Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua seurata opiskelijoiden "väittelyitä" illanistujaisissa

Vierailija
17.12.2014 |

ja muutenkin kun miehet monesti antavat lopulta naisen voittaa, jotta säilyttävät mahdollisuuden päästä sen kanssa sänkyyn. Ne miehet jotka eivät kaihda paljastaa väittelykumppaninsa logiikan ristiriitoja ja pahoittaa hänen mieltään... no ne pysyvät poikamiehinä nähtävästi aika pitkään!

Ei tuossa mitään pahaa ole. Paitsi silloin jos taitavaksi argumentoijaksi itsensä kokeva nainen kohtaa tuollaisen "poikamiehen". Naisen ilta menee pilalle "hullun inttäjän" takia, ja poikamies ei ymmärrä miksei hän taaskaan saa naista, vaikka niin hyvin osasi pitää puoliaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/37 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:09"]

Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää.

[/quote]

Tai tutustua toisiin henkilökohtaisemmin.

[/quote]

Kannattaa varmaan mennä johonkin rennompien opiskelijoiden bileisiin, mitä?..

[/quote]

Olen luullut olevani siellä jo. Nipoimmat tapaukset eivät biletä ollenkaan. Tosin yhden tiedekunnan iltamat ovat huomattavasti tuontyylisempiä kuin useimpien muiden.

[/quote]

Mitä nipoa on olla bilettämättä? Jos se ei kiinnosta niin miksi pitäisi itsensä pakottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:17"]Sivistyneitä ja sivistyneitä... ei se tee kestään vielä sivistynyttä, että on just jollain yliopiston kurssilla tutustunut johonki teoriaan.
Eikä siltä,tietopohjalta kannata kovin voimakkaasti väiteläkään, jos on fiksu... eikä hullu inttäjä.
Mustakin on kiusallista kuunnella noita "viisaita" parikymppisiä opiskelijoita...
[/quote]

Mutta siinähän ne oppii kun puhuu kollegojensa kanssa! Ja oppivat myös kyseenalaistamaan teorioiden paikkansapitävyyttä! Ja samalla tiedonjano kasvaa! Onhan siinä tietysti sitä nuoruuden intoa, mutta luultavasti eivät keskustele pätemisentarpeessaan vaan oikeasti sen takia että heille aihe on suuri osa elämää ja kiinnostaa paljon enemmän kuin muut puheenaiheet.

Vierailija
25/37 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
27/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo havainnut. no oiskohan syy se että mua ei suurin osa miehistä pidä viehättävänä

Vierailija
28/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo havainnut. no oiskohan syy se että mua ei suurin osa miehistä pidä viehättävänä

mulle siis vain suututaan ja tuhahdellaan ja lähdetään seurasta pois. No en mä kyllä yleensä jaksakkaan mitään typeriä väittelyitä, kun olen juomassa.

Vierailija
29/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee, kun amis-bileissä saa heti hankalan ihmisen maineen, jos uskaltautuu olemaan eri mieltä. Rakentavaa keskustelua ei saa harjoittaa, kaikki pitäisi niellä purematta.

Vierailija
30/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

17.12.2014 klo 02:09

Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää.

Olin kerrankin rauhassa kahvilassa nautiskelemassa omasta ajasta kun naapuripöydän älyköt kiistelivät jostain psykologiasta ja teorioista. Voi jeesus, hankkikaa elämä. Jos haluaa päteä, hankkikaa mensan jäsenkortti ja kantakaa sitä kaulassa.

Voi reppanaa, väittelykö on mielestäsi vain pätemisenhalua ja yliopistojen väittelykerhotkin on perustettu vain pätijöiden iloksi. Voi jeesus, hanki sinäkin joku kortti ja opettele käyttämään sitä äläkä pahoita mieltäsi, jos joku toinen on kiinnostunut eri asioista kuin sinä.

Vierailija
31/37 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/37 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
33/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua senkö takia, ettei sinulla ole mitään sanottavaa ja tunnet itsesi ulkopuoliseksi?

Ilkeätä. Miksi?

Vierailija
34/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin typerien inttäjien väittelyt epäloogisuuksineen eroavat av-palstan hienoista älykkökeskusteluista?

Irl vs. foorumi?

Vierailija
35/37 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten opiskelijat jotka saaneet sitten lapsena lähes kaiken mitä sormella osoittanut kehittävät sitten itselleen kriisejä aikuisiällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän