Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla "homoromanttinen" ja heteroseksuaali? Muita?

Vierailija
17.10.2021 |

Ongelmana on että rakastun ainoastaan omaan sukupuoleeni mutta tunnen seksuaalista vetoa enimmäkseen vastakkaiseen. Olen tosissani ja koen että se haittaa elämääni. Onko kellään muulla sama ongelma?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kiinnostavaa. Millä tavoin se haittaa elämääsi? Voitko kertoa vähän lisää.

Vierailija
2/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa pääsi, se on vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kynttiläillallisella miehen kanssa mietin lähinnä että kunpa pääsis panee sitä naapurin tyttöö.

Vierailija
4/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalinaisilla varsinkin hyvin tyypillistä.

Vierailija
5/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta kiinnostavaa. Millä tavoin se haittaa elämääsi? Voitko kertoa vähän lisää.

No sillä tavalla haittaa että olisi helpompaa löytää kumppani jos sekä seksuaalisuus että romanttinen suuntautuminen olisi samat. 

Vierailija
6/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaa pääsi, se on vialla.

Siltä kieltämättä tuntuu, en osaa edes loukkaantua tuosta vaikka ehkä kuuluisi.

Ap

Vierailija
7/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalinaisilla varsinkin hyvin tyypillistä.

En tiennytkään, itse olen mies

Ap

Vierailija
8/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa varioriented, itse olen biseksuaalinen mutta heteroromanttinen mies

Vierailija
9/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä ettet alitajuisesti ole hyväksynyt homouttasi. Mitä jos menisit psykologin juttusille?

Vierailija
10/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä hyvin epänormaalia, sillä kun olet identifioinut itsesi kerran homoksi, ei siltä tieltä ole paluuta, mutta toisinpäin kyse on minuuden tunnustamisesta.

Vierailija
11/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin ei varmaan ikinä saa mitään selvyyttä. Koko elämä menee ihmetellessä. Eli se vastaus ja rauha ei löydy niistä suhteista ja toisista ihmisistä. Selkeempää olla vaan hetero.

Vierailija
12/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää. 

Itse olen homomieswannabe heteronainen. Miesten välinen seksi on paljon kiinnostavampaa kuin miehen ja naisen välinen.

n32

Vierailija
13/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samantapainen ongelma, tunnen nimittäin seksuaalista vetoa vain sellaisiin ihmisiin, joihin olen ihastunut, ja joihin en kuitenkaan ikinä voisi rakastua. Mutta sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ovat oikeasti "minun tyyppiäni" ja joihin rakastun tosissani, en tunne juurikaan mitään seksuaalista.

Vierailija
14/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen homoseksuaalinen ja heteroromanttinen nainen. Käytännössä tästä ei ole ollut haittaa, koska en ole ikinä saanut vastakaikua romanttisille enkä myöskään seksuaalisille tunteilleni.

Vierailija
15/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jäänyt teini-iässä homoromanttinen vaihe välistä? Sehän on täysin normaali kehitysvaihe, eli nuoren "kuuluu" ihastua omaan sukupuoleensa, olla hyvä, luotettava ja läheinen ystävä. Seksi ei kuulu sellaiseen suhteeseen, vaan ainoastaan mentaalipuolen ihastus. 

Aoitko seurustelemaan kovin nuorena? Silloin sulla on saattanut jäädä tärkeä kehitysvaihe väliin.

Vierailija
16/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen homoseksuaalinen ja heteroromanttinen nainen. Käytännössä tästä ei ole ollut haittaa, koska en ole ikinä saanut vastakaikua romanttisille enkä myöskään seksuaalisille tunteilleni.

Musta sulla on hyvä asenne.

Vierailija
17/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap seksuaalisia kokemuksia omasta sukupuolesta? Muutama yritys vai pidempi suhde?

Moni tuntemani homomies on pitkässä avoimessa suhteessa. Ehkä tällaisesta voisi löytyä ratkaisu sinullekin?

Vierailija
18/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Mä olen biromanttinen hetero, eli rakastun naisena naisiin, mutten seksuaalisesti. Olen kyllä miettinyt, johtuuko se kuitenkin vain omista estoista ja peloista - en tiedä mitä tapahtuisi tositilanteessa, kun sellaista ei ole eteen tullut.

Vierailija
19/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 100% hinttapuli.

Vierailija
20/50 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jäänyt teini-iässä homoromanttinen vaihe välistä? Sehän on täysin normaali kehitysvaihe, eli nuoren "kuuluu" ihastua omaan sukupuoleensa, olla hyvä, luotettava ja läheinen ystävä. Seksi ei kuulu sellaiseen suhteeseen, vaan ainoastaan mentaalipuolen ihastus. 

Aoitko seurustelemaan kovin nuorena? Silloin sulla on saattanut jäädä tärkeä kehitysvaihe väliin.

No eipä minullakaan ole koskaan ollut tuollaista vaihetta. Lähipiirissä ei tainnut olla ketään riittävän viehättävää naista tai tyttöä, opettajatkin olivat hirveitä harppuja. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä