Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloittaisitko seurustelun tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
16.12.2014 |

Nyt puhun varakkaasta miehestä.

Ensi treffeillä noukkii maasta tölkkejä pennosten takia, kotona on vanha laatikkomallinen televisio ja c-kasetteja. Auto on 20 vuotta vanha. Toisella kerralla kun tulen käymään, hän parsii alushousujaan, jotka on "ostettu Tarjoustalosta, sieltä saa hyviä". Mies on 41-vuotias, mutta käyttää suoria housuja ja ylikireää flanellipaitaa jonka tunkee housunvyötärön sisään. Talvitakki on niin hajalla että leviää päälle. Kengät irvistävät pohjasta. Kolmansilla treffeillä mies tulee kylään Lidlin mainosten kanssa ja syynää niitä ympyröiden tuotteita punakynällä.

Jatkaisitko?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerätään miesystäväni kanssa tölkkejä ulkoa. Rahaa ne ovat. Katsomme aina, missä on tarjouksia, mitä söisimme siis. Eihän tässä ole mitään vikaa.

Miehellä ei ehkä ole tyylitajua, eikä edes välitä. Minullakin on monet rikkinäiset kengät, mutta kun ne on vaan hyvät jalassa, niin en halua luopua. Jos joku katsoo, niin katsokoot. Ja takuulla parsisin alushousutkin, jos niihin tulisi reikä.

Maailma on täynnä muutenkin jo ylentuhlausta, koko ajan pitäisi saada uutta uutta uuutta, hienompaa... plaaaah

Vierailija
22/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:38"]

Mies on poliisi. Ja huomio, tästä ammatista ei se varakkauus ole kertynyt, jos siihen joku tarttuu. Virka-asussaan näyttää siistiltä, mutta muuten..huoh. 

Ap

[/quote]

Ei Valtion työntekijät mitään varakkaita ole. Mistä olet saanut päähäsi, että miehellä on rahaa? Varsinkin, jos auto, vaatteet ja huonekalut ovat ihan vanhoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:11"]

Mies on poliisi. Ja huomio, tästä ammatista ei se varakkauus ole kertynyt, jos siihen joku tarttuu. Virka-asussaan näyttää siistiltä, mutta muuten..huoh. 

Ap

[/quote]

Ei Valtion työntekijät mitään varakkaita ole. Mistä olet saanut päähäsi, että miehellä on rahaa? Varsinkin, jos auto, vaatteet ja huonekalut ovat ihan vanhoja?

[/quote]

Et tainnut lukea edellistä kommenttia kokonaan? Vai trollaatko?

Vierailija
24/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:11"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Sisälukutaito? Ding ding ding!

Vierailija
25/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on kyseessä? Jos kerran hän arvostaa sinun ulkonäköäsi niin voisit sanoa lempeästi mutta suoraan, että sinä arvostat siistiä ulkonäköä. Se on myös kohteliaisuutta ja arvostuksen osoittamista muita kohtaan. Sano, että voit lähteä mukaan ostamaan vaatteita. Tärkeintä on tehdä tilaanteesta sellainen, että mies kokee olevansa hyväksytty eikä tuomittu. Tuonkin voi toteuttaa niin:) 

Itse raahaa veljeni puoliväkisin vaatkaupoille. Hän on myös hyvännäköinen mutta *huokaus* jostain syystä varsinainen resupekka. Siskon on tosin helpompaa toteuttaa tämä auroritäärisesti kuin juuri seutustelusuhteen alussa olevan.

Vierailija
26/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus! Jos mies on pihi, vaimo ja lapset kärsii. Jos nainen on nuuka, mies ja lapset voivat hyvin.

Vierailija
27/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että en ottaisi. Exäni oli pihi, nyksäni ei. Eksälläni oli paremmat tulot kuitenkin. Elämä on vaan niin paljon hauskempaa nykyään! Kyllästyin siihen, että aina piti mennä raha edellä ja miettiä asiat rahan kautta. Raha on kuitenkin VAIN rahaa.

Vierailija
29/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä pystyisi seurustella, vihaan omassakin miehessä juuri liiallista piheyttä vaikkei noin näkyvästi sellainen olekaan. Ja en ole rahojen perään (kun ei ole koskaan oikein mitään mulle ostanutkaan), mutta just että vois ehjissä vaatteissa edes kulkea :D

Vierailija
30/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ulkoinen olemus ja pihiys ovat ainoita asioita, jotka häiritsevät niin anna palaa vaan. Miehen ulkonäön hienovarainen muokkaus on helppoa ja jos et ole rahojen perään, niin pihiyskään ei välttämättä rupea nyppimään.

Vierailija
31/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä säästäväisyydessä mitään, ku ei mene sairaalloiseksi pihistelyksi. Voithan sä kysyä joku kerta, että onko sillä tapana oikeesti joka ulkoilureissu keräillä puskista koirankusisia kurasia pulloja taskuun vai oliko se vaan joku ainoo kerta kun katto miten reagoit? Ja voithan sä kysyy, että onko sillä tapana mennä toisten ihmisten kotiin vinkkinä lidlin mainoksesta ympyröitynä tarjousmargariin.. että jos joku ostais -vai että mitä se sillä halusi sulle viestittää? Jos nää oli vaan jotain tsoukkia siltä, niin ok.

Mutta ne suorat housut kainaloon nostettuna ja kireet kauluspaidat ylös asti napitettuna ja housuihin työnnettynä.... Tyyliä ja rennon coolia olemusta ei voi opettaa oikeen kellekään. Tai no voithan sä koittaa pukea sen toisin, mutta jos ei se itse oikeen tajua, niin ei se siitäkään opi. Mutta jos taas miehen vaatteet ja ulkonen olemus ei ole mikään kynnys, niin mikäs siinä sitten. Voithan sä kysyä, että onko se koskaan jatellu kokeilevansa jonkun muunlaista pukeutumistapaa?

Vierailija
32/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauneutesi on hänelle tärkeää ja vaattesikin hyväksyy, esitä asia toistepäin hänelle, että sinuakin vastavuoroisesti hivelee katsoa miehessä hänen komeutta ja näkusit mielellään sitä korostavat vaatteet hänenkin päällä.
Lidlin tajoukset ok, mieheni naureskelee minun Lidl-uskovaisuudelleni. Säästö jäänyt päälle pulavuosista, ja usein tarjolla ruoka jota haluan ostaa, hinnasta viis. En itse ympyröi, teen listan.

Vierailija
33/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:01"]

Jos tuo ulkoinen olemus ja pihiys ovat ainoita asioita, jotka häiritsevät niin anna palaa vaan. Miehen ulkonäön hienovarainen muokkaus on helppoa ja jos et ole rahojen perään, niin pihiyskään ei välttämättä rupea nyppimään.

[/quote]

Minulle juuri nuo ominaisuudet olisivat kynnyskysymyksiä.

Vierailija
34/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies alkaisi rengastella jo muutenkin halvan Lidlin tarjouksia niin kyllä ihmettelisin. Vaatetuksen kyllä saa muutettua, jos on tarvetta. Kokemusta löytyy.

Vierailija
35/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei olisi minun tyyliseni.

Vierailija
36/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi muuten älykäs, komea ja mukava. Ja huomaavainen. Kunhan se elämä ei keskittyisi pelkästään rahan ajatteluun, niin on ihan ok olla pihi. :) Ei niitä rahoja minuunkaan tarvitsisi käyttää.

Vierailija
37/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä pahinta.. olen ihastunut häneen. Muuten mies on mukava. En vain kehtaa mennä hänen kanssaan julkisille paikoille. Sen verran nukkavierulta näyttää :( Pieni vihjailuni uusista vaatteista kuitataan hermostuneella naurulla.

Ap

Vierailija
38/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, mikä tuossa menee vähän yli, on tuo Lidlin mainoksesta tuotteiden ympyröiminen. Ei se minulle kuulu, jos toinen haluaa kulkea rikkinäisissä vaatteissa. Tai muutenkaan ei se minulle kuuluisi, jos toinen ei haluaisi kuluttaa rahojaan.

Vierailija
39/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kammoan pihiyttä ja pihistelijöitä. Emme varmasti tulisi toimeen, kun itse olen "tuhlari" eli ylellisestä elämästä nauttiva.

Vierailija
40/46 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:18"]

Ja mikä pahinta.. olen ihastunut häneen. Muuten mies on mukava. En vain kehtaa mennä hänen kanssaan julkisille paikoille. Sen verran nukkavierulta näyttää :( Pieni vihjailuni uusista vaatteista kuitataan hermostuneella naurulla.

Ap

[/quote]

Miksi edes kysyt tällaista, kun tiedät jo valmiiksi, että yksi miljoonasta naisesta alkaisi seurustella tuollaisen kanssa?