain ihan muusta.. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä toimiiko mutta voihan tätä kokeilla: Sano sille suoraan että tykkäät hänestä silti vaikka mies ajattelisi seksissä välillä enemmän itseään tällä kerralla eikä kaikki menisikään ihan kuin Strömsössä ja sitten seuraavalla kerralla hän voi toimia taas toisin päin. Voi tietty olla, ettei mies kerrasta usko mutta aina voi kokeilla. (22)

Vierailija
24/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mistä on pesiytynyt heinoon kieleemme "mies ei tule"! Miksi ihmeessä ei sanota "mies ei saa", koska onhan luonnollinen jatkumo "orgasmia". Ei ainakaan aikaisemmin ( olenhan 63-vuotias ) puhuttu ao. yhteydessä  mistään tulemisesta, kyllä aina oli kyse saamisesta.
Sori, meni tietenkin ohi aiheen ... ärsyttää tämmöinen tuleminen.

Vierailija
25/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:38"]

Syyksi paljastui se, että pelkäsi raskautta

[/quote]

Hyvä pointti! Kortsun kanssa puuhatessa on kyllä yleensä tuon suhteen ollut aika varma olo.

-5-
[/quote]

Meillä oli silloin pillerit käytössä, mutta oli aika valveutunut siitä, ettei mikään ehkäisy ole 100% varma. Ei harrastanut yhden illan juttujakaan juuri samasta syystä. Nyt ollaan naimisissa jo viidettä vuotta ja luotto pelaa puolin ja toisin.

Vierailija
26/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap naisillehan on arkipäivää nauttia seksistä ilman orgasmia ja joillekkin se orgasmin saaminen on todella vaikeaa. Miksi se on joku numero jos mies sattuu kärsimään samasta ongelmasta??

Vierailija
27/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:58"]

Mun mieskään ei alussa tullut, riippumatta kuinka hartaasti jyysti. Tätä kesti aika kauan. Kyllä se sitten kuitenkin siitä, yritä antaa asian olla äläkä aiheuta lisästressiä tekemällä asiasta numeroa.

[/quote]

Todellakin mitä enemmän tekee asiasta numeron sitä vaikeammaksi tilanne menee. Pitäisikö minullakin tehdä numero ja keskusteluketju kun tyttöystävä ei tule yhdynnässä ja naisista 40% kuuluu ryhmään joka ei voi edes tulla yhdynnässä

Vierailija
28/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on kiltti runotyttö. Tai ainakin olin aina niin itselleni uskotellut. Petipuuhissa yritin olla hellä ja huomaavainen. Sitten kerran sattui niin että tulin aika huppelissa kotiin ja joku alkukantainen luolamiesmoodi meni päälle. Panin vaimoa menemään rajusti kaikissa mahdollisissa asennoissa riettaasti ja estottomasti. Mellakka oli raju ja sängystäkin rysähti jalka. Aamulla heräsin hieman epävarmoissa fiilareissa tapahtuneesta mutta vaimo oli yllätyksekseni vieläkin aivan kiimassa ja vinkui lisää. Meillä voi olla toisistamme ennakkokäsityksiä joiden mukaan yritämme toista miellyttää. Kannattaa rauhassa ja avoimesti yrittää keskustella turhat lukot pois.

Vierailija
29/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:57"]

Oikukkaaseen nopeasti jättävään naiseen kerran törmännyt mies voi muuttua turhan varovaiseksi.. Ugh.

[/quote]

Vain jos pelkää että kalat loppuvat vedestä ja itsetunto romahtaa jos tuee jätetyksi. :P

-5-

Vierailija
31/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välttämättä tule ja nainen olen. En osaa pitää sitä ongelmana jos seksi on muuten nautinnollista. Monet naisetkaan eivät aina tule joten miksi mies olisi eri asia? Onko miehen pakko tulla seksissä?

Vierailija
32/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tuota mielialalääkitystä, meillä sama juttu kun mies aloitti lääkkeet.

Vierailija
33/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä ettei mies tule liian helposti. Ehtii itsekin nauttia.

Vierailija
34/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:37"]

Mun mielestä on hyvä ettei mies tule liian helposti. Ehtii itsekin nauttia.

[/quote]

Edellisessä pitkässä suhteessa avokki huomautti välillä siitä, kun minä vaan olisin jatkanut ja hänellä jo paikat puutuu ja kuivuu...

-5-

Vierailija
35/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on asiasta paljonkin kokemusta ja haluan oikaista muutaman väärinkäsityksen mitä edellä on esitetty. Mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä ja usein itselläni tapahtuu näin. Joskus käy myös toisinpäin, eli siemensyöksy tulee, mutta orgasmi jää puutteelliseksi ja se harmittaa paljon enemmän kuin toisinpäin. Eli miehelle tilanne ei välttämättä ole niin paha jos laukeamista ei tapahdu. Laukeamisen hyvä puoli on, että siemenneste vaikuttaa naisen hyvinvointiin positiivisesti joten tietenkin se on yksi tavoite. Usein laukeamattomuus häiritsee naista enemmän ja hän kokee itsensä epäonnistuneeksi.

