Karvaton alapää kateissa
Käyn viikottain kuntosalilla saunassa ja myös muutaman kerran vuodessa saunaillassa työporukan kesken. Koskaan en muista nähneeni täysin karvatonta naista. Posliineista kuitenkin hölistään julkisuudessa paljon ja erilaisten kyselytutkimusten mukaan kovin monet naiset pitävät pimpsansa karvattomana. Eipä taida ihan näin olla, ei ainakaan omien havaintojeni perusteella.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ite en enää Karva mättääseen munani laita.
Se ei ehkä ulotu sinne asti.🤣
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimmilla ole ajeltu puoliksi suuseksiä varten. Eli näyttää pöheiköltä muille mut itse klitoriksen alue ja siitä alaspäin ajeltu.
Jos osaa oikeasti niin tietää mistä nuollaan. En kyllä tykkäisi yhtään jostain karvojen lipojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimmilla ole ajeltu puoliksi suuseksiä varten. Eli näyttää pöheiköltä muille mut itse klitoriksen alue ja siitä alaspäin ajeltu.
Jos osaa oikeasti niin tietää mistä nuollaan. En kyllä tykkäisi yhtään jostain karvojen lipojasta.
Kannattaa kertoa nuolijalle mikä tuntuu hyvältä ja mistä kohtaa tulee nuolla ja imeä.
Eivät kaikki suinkaan pidä klitoriksen pään suorasta stimulaatiosta.
Sori OT, ei liittynyt karvoihin.
Mielestäni on hienoa, että saadaan raporttia tällaisesta asiasta. Tosin aloittajan piirit ovat pienet eikä otos ole kattava. Jos ei ikinä ole nähnyt karvatonta naista, on piiri hyvin rajoittunut.
Emmehän me syrji? Kyllä minulle kelpaa nainen karvoista riippumatta. Tietenkin karvaton pimppi on kauniimpi, mutta naisista karvaisetkin kelpaavat.
Oma tilanne karvojen suhteen vaihtelee. Jos alkaa saksia lyhyiksi ja meneekin tosi lyhyiks niin sitten on helppo sheivata loputkin pois. Eipä se niin just oo. Takasinhan nuo kasvaa kuitenkin. Ja jos sattuu joku tilastoimaan omaan listaansa, niin siitä vaan. Sikäli kun sattuu joku jossain näkemään.
Naisen tiheä ja suht lyhyeksi siistitty karvoitus on kiihottavinta mitä tiedän, mutta harmillisen usein sellaisesta pääsee nauttimaan. Tummaveriköiltä tämmöinen löytyisi varmiten, mutta enemmistö harmillisesti tykkää pitää paikkojaan sileänä.
Tietysti se on jokaisen oma asia, mutta olisihan sellainen kiva kokea edes joskus. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Naisen tiheä ja suht lyhyeksi siistitty karvoitus on kiihottavinta mitä tiedän, mutta harmillisen usein sellaisesta pääsee nauttimaan. Tummaveriköiltä tämmöinen löytyisi varmiten, mutta enemmistö harmillisesti tykkää pitää paikkojaan sileänä.
Tietysti se on jokaisen oma asia, mutta olisihan sellainen kiva kokea edes joskus. ☺️
Kokea?
Toivottavasti löydät. Osta sille apple airtag, jos katoaa uudestaan xD
Se on hyvä että ihmisillä riittää aikaa myös tämän asian miettimiseen. Minäkin kaupungilla kulkiessa mietin ainoastaan miltä vastaantulijat näyttävät alasti.
Se on hyvä että ihmisellä riittää aikaa lukea ja kommentoida täällä toisten kirjoituksia ja ihmetyksen aiheita. Eihän siinä, pitäähän ihmisen johonkin aikansa käyttää.
Yhden kerran olen nähnyt täysposliinin omin silmin. Kaverilla. Saunareissulla.
Kyllä ainakin 2000-luvun 1.vuosikymmenellä galtsuteinit pitivät häpykumpunsa täysposliinina eikä siitä muodista juuri kukaan silloin poikennut.
Jyrki-ohjelman työntekijöiden karvoitustilannetta oli kysytty heiltä suoraan. Näin uutisoi tänään Iltis.
Meidän rouvalla on semmoinen mätäs, että et oo nähnytkään, märkä ja tiheä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tai kaks muistan nähneeni kokonaan karvattoman aikuisen naisen. Kyllä ne vähemmistössä on ollut mitä omalle kohdelle on sattunut osumaan.
Tuostapa muistuu tekohampaansa kadottaneen Jössen lausahdus Reinikaisessa: "Sehän on kummallista kun sinulla on kumminkin niin tuuhea tukka!"
Luulen, että posliinina paikkansa pitävät eivät juuri julkisissa tiloissa alasti näyttäydy. Eli voi olla että sen takia niitä ei niin vaan näy. Itellä on melko lyhyt ja pieni karvoitus, vaaleaa väriltään, joten ei ole eikä näy kovin kummonen tuhero.
Viime lauantaina oli kavereittn kanssa saunailta. Huomasin toisen olleen karvaton. Teki mieli ottaa asia puheeks mutten sitten viittinyt. Eipä se mulle kuulu vaikka vähän herättikin kummastusta.
Katoin kaksi jaksoa Brittien naked attraction ohjelmaa tällä viikolla. Siellä oli rivissä viisi siloisen suloista broilerin nahkaa. Ei pehkosta tietoakaan.
Oma havaintoni on että noin puolet on täysin ajeltuja. Jos sisemmät häpyhuulet ovat kovin ulkonevat se voi joillain se olla silloin eräänlainen statement seksipositivisuden muodossa,
Bi-n