Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vela.. kysymys sinulle.

Vierailija
17.12.2014 |

Miksi käyt hehkuttamassa elämäntapaasi vauva.fi sivustolla?

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvännäköisen, koulutetun ja varakkaan velan on hauska vittuilla homssuisille, elämään tyytymättömille, köyhille ja ylipainoisille yh av-mammoille.

Vierailija
22/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:24"]Koska hyvännäköisen, koulutetun ja varakkaan velan on hauska vittuilla homssuisille, elämään tyytymättömille, köyhille ja ylipainoisille yh av-mammoille.
[/quote]

Jos olisit hyvännäköinen, KOULUTETTU ja varakas et tuntisi tarvetta vittuilla kenellekkään. T. Akateeminen sporttimamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jokaisessa tälläisessä ketjussa veloja haukutaan katkeriksi, itsekkäiksi, rumiksi, läskeiksi jne.? Antaa hyvän kuvan teistä lapsellisista...

Vierailija
24/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:29"]Minkä takia jokaisessa tälläisessä ketjussa veloja haukutaan katkeriksi, itsekkäiksi, rumiksi, läskeiksi jne.? Antaa hyvän kuvan teistä lapsellisista...
[/quote]

En ole haukkunut ketään vaikka minulla lapsia onkin. Ap

Vierailija
25/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin vastata vaan että en ole käynyt. Enkä edes lue täältä lapsiin liittyviä ketjuja, paitsi jos koskevat esim lapsen sairautta. Niitä luen koska tiedän asiasta.

Vierailija
26/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:55"]Äh, vastaanpa. Olen äärimmäisen epävarma velaudestani, joten haen täältä vahvistusta päätökselleni. Toiseksi, olen hieman katkera teille lapsellisille. Kolmanneksi, elämäni on tyhjänpuoleista, joten täytän sitä vauvapalstailulla.

Uskon, että muutkin velat jakavat tämän näkemyksen.
[/quote]
Niin siis sähän et ole vela joten puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
27/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:29"]Minkä takia jokaisessa tälläisessä ketjussa veloja haukutaan katkeriksi, itsekkäiksi, rumiksi, läskeiksi jne.? Antaa hyvän kuvan teistä lapsellisista... [/quote] En ole haukkunut ketään vaikka minulla lapsia onkin. Ap

[/quote]

No on täällä muitakin lapsellisia kun sinä. Tälläsiä keskusteluja on täällä pilvin pimein ja jokaisessa sama juttu... Mutta niin, ei mun mielestä tarvi olla lapsellinen että voi av palstalla käydä, täällä kun puhutaan paljon muustakin kuin lapsista. Ja sen lisäks mikään muu keskustelu palsta ei oo näin aktiivinen.

Vierailija
28/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa.
[/quote]

Mä vähän epäilen. Mitä sä saat irti pyörimällä vauva sivuilla? Jos et lapsia halua? Mitä etua se täällä roikkumisesi ajaa?
[/quote]
En ole tuo aiempi.. Mutta olet ehkä huomannut että täällä av:lla on hyvin paljon keskusteluja mitkä ei millään tavalla koske lapsia?

Vierailija
29/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa.
[/quote]

Mä vähän epäilen. Mitä sä saat irti pyörimällä vauva sivuilla? Jos et lapsia halua? Mitä etua se täällä roikkumisesi ajaa?
[/quote]
En ole tuo aiempi.. Mutta olet ehkä huomannut että täällä av:lla on hyvin paljon keskusteluja mitkä ei millään tavalla koske lapsia?
[/quote]

Kyllä vain, en vaan ymmärrä sitä miksi lapseton ylipäänsä käy vauva.fi sivustolla, oli se aihe vapaa tai ei.

Vierailija
30/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:48"]

En ole koskaan hehkuttanut sitä täällä. Enemmänkin osallistunut ihan muihin keskusteluihin. Velana oleminen on minun asiani.

[/quote]

Eiks tästä ollut eilen keskustelu? Siis ihmisistä jotka kommentoivat välittömästi asiaa vaikka eivät kuulu kysymyksen piiriin. EN MÄ AINAKAAN!!!!

Vierailija
31/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa. [/quote] Mä vähän epäilen. Mitä sä saat irti pyörimällä vauva sivuilla? Jos et lapsia halua? Mitä etua se täällä roikkumisesi ajaa? [/quote] En ole tuo aiempi.. Mutta olet ehkä huomannut että täällä av:lla on hyvin paljon keskusteluja mitkä ei millään tavalla koske lapsia? [/quote] Kyllä vain, en vaan ymmärrä sitä miksi lapseton ylipäänsä käy vauva.fi sivustolla, oli se aihe vapaa tai ei.

[/quote]

Huoh... justhan sulle selitettiin minkä takia me täällä ollaan... mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eli sun mielestä ainoastaan lapselliset saa käydä av palstalla?

Vierailija
33/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista että tämä on jokin vauva-palsta :D 

Ja toki lapsentekoon liittyvät asiat kiinnostavat. Olenhan myös itse tehnyt päätöksen, nimittäin sen, että en halua koskaan äidiksi... Naisille nämä nyt vain ovat hyvin merkittäviä elämän kysymyksiä. 