Monella laukeamattomuuden syynä voi olla piilevä alitajuinen pelko esim. raskaudesta ja ainakin itsellä tämä on yksi vaikuttava osatekijä joka syntyi kun nainen joka vannoi ettei voi tulla raskaaksi tuli raskaaksi (olen kuullut useista vastaavista tapauksista, joten miehet älkää menkö halpaan). Tämän jälkeen en useimmiten ole lauennut ja vaikka tiedän, että nainen ei vaikka fysiologisista syistä voi tulla raskaaksi niin alitajuntani ei sitä silti ymmärrä ja estää laukeamisen. Tunneside voi myös vaikuttaa asiaan, eli jos nainen ei sytytä kunnolla niin laukeamista ei tapahdu (ehkä jälleen pelko raskaudesta estää). Tämän pitäisi jo suhteen alussa indikoida, että oikeaa kipinää ei ole syntynyt. Myös ikä vaikuttaa asiaan, sillä miehillä laukeaminen vaikeutuu iän myötä, mutta parikymppisellä syy löytyy kyllä muualta. Tietyt lääkeaineet vaikuttavat asiaan, mutta jos niitä ei käytä, niin syy löytyy muualta.

Miehen tehtävä on tuottaa naiselle nautintoa naista kunnioittaen ja useimmiten nainen haluaa, että hänet otetaan rajusti kuten pahat pojat usein tekevät. Nuorilla miehillä jotka on aivopesty tasa-arvoisuuteen syntyy tällöin sisäinen ristiriita ja seurauksena on lattea sänkykokemus molemmille osapuolille. Jätetään siksi tasa-arvoisuus olohuoneen puolelle ja makkarissa mies määrää ja ottaa naisen - naiset ovat valmiita menemään hyvinkin pitkälle kun mies tietää mitä haluaa ja kuinka toimia ja paradoksaalisesti naiset nauttivat tällöin seksistä enemmän kuin koskaan, eivätkä sen jälkeen edes ajattele muita miehiä - asia mitä suurin osa miehistä pelkää ja miksi he toimivat liian naista huomioiden latistaen seksin ja ajaen naisen pahan pojan syliin. Mies, jos nainen ei anna niin katso peiliin ja etsi sieltä se komea paha poika tai jos sitä ei siellä näy niin tee asialle jotain.

Vierailija
36/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero, 25: kyllä mä puhun sekä miehille että naisilla tulemisesta/saamisesta. Mulle tarkoittaa ihan samaa asiaa.

Niin ja ajattelin tulla kertomaan, että eilen se sitten tapahtui ja mies sai/tuli! Ei oltu muutamaan päivään olosuhteiden pakosta touhuttu mitään niin meno oli aika kiihkeetä. Huomasin, että nyt uskalsi keskittyä itseensäkin eli taisi olla tuo laukeamattomuus siitä kiinni. -ap

Vierailija
37/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/39 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:08"]

Valitettavasti tähän mieheen ei taida purra tuollainen. Olen ehdottanut, että hän esim. takaapäin naidessa ottaisi mua tukasta kiinni tms (koska itse tykkään), mutta mies ei kuulemma halua tehdä sitä mulle. Minä tykkäisin vähän rajummasta menosta, mutta hän taas haluaa mun kanssa hellempää sekstailua. Eikö miehet pysty harrastamaan rajua seksiä ihmisen kanssa, josta oikeesti tykkää? Siksikö hän ei suostu/halua ottaa hiuksista kiinni tms.. Sillä mä pystyn sun sanojasi lainaten "nussimaan" ihmistä, josta oikeesti tykkään, mutta mies haluaa enemmänkin "rakastella" mua.

[/quote]

Tähän väliin yllättävä paljastus: miehet ovat erilaisia. Yleistyksiä voi heittää, mutta kaikki eivät silti sovi siihen yleistyksen muottiin.

Miehesi voi olla pitämättä rajusta seksistä tai sitten hän arastelee sitä alkuun, kuten minä teen. Voihan se olla että te ette vaan toimi yhteen seksissä. Mutta yleisemmin olen sitä mieltä, että seksi on kuin tanssi, perusasiat voi osata, mutta uuden partnerin kanssa pitää silti harjoitella.

-5-

[/quote]

Itsekin ihmettelen mikä ihmeen olettamus se on, että kaikki haluisivat rajua seksi edes joskus? Miksi pitäisi haluta ja nauttia sellaisesta? Pitäisikö myös vakavista asioista keskustelu kimpaantua välillä huutamiseksi ja raivoamiseksi sen sijaan, että se olisi aina "kehittävää" ja rauhallista?

Vierailija
39/39 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä naiset tämän ketjun avulla ymmärrätte miten herkkä ja monimutkainen otus mieskin on?

Monen naisen yleinen käsitys on että kaikki miehet on samanlaisia ja panee vaikka lammasta kun on puutteessa. Ja sitten ollaan muistuttamassa miten miehet eivät ymmärrä naisten seksuaalisuutta. Me olemme kaikki (miehet ja naiset) yksilöitä ja seksuaalisuus on monisäikeinen asia.

Ehkäpä joku päivä havahdutaan siihenkin, ettei miehenkään orgasmi ole mikään itsestään selvyys eikä se tarkoita että miehessä olisi jotain vikaa. Nythän tunnutaan ajattelevan niin, että jos nainen ei saa niin vika on miehessä. Ja mies saa aina tai siinä on itsessä vikaa. Kyllä se vika on molemmissa tapauksissa siinä parissa eikä vain jommassa kummassa.