Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se ole mikään must juttu että minä esim hyvässä kondiksessa olevana miehenä viehätyn naisista jotka urheilee myös

Vierailija
29.06.2026 |

Ei se mene sillee että minä automaattisesti katsoisin naisia sillä silmällä ketkä ovat tikissä. Toki onhan se hienoa että nainen näyttää hyvältä, mutta ei se tuo automaattisesti sitä viehätyksen voimaa. Ne on enemmän sisäsiä asioita, et joo sillä on merkitystä että nainen on vähän samanlainen, mutta ei se liikunta tai kondiksessa oleminen sitä automaattisesti tee. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnallinen mies, mutta ei pidä sporttisista naisista. Mutta mikään sohvaperuna ei tule myöskään kysymyksiin. Kultainen keskitie on paras tässä suhteessa.

Vierailija
2/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kaapista ulos sillä homo sinä olet ja viehätyt miehistä Ihan rohkeasti vain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruja tulee joskus enemmän, joskus vähemmän. Joskus ne haisevat, joskus eivät. Kuitenkin joka päivä niitä kaikilta tulee. Mikä on normaalia, ja miten ilmavaivoja voi helpottaa? Sisätautien

Vierailija
4/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liikunnallinen mies, mutta ei pidä sporttisista naisista. Mutta mikään sohvaperuna ei tule myöskään kysymyksiin. Kultainen keskitie on paras tässä suhteessa.

Ja miksi et pidä sporttisista naisista? Mikä se keskitite tuossa on, käy koko ajan kävelyllä? On hyvän näköinen, mutta silti kotona tekemässä ruokaa ja siivoamassa eikä rehkimässä salilla (kuten sinä)?

Vierailija
5/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse liikunnallinen, mutta en kiinnostu TInderissä miehistä, joilla on pullistelukuvia salilta tai joilla on suksemittainen lista emoijea kaikista mahdollisista urheilulajeista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi