Karvaton alapää kateissa
Käyn viikottain kuntosalilla saunassa ja myös muutaman kerran vuodessa saunaillassa työporukan kesken. Koskaan en muista nähneeni täysin karvatonta naista. Posliineista kuitenkin hölistään julkisuudessa paljon ja erilaisten kyselytutkimusten mukaan kovin monet naiset pitävät pimpsansa karvattomana. Eipä taida ihan näin olla, ei ainakaan omien havaintojeni perusteella.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jokaisen oma asia pitääkö alapäänsä karvattomana, siistittynä vai kantako mukanaan kunnon ötökkähotellia?
Ötökkähotellia? Ei mulla kyllä ole mitään ötököitä, vaikka karvat on kuin Teresa Orlowskilla parhaina 70-luvun päivinään.
Ei tietysti minulle kuulu muiden mieltymykset, mutta vanhemmilla ja lihavilla naisilla karvaton alapää näyttää todella naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Karvaton on paras!
t: pertti pe do fiili
Ite en enää Karva mättääseen munani laita.
Eiköhän useimmilla ole ajeltu puoliksi suuseksiä varten. Eli näyttää pöheiköltä muille mut itse klitoriksen alue ja siitä alaspäin ajeltu.
Minulla on, mutta en näytä sitä muille kuin miehelle. Kuntosalilla etenkään, siellä on yksittäissuihkut. Kylpylässäkin olen suht häveliäs, kun apn kaltaisia pillunkyylääjiä siellä tuntuu liikkuvan. Helpointa on vaan vetää kaikki pois, kuin taiteilla jotain kiitoratoja siihen. Ja häppärit ehdottomasti sileinä kiitos. Ei tartu kusi tai menkkaveri karvoihin. Joka vessassa kun ei ole käsisuihkua. Eikä ole kukaan mies ikinä valittanut, päinvastoin. Mulla tosin on kaunis alapää.
Missä olet töissä?
Elä vaan vastaa "vaativalla alalla asiantuntijana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jokaisen oma asia pitääkö alapäänsä karvattomana, siistittynä vai kantako mukanaan kunnon ötökkähotellia?
Ötökkähotellia? Ei mulla kyllä ole mitään ötököitä, vaikka karvat on kuin Teresa Orlowskilla parhaina 70-luvun päivinään.
Teresa Orlowski oli valitettavasti yksi tämä nykymuodin alullepanijoista hänellä kun oli todella rumasti ajeltu alapää, eli vain pimperon yläpuolella karvoja ja nekin rajattu.
Sen sijaan Kay Parkerilla oli todella kaunis luomutuhero.
80-luvun lopulla alkoi pokessa tämä todella surullinen suuntaus, jossa karvoja alettiin ajelemaan ja nimenomaan Orlowski oli siinä asiassa eturintamassa ja sehän johti sitten aikaa myöten täysposlariin.
Onneksi orastavia merkkejä paluusta luomuun on selvästi jo nähtävissä. Esimerkiksi ch atu r batessa on hai ry osasto lisääntynyt koko ajan ja täystuhero on jälleen saamassa ainakin hieman jalansijaa ja hyvä niin.
Ja sitten ihmetellään kun jotkut haluaa mennä saunaan uimapuvussa. Tosi kiva ku yks kyttää ja arvostelee toisten haaravälejä. Hyi hel...tti millanen ihminen.
Seksikin tuntuu paremmalta, kun karvat on häppäreistä poistettu. Eikä ne tursu pikkareista ulos. Näin minä haluan toimia. Muut tehköön just niin ku parhaalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on, mutta en näytä sitä muille kuin miehelle. Kuntosalilla etenkään, siellä on yksittäissuihkut. Kylpylässäkin olen suht häveliäs, kun apn kaltaisia pillunkyylääjiä siellä tuntuu liikkuvan. Helpointa on vaan vetää kaikki pois, kuin taiteilla jotain kiitoratoja siihen. Ja häppärit ehdottomasti sileinä kiitos. Ei tartu kusi tai menkkaveri karvoihin. Joka vessassa kun ei ole käsisuihkua. Eikä ole kukaan mies ikinä valittanut, päinvastoin. Mulla tosin on kaunis alapää.
👍
Täytyy myöntää, että en ole koskaan kiinnittänyt asiaan minkäänlaista huomiota esimerkiksi uimahallissa puolin tai toisin.
Onko täällä jotkut neitsytmiesten kokoontumisajot? Ei klitoriksessa eikä häpyhuulissa mitään karvaa kasva.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimmilla ole ajeltu puoliksi suuseksiä varten. Eli näyttää pöheiköltä muille mut itse klitoriksen alue ja siitä alaspäin ajeltu.
Ei todellakaan näytä vaan on ihan sika ruma, jopa rumempi kuin täysposlari.
Täydellisen luonnollinen karvakolmio on ylivoimaisesti kaikkein kaunein, eikä haittaa pätkääkään nuolemista, eihän ne karvat siellä pil lussa ole vaan sen ympärillä.
Minä ole nuollut lukemattomia luomutuheroita, eikä koskaan ole karvat haitanneet. Sen sijaan ajellusta olen saanut naamani ruvelle, koska se sänkihän alkaa työntymään esiin välittömästi, kun alapää on ajeltu.
Kuka kyttää toisten ihmisten haaruksia?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä joku anomalia, jos klitoriksen alueella = limakalvolla kasvaa karvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan näytä vaan on ihan sika ruma, jopa rumempi kuin täysposlari.
Täydellisen luonnollinen karvakolmio on ylivoimaisesti kaikkein kaunein, eikä haittaa pätkääkään nuolemista, eihän ne karvat siellä pil lussa ole vaan sen ympärillä.
Minä ole nuollut lukemattomia luomutuheroita, eikä koskaan ole karvat haitanneet. Sen sijaan ajellusta olen saanut naamani ruvelle, koska se sänkihän alkaa työntymään esiin välittömästi, kun alapää on ajeltu.
Sokerointi on keksitty. Ei tule pistävää sänkeä. Sinunkin naisella on oikeus pitää alakertaansa just sellaisena, kun hän itse haluaa. En käy uimahalleissa. Minua ei muiden alapäät edes kiinnosta.
Jokaisen oma asiahan se varmasti on millaisena pyhimpänsä pitää. Käsitin että tässä yleisesti ihmeteltiin karvattomuutta tosielämässä. Posliini on paras ja yleisin nettikeskusteluissa ja kyselyissä. Totuus: luonnollinen nainen aikuisuuden merkkeineen, johon kuuluu häpykarvoitus. Eikä tarvii puhua kyttäyksestä jos katsekenttään sattuu yleisessä suihkussa osumaan toisten vartalot. Oudompaa jos ei katsois.
Liikaa on kyllä saanut se joka niin rantuksi on mennyt ettei täysin sheivaamaton keho kelpaa
Taas yksi syy olla käymättä uimahalleissa tms.