Ketkä täällä sitten saavat käydä ilman, että pitää erikseen perustella olemassa olonsa? 

Vierailija
34/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa. [/quote] Mä vähän epäilen. Mitä sä saat irti pyörimällä vauva sivuilla? Jos et lapsia halua? Mitä etua se täällä roikkumisesi ajaa? [/quote] En ole tuo aiempi.. Mutta olet ehkä huomannut että täällä av:lla on hyvin paljon keskusteluja mitkä ei millään tavalla koske lapsia? [/quote] Kyllä vain, en vaan ymmärrä sitä miksi lapseton ylipäänsä käy vauva.fi sivustolla, oli se aihe vapaa tai ei.

[/quote]

Huoh... justhan sulle selitettiin minkä takia me täällä ollaan... mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eli sun mielestä ainoastaan lapselliset saa käydä av palstalla?
[/quote]

Kyllä täällä SAA kaikki käydä. Mutta en minäkään mene sukellus sivustolle kun en sukellusta harrasta. Mietin vaan mikä se pointti on mennä vauva.fi vaikka ei halua lapsia? Joo on aktiivinen keskustelupalsta mutta kuitenkin vauvapalsta :D

Vierailija
35/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa. [/quote] Mä vähän epäilen. Mitä sä saat irti pyörimällä vauva sivuilla? Jos et lapsia halua? Mitä etua se täällä roikkumisesi ajaa? [/quote] En ole tuo aiempi.. Mutta olet ehkä huomannut että täällä av:lla on hyvin paljon keskusteluja mitkä ei millään tavalla koske lapsia? [/quote] Kyllä vain, en vaan ymmärrä sitä miksi lapseton ylipäänsä käy vauva.fi sivustolla, oli se aihe vapaa tai ei. [/quote] Huoh... justhan sulle selitettiin minkä takia me täällä ollaan... mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eli sun mielestä ainoastaan lapselliset saa käydä av palstalla? [/quote] Kyllä täällä SAA kaikki käydä. Mutta en minäkään mene sukellus sivustolle kun en sukellusta harrasta. Mietin vaan mikä se pointti on mennä vauva.fi vaikka ei halua lapsia? Joo on aktiivinen keskustelupalsta mutta kuitenkin vauvapalsta :D

[/quote]

Eli sun mielestä täällä puhutaan vaan vauvoista?

Vierailija
36/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa. [/quote] Mä vähän epäilen. Mitä sä saat irti pyörimällä vauva sivuilla? Jos et lapsia halua? Mitä etua se täällä roikkumisesi ajaa? [/quote] En ole tuo aiempi.. Mutta olet ehkä huomannut että täällä av:lla on hyvin paljon keskusteluja mitkä ei millään tavalla koske lapsia? [/quote] Kyllä vain, en vaan ymmärrä sitä miksi lapseton ylipäänsä käy vauva.fi sivustolla, oli se aihe vapaa tai ei. [/quote] Huoh... justhan sulle selitettiin minkä takia me täällä ollaan... mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eli sun mielestä ainoastaan lapselliset saa käydä av palstalla? [/quote] Kyllä täällä SAA kaikki käydä. Mutta en minäkään mene sukellus sivustolle kun en sukellusta harrasta. Mietin vaan mikä se pointti on mennä vauva.fi vaikka ei halua lapsia? Joo on aktiivinen keskustelupalsta mutta kuitenkin vauvapalsta :D

[/quote]

Oletko hieman yksinkertainen?

Vaikka olen laseton, olen minäkin jonkun lapsi. Täti, sisko ja vaimo. Elämässäni on lapsia, vauvojakin, joten tietenkin osallistun myös perheesee liittyviin keskusteluihin! 

Olet niin katkera ja onneton ihminen, että varmaan tukehdut kohta omaan ilkeyteesi.

Vierailija
37/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Palstan nimi on aihe vapaa. Tavaanko tai väännänkö sen rautalangasta? Se EI ole vauvapalsta vaan aihe vapaa.

Vierailija
38/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen

Vierailija
39/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:01"]En hehkuta, mutta haluan rikastuttaa lapsellisia omilla havainnoillani ja toisinpäin. Olen varma että näen asioita, joita lapselliset eivät näe ja joista voisivat oppia. Lasten myötä saattaa herkästi mennä johonkin kuplaan, jossa näkee asiat vain niiden lasten kautta tai vastaavaa.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Kyllä vain, en vaan ymmärrä sitä miksi lapseton ylipäänsä käy vauva.fi sivustolla, oli se aihe vapaa tai ei.
[/quote]
No kokeileppa joskus googlettaa jotain asiaa, ihan lapsiin liittymätöntä. Aika usein päätyy -kappas- av:lle.

Vierailija
40/131 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:57"]

[/quote]

Eli sun mielestä täällä puhutaan vaan vauvoista?
[/quote]

Ei, oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Vaikka tämä on aihe vapaa niin tämä sivusto on silti vauvapalsta. Ymmärrätkö? Vauva.fi.