Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytätte vauvapalstan mobiiliversiota jos se kerta on huono?

Vierailija
17.12.2014 |

Olen aina ihmetellyt miksi ihmiset käyttää tota vauvasivuston mobiiliversiota. Itse surffailen täällä puhelimella ja sivulle siirtyessäni painan -peruuta- siinä kun puhelin kysyy haluanko käyttää mobiiliversiota. Silloin puhelin ohjaa minut tavalliselle versiolle jossa voin normaalisti vaihtaa esimerkiksi sivulle "2" ilman että tarvitsee kommentoida noita ärsyttäviä numeroita päästäkseni seuraavalle sivulle. 

Meneekö jonkun puhelin suoraan mobiiliversioon kysymättä vai?

Itse inhoan kaikkia mobiiliversioita ja aina kun mahdollista käytän normaalia versiota. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puhelimella surffatessa mobiiliversio on parempi.

Vierailija
2/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on rasittavaa zoomailla ja liikutella sitä sivua eestaas, mobiililla tekstit asettuu näppärästi näytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstit skaalautuu huonosti.

Vierailija
4/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mielummin zoomaan tekstin sopivaan kohtaan ja liikutan sivusuunnassa jos haluan nähdä peukutustilanteen. Mielummin näin kun pääsen näppärästi sivulta toiselle. Mutta tämä vain minun kokemukseni tietenkin. Ap

Vierailija
5/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kaikki aika vajakkeja? Mikä järki surffailla nettiaalloilla jollain hikisellä iphonella jossa joutuu painamaan kakkosta hetken välein? Mikä ihmeen vietti ylipäänsä on lukea av-palstan shaissea kännykällä? Investoikaa vaikka läppäriin, 300 eurolla saa jo siedettävän jolla netin selailu käy kuin leikkiä vaan. Nämä kakkosen tusaajat ovat kyllä yksi laji huh huh.

Vierailija
6/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksaisi pitää läppäriä käsissäni. Olen usein iltaisin sängyssä netissä. Läppärillä paljon vaikeampaa kuin iPhonella.

Vierailija
7/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden vanha läppäri tossa pöydällä auki mutta silti selaan aina puhelimella melkein kaikki sivustot. Tosin yleensä ainoastaan facebookista käytän mobiiliversiota. Katson läppäriltä yleensä vain ohjelmia tai liitän puhelimen virtapiuhalla kiinni kun akku alkaa huutaa liiasta surffailusta. Ja heti kun se on liitetty koneeseen jatkan puhelimella surffailua. :D hulluako? Ap

Vierailija
8/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä laitteilla mobiiliversio ei toimi? Mulla ei olekoskaan ollut mitään ongelmaa iPadilla eikä puhelimella (samsung).

Vierailija
9/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android + firefox = ei voi edes vastata mitään ketjuihin eikä tokasivulle pääse

Vierailija
10/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiiliversio parempi, menee automaattisesti. Huono juttu on se, että välillä on ne sivu nrot eli ei tarvitse "kakkostella" ja välillä niitä ei ole. En ymmärrä mikä mättää ja silloinkun voi mennä sivuja eteenpäin on kuitenkin mobiiliversio käytössä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän