Aloittaisitko seurustelun tällaisen miehen kanssa?
Nyt puhun varakkaasta miehestä.
Ensi treffeillä noukkii maasta tölkkejä pennosten takia, kotona on vanha laatikkomallinen televisio ja c-kasetteja. Auto on 20 vuotta vanha. Toisella kerralla kun tulen käymään, hän parsii alushousujaan, jotka on "ostettu Tarjoustalosta, sieltä saa hyviä". Mies on 41-vuotias, mutta käyttää suoria housuja ja ylikireää flanellipaitaa jonka tunkee housunvyötärön sisään. Talvitakki on niin hajalla että leviää päälle. Kengät irvistävät pohjasta. Kolmansilla treffeillä mies tulee kylään Lidlin mainosten kanssa ja syynää niitä ympyröiden tuotteita punakynällä.
Jatkaisitko?
Kommentit (46)
Jos mies rengastelee Lidlin tarjouksia, niin sitten hän ei rengastele minua.
Yksinkertaista.
Siis mistä ap tietää miehen olevan varakas?
Mies on itse kertonut. Ja olen nähnyt hänen papereitaan. No, tilannepäivitystä sen verran, että kävimme äsken miehen kanssa ulkoilemassa ja tuli puhetta tästä asiasta. Sanoin suoraan ja aika tiukasti mitä ajattelen, ja kysyin häneltä olenko mielestään kohtuuton. En kuulemma ole. Sanoin myös etten suostu tuntemaan itseäni pinnalliseksi tällaisen takia. Miehellä oli taas rikkinäiset pikkukengät jalassa, pohjat olivat lähes irti ja sukat kastuivat märässä maassa :/
Kuulin olevani pinnallinen. Selvä se. Mies lähti pian kotiinsa. Kehuin kuitenkin, että mies on muuten mahtava persoona ja ihana ihminen. Sanoin, että jos hän vaatii naiseltaan kauneutta ja siistiyttä, niin minulla on oikeus odottaa häneltä samaa. Hiljainen lenkki oli.. Saas nähdä oliko juttu tässä.
Ap
Piheys on johonkin pisteeseen asti ihan jees. Itsekin saatan kerätä tölkit matkan varrelta jos on muovikassi mukana ja ruokatarjousten metsästäminen on ihan normisettiä. Rikkinäisissä vaatteissa kulkeminen ja alkkareiden parsiminen tosin menee liian pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:18"]
En. Kammoan pihiyttä ja pihistelijöitä. Emme varmasti tulisi toimeen, kun itse olen "tuhlari" eli ylellisestä elämästä nauttiva.
[/quote]
Mä taas en tulisi tuhlareiden kanssa toimeen. Ainakaan sellaisten, jotka käyttäisi mielellään sen miehenkin rahoja.