Karvaton alapää kateissa
Käyn viikottain kuntosalilla saunassa ja myös muutaman kerran vuodessa saunaillassa työporukan kesken. Koskaan en muista nähneeni täysin karvatonta naista. Posliineista kuitenkin hölistään julkisuudessa paljon ja erilaisten kyselytutkimusten mukaan kovin monet naiset pitävät pimpsansa karvattomana. Eipä taida ihan näin olla, ei ainakaan omien havaintojeni perusteella.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä?
Elä vaan vastaa "vaativalla alalla asiantuntijana"
Eikös se kuulu kirjoittaa "vaativalla asian tuntia alalla"? :-D
Pe da rit tykkää, kun nainen näyttää pikkutytöltä tussustaan.
En ole muiden alapääkarvoihin kiinnittänyt huomiota mutta omani käy sokeroinnissa noin neljän viikon välein (jo yli kymmenen vuoden ajan) ja jäljelle jää ainoastaan pieni kiitorata.
On hyvin vaikea kuvitella tilannetta jossa palaisin luonnontilaan koska tykkään tästä sileydestä ja hygienisyydestä niin paljon. Sokeroinnilla karvat pysyy poissa niin pitkään että minkäänlaista välihuoltoa ei tarvitse tehdä ja uimahalliin lähtiessä ei tarvitse bikinirajan siistimistä koskaan miettiä.
AV palstan ylipainoiset mammat ei yleensä sokeroi brassiksi, kauniit nuoret naiset yleisemmin
Vierailija kirjoitti:
AV palstan ylipainoiset mammat ei yleensä sokeroi brassiksi, kauniit nuoret naiset yleisemmin
Aivan.
Pissalla käydessä suihkuaa mihin sattuu jos ei oo karvoja.
Mielenkiintoista. Rakennan tästälähtien elämänkatsomukseni tämän karva asian ympärille. Kertokaa lisää
Vierailija kirjoitti:
Parasta nimenomaan olisi ettei naama ja alapää ole samaa paria, eli jos naama on nätti niin alapään sietää olla rujohko ja trimmailematon kunhan kuitenkin puhdas ja terve
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti minulle kuulu muiden mieltymykset, mutta vanhemmilla ja lihavilla naisilla karvaton alapää näyttää todella naurettavalta.
Eipä tule mieleen kyllä yhtään asiaa, mikä vanhemmilla ja lihavilla naisilla muka näyttäisi paremmalta kuin nuorilla ja hoikilla. Että sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen vain poslareita mutta olenkin listannut sen vaatimukseksi tinderiin
>max 165 cm
>posliini
>ei tatuointeja
>ei naamalävistyksiä
>ei shokkivärejä
Tuhlaat merkkejä turhaan, suurimman osan noista näet naisten profiilikuvista ja voit olla tykkäilemättä sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen suurin painajainen : nainen, joka ei pidä huolta vartalostaan. Ja omistaa karvaisen lörpön alapään.
Miehen suurin painajainen: nainen joka ei pidä huolta hygieniastaan, vaan ajelee alapäätä suojaavat karvat pois, sillä karvoitus suojaa bakteereilta ja muilta taudinaiheuttajilta. Ajelu taas aiheuttaa karvatupen tulehdusta ja haavaumia, jossa pöpöjen on mukava temmeltää. Lisäksi alapää on alttiimpi hankaukselle, kun ei ole karvapeitettä sitä suojaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti minulle kuulu muiden mieltymykset, mutta vanhemmilla ja lihavilla naisilla karvaton alapää näyttää todella naurettavalta.
Eipä tule mieleen kyllä yhtään asiaa, mikä vanhemmilla ja lihavilla naisilla muka näyttäisi paremmalta kuin nuorilla ja hoikilla. Että sen puoleen.
Pahinta on kun vanha nainen yrittää näyttää nuorelta ja lihava muodikkaalta.
En pidä itseäni minään kyttääjänä. Yleisessä saunassa alastomat naisvartalot näkyvät, eikä posliinit aikuisilla tunnu kovinkaan yleisiä olevan. Ainakin vähän karvaa on. Tosin ei ne välttämättä kasva kaikilla yhtä tiheään kuin kanssa sisarilla. Yksillöissä on eroja. Olikohan riittävän selkeä ilmasu.
Monenlaisia alapäitä on naisilla tullut nähtyä ja koettua. Luonnollinen karvoitus tai jos nainen itse haluaa, niin vain hiukan siistitty on paras. Johtunee ehkä siitäkin, että olen sen sukupolven mies, jolloin alaikäisten kanssa ei menty sänkyyn, vaan nuori nainen näytti ja tuntui naiselta. Karvat naisen alapäässä ovat samaan aikaan hyvin kauniit, seksikkäät ja varsinkin seksin jälkeen vähän riettaankin näköiset, kun sekoittuneet eritteet valuvat niistä. On muutama ajeltukin tullut vastaan ja vaikka kyseessä on ollut aikuinen nainen, karvattomuus saa aikaan sen, ettei välttämättä ota eteen kunnolla. Ja kaikkein kamalinhan on värkki, missä on jo melkoinen sänki ja tulehtuneita karvatuppia.
Kaikki naiset olleet häpykarvaisia jotka olen alasti nähnyt. Tätä ei ole usein tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymisen mukanaan tuomat muutokset tulevat kohtaamaan myös sinua.
Kyllä noita täysin sheivattuja vieläkin näkee.
Sänki näyttää kyllä kaikesta hirveimmältä. Ikäviä pieniä pisteitä.
En ole aikoihin nähnyt kuntosalin suihkussa ihan posliiniksi sheivattua. Kyllä, katson. Enimmäkseen on sellaisia lyhyeksi trimmattuja karvakolmioita. Joskus 2010 tienoilla näkyi paljonkin täyssheivattuja.
Miehen suurin painajainen : nainen, joka ei pidä huolta vartalostaan. Ja omistaa karvaisen lörpön alapään.