Arvostelkaa mun huulet (kuva!)
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:44"]
Aika laatikkomaiset ja kapeat.
[/quote]
Repesin laatikkomaiselle.
[/quote]
Amorinkaari on kyllä naisellinen, mutta leveällä ja huulista puuttuu se eroottinen naisellinen uhkea muoto. Laatikkomainen oli ainoa kohtelias sana, joka tuli mieleen. Huulissa on semmoinen horisontaalisen suorakulmion muoto. Ei siis sekään paha tai huulien omistajaa rumenna ja haukkua en tarkoittanut.
Tässä vaan se ideaali, miltä huulien "pitäisi" näyttää tai mikä on minun silmissäni ideaali tilanne täydellisten huulien kanssa. Amorinkaari on kapea, mutta korkealla ja huulissa on selvästi muotoja ylhäällä ja alhaalla. http://www.beautybombshells.com/wp-content/uploads/2013/09/TopShop-Velvet-LIps-The-Damned-collection.jpg
[/quote]
Kiitos hyvästä analyysistä. Kyllä minunkin huulistani saa hyvin paljon esimerkkikuvasi kaltaiset huulet, kun ne ylirajaa oikeista kohdista ja niihin laittaa kilon huulipunaa (kuten kuvassa).
[/quote]
Juu olen itse ammatiltani maskeeraaja. En katso kenenkään huulia, nenää tai silmiä " kaunis vai ruma", vaan lähinnä analyyttiseltä kannalta, että mitä kannattaisi korostaa ja miten voisi ehostaa sinne ideaalia kohti. Huulien kauneushan on kiinni muistakin kasvonpiirteistä. Isot ja muhkeat linkkittämäni kuvan huulet näyttäisivät siropiirteisellä sydänkasvoisella todella irvokkailta ja söisivät huomion muunmuassa sydänkasvoisille tyypillisiltä kauniilta poskipäiltä. Tuo nyt oli paras analyysi yksittäisestä irrallisesta osasta kasvoja, mitä voin sanoa. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja yksittäiset piirteet ovat harvoin todella lumoavia ellei ole kontrastia tai skaalausta. Esimerkiksi joku suun leveys käy ilmi vain, jos näkee missä asti leukaperät ovat.
[/quote]
Huomaa kyllä että olet ammattilainen. :) Minulla on muuten sydänkasvot ja piirteeni ovat todella sirot, leuka varsinkin on kapea. Onkin totta, että jos liikaa meikillä isonnan huuliani, niin ne alkavat nopeasti näyttämään juurikin irvokkailta, kun ne eivät pieneen leukaan sovi yhtään.
Ootko käyny piikittämässä ylähuulta?
Huulet on ihan luojan luomat. Lisää arvosteluja!?
Miksi haluat että ne arvostellaan