EI HERKILLE !!! Thaimaan "koiranlihatehtaista"
En pysty nukkumaan vaikka katoin äänettömällä ja pystyin kattsomaan vain osan :(
Kommentit (46)
En katsonut mutta olen tietoinen julmuuksista. Miten, miten kukaan sivistynyt ihminen haluaisi matkustaa Thaimaaseen. Ei ikinä sinne.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:24"]
Niinpä. Kun koiravideo on avannut silmät eläinten kärsimykselle niin kannattaa tutustua myös siihen miten tuotantoeläimet jopa Suomessa kokevat kovia.
[/quote]
Taasko tämä paskan suoltaminen alkaa?
kerrotko minulle noita tilojen nimiä, niin vien asian eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:18"]
Aloittajan linkkaama video on Soi Dog Foundationin. On hyväntekeväisyysjärjestö Thaimaassa, joka auttaa kodittomia koiria ja kissoja. Ihanaa kun tuollaisia on olemassa <3 On paljon koiria, jotka saa hyvän kodin ja hoitoa. Onneksi.
Omistan kaksi rescue koiraa <3
[/quote]
Kiitos tiedosta. :) Laitoin pienen rahalahjoituksen yhdistykselle. Oli vielä tosi helppoa PayPalin kautta. Toivottavasti yhdistys pystyy jatkamaan työtään ja toivottavasti asiat siellä vielä paranisivat. Muutamalla eurolla kuitenkin saa siellä paljon enemmän aikaan mitä täällä.
Onko tänne perustettu joku animalian tai vegaaniliiton haarakonttori? Ihan noita peukkujen määrää tähän aikaan yöstä mietin... Vai onko asialla taas se sama vegaani-idiootti, joka osaa peukuttaa useammin kuin yhden kerran?
Käsittääkseni kyky empatiaan on sallittu myös muille kuin Animalian jäsenille...
Mitäs pahaa tuossa nyt oli. Joku muu tappaa eläimen ja vegaanikin voi sen sitten syödä nälkäänsä. Eipä ole tarvinnut itse tehdä likaista työtä ja voi jatkaa jeesusteluaan.
Mäkin lahjoitin kerran suomalaiselle ja ulkomaalaiselle eläinsuojelujärjestölle huomattavan summan rahaa, kun sitä rahaa oli (voitin kerran). Tuli hyvä mieli itelle.
Ihanaa kun ihmiset auttaa eläimiä! Vaikka on paljon surullisia kohtaloita, on myös niitä onnellisiakin.
Maailmassa on niin paljon pahaa, että tuo en tuntunut oikein missään. On hyvä, että he pitävät kasvavaa kulkukoirapopulaatiota kurissa, vaikka sen voisi tietenkin tehdä inhimillisemmin.
En voi sietää tätä maailmaa. Pistän eläimet ihmisen edelle. Sydämeni murtuu
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:29"]
Se kuuluu niiden sairaisiin perinteisiin. Noissa vinosilmä maissa kuvitellaan yleensä, että kaikki koirat kantavat tauteja. Joidenkin mieltä helpottaa näköjään kiduttaa ja tappaa näitä pienellä palkalla.
[/quote]
Huoh. Käytähän vielä parissa viestissä noita rasistisia termejä, niin saadaan tämäkin ketju poistettua... Ja sitten voikin taas vinkua "mutku mun asiallinen kritiikki tuhottiin, valivali".