Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on lähes nyrkin kokoinen patti/paise(???) alapäässä

Vierailija
17.12.2014 |

Vittu kuolen. Kai tuo on peräsuolessa, tuntuu emättimen kauttakin.
Ulostaa ei pysty, kipu ja paine on kamala.

Söin jo jotkut vanhat antibiootit kaapista ja paranikin alkuun mutta nyt kun ab loppui tuli takas entistä isompana :(

En kehtaa mennä lääkäriin! Millä saan sen puhkaistua tms?

Kaiken lisäksi ollaan vkl lähdössä ulkomaille, en kestä!

:( :(

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lääkäriin ja heti! Typerää edes punnita että meniskö vai ei!!

Vierailija
2/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä vaan mee lääkäriin, sehän saattaisi vaikka auttaa sua! Kannattaa koittaa rukoilemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö se sitten ole noloa jos kuolet tuon vuoksi? Soita nyt päivystykseen jo hyvä ihminen!

Vierailija
4/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saa ketään lapsenvahtia enkä vaan kehtaa mennä!
Tiedän olevani naurettava mut en kykene menemään!
Ap

Vierailija
5/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapallo peräsuolessa? Kaiva sormella ulos hanskat kädessä.

Vierailija
6/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:33"]Paskapallo peräsuolessa? Kaiva sormella ulos hanskat kädessä.
[/quote]

Ei oo. Usko tai älä niin kokeilin jo lähes kuvailemallasi tavalla. Joku paise se varmaan on?

Vierailija
7/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenmyrkytyksen vaara. mars lääkäriin.

Vierailija
8/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuletko että se itsekseen menee ohi? Ei mene, pahenee vain. Ota vaikka lapset mukaan sinne lääkäriin, ei se lapsenvahdin puute nyt ole mikään syy.

Vierailija
9/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää tuossa on? oletko joku teini? Mun kaverilla juuttui porkkana peräsuoleen ja sekin kehtasi mennä lääkäriin, sulla ei edes ole mitään itseaiheutettua.

Vierailija
10/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pysty! Mä en voi soittaa ja sanoa mikä mua vaivaa. Ja mulla on vauva ja 2v, minne hittoon laitan ne siks aikaa?!?
Hemmetin reissukin!

Vierailija
11/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:40"]Mitä hävettävää tuossa on? oletko joku teini? Mun kaverilla juuttui porkkana peräsuoleen ja sekin kehtasi mennä lääkäriin, sulla ei edes ole mitään itseaiheutettua.
[/quote]

En oo teini kun häveliäs 35v vanha akka.

Vierailija
12/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä kehtaamista on kun kyse on a) omasta terveydestä ja b) lääkäreistä, jotka näkevät viikoittain satoja potilaita joilla on jos jonkinlaista vaivaa. Ovat varmasti nähneet kaikenlaista eikä juuri sinun peräsi ole se kaikkein ihmeellisin, veikkaisin että mennee rutiinilla.

Vierailija
13/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ne lapset mukaan, tietysti. Ja luuletko ettei ne ole nähneet ennen paiseita? Taidat hämmästyä... menet nyt vaan päivystykseen, ei sinne tarvitse soitella etukäteen.

Vierailija
14/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:40"]En mä pysty! Mä en voi soittaa ja sanoa mikä mua vaivaa. Ja mulla on vauva ja 2v, minne hittoon laitan ne siks aikaa?!?
Hemmetin reissukin!
[/quote]

Kuten joku jo sanoi, ota mukaan. 2v:lle joku lelu, värityskirja tms mukaan, vauva viihtynee kopassa sen pienen ajan, kun lääkäri puhkaisee ja tyhjentää. Älä viitti olla naurettava nyt kun on kyse ehkä jopa sun hengestä.

Vierailija
15/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

What!? Toivottavasti ei ole totta! Esim. munasarjasyöpä voi tehdä ison "patin" ennen varsinaista oireilua, mutta tuossahan noita oireita jo on... :(

Vierailija
16/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järkeä peliin! Sulla on ihan oikeasti verenmyrkytyksen vaara. Hävettää mennä lääkäriin, mutta kykenet sitten kuolemaan vaikka sulla on pienet lapset? Kyllä siellä terkkarissa joku löytyy vaikka ajanvarauksesta sun lapsia katsomaan kun hätä on, kokemusta on :) Mars lääkäriin siitä!

Vierailija
17/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes lapsistasi välitä sen vertaa että nielisit tuon häveliäisyytesi?

Vierailija
18/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko fistelli.... ja kohta sulla on toinen persereikä. On aivan sairaan kipeä ennen puhkeamista. Kannattaa käydä lääkärissä ja todennäköisesti uusiutuva vaiva

Vierailija
19/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/82 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat unohtaa etelän uimavedet jos ja kun fistelli puhkeaa. Mutta käy lääkärissä hakemassa kunnon antibiootit. Lääkärit eivät osaa oikein kunnolla sitä hoitaakaan ja suurimmalla osalle ei leikkaus tehoa (ei saa antaa harjoittelijan leikata fistellikanavia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi