Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua seurata opiskelijoiden "väittelyitä" illanistujaisissa

Vierailija
17.12.2014 |

ja muutenkin kun miehet monesti antavat lopulta naisen voittaa, jotta säilyttävät mahdollisuuden päästä sen kanssa sänkyyn. Ne miehet jotka eivät kaihda paljastaa väittelykumppaninsa logiikan ristiriitoja ja pahoittaa hänen mieltään... no ne pysyvät poikamiehinä nähtävästi aika pitkään!

Ei tuossa mitään pahaa ole. Paitsi silloin jos taitavaksi argumentoijaksi itsensä kokeva nainen kohtaa tuollaisen "poikamiehen". Naisen ilta menee pilalle "hullun inttäjän" takia, ja poikamies ei ymmärrä miksei hän taaskaan saa naista, vaikka niin hyvin osasi pitää puoliaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö oli sinulle uutinen ;)

Vierailija
2/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Mikään ei sytytä niin kuin kunnon väittely (täystampiot rajautuu ulos koska niiden kanssa en väittele edes humalassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua senkö takia, ettei sinulla ole mitään sanottavaa ja tunnet itsesi ulkopuoliseksi?

Vierailija
4/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää.

Vierailija
5/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:09"]

Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää.

[/quote]

Tai tutustua toisiin henkilökohtaisemmin.

Vierailija
6/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kannattaa varmaan mennä johonkin rennompien opiskelijoiden bileisiin, mitä?..

Vierailija
7/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen luullut olevani siellä jo. Nipoimmat tapaukset eivät biletä ollenkaan. Tosin yhden tiedekunnan iltamat ovat huomattavasti tuontyylisempiä kuin useimpien muiden.

Vierailija
8/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:25"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen luullut olevani siellä jo. Nipoimmat tapaukset eivät biletä ollenkaan. Tosin yhden tiedekunnan iltamat ovat huomattavasti tuontyylisempiä kuin useimpien muiden.
[/quote] Minkä?

Vierailija
9/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:09"]Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää.
[/quote]

Olin kerrankin rauhassa kahvilassa nautiskelemassa omasta ajasta kun naapuripöydän älyköt kiistelivät jostain psykologiasta ja teorioista. Voi jeesus, hankkikaa elämä. Jos haluaa päteä, hankkikaa mensan jäsenkortti ja kantakaa sitä kaulassa.

Vierailija
10/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:33"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:09"]Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää.
[/quote]

Olin kerrankin rauhassa kahvilassa nautiskelemassa omasta ajasta kun naapuripöydän älyköt kiistelivät jostain psykologiasta ja teorioista. Voi jeesus, hankkikaa elämä. Jos haluaa päteä, hankkikaa mensan jäsenkortti ja kantakaa sitä kaulassa.
[/quote]

Joo se on perseestä kun ihmiset puhuu jostain psykologiasta ja teorioista ja politiikasta, luulee muka olevansa jotaki, pyh. Rauhassa saa edes kertoa Pirjolle viime lauantain baarireissusta...

Vierailija
11/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:09"]Mä en jaksa noita opiskelijailtoja seuraavia yöllisiä väkisin rakennettuja "väittelyitä" jostakin aivan merkityksettömästä. Kun voisi vain jutella ja heittää hyvää läppää. [/quote] Olin kerrankin rauhassa kahvilassa nautiskelemassa omasta ajasta kun naapuripöydän älyköt kiistelivät jostain psykologiasta ja teorioista. Voi jeesus, hankkikaa elämä. Jos haluaa päteä, hankkikaa mensan jäsenkortti ja kantakaa sitä kaulassa.

[/quote]

Joo siis tässä maassa saa puhua vain salarakkaista ja Nykäsestä. Hyvä! Kaikki sivistyneet sais muuttaa Ruotsiin notta niistäki päästäis.

Vierailija
12/37 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/37 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/37 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin typerien inttäjien väittelyt epäloogisuuksineen eroavat av-palstan hienoista älykkökeskusteluista?

Vierailija
15/37 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:17"]Sivistyneitä ja sivistyneitä... ei se tee kestään vielä sivistynyttä, että on just jollain yliopiston kurssilla tutustunut johonki teoriaan. Eikä siltä,tietopohjalta kannata kovin voimakkaasti väiteläkään, jos on fiksu... eikä hullu inttäjä. Mustakin on kiusallista kuunnella noita "viisaita" parikymppisiä opiskelijoita... [/quote] Musta se on mielettömän hauskaa! Ja virkistävää! Fiksuja ihmisiä.

[/quote]

Kaikkien kannalta hyvä että väittelevät juuri oppimastaan. Niin se jää muistiin ja ymmärtää ehkä enemmän jatkossa.

Vierailija
18/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneitä ja sivistyneitä... ei se tee kestään vielä sivistynyttä, että on just jollain yliopiston kurssilla tutustunut johonki teoriaan.
Eikä siltä,tietopohjalta kannata kovin voimakkaasti väiteläkään, jos on fiksu... eikä hullu inttäjä.
Mustakin on kiusallista kuunnella noita "viisaita" parikymppisiä opiskelijoita...

Vierailija
20/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:17"]Sivistyneitä ja sivistyneitä... ei se tee kestään vielä sivistynyttä, että on just jollain yliopiston kurssilla tutustunut johonki teoriaan.
Eikä siltä,tietopohjalta kannata kovin voimakkaasti väiteläkään, jos on fiksu... eikä hullu inttäjä.
Mustakin on kiusallista kuunnella noita "viisaita" parikymppisiä opiskelijoita...
[/quote]
Musta se on mielettömän hauskaa! Ja virkistävää! Fiksuja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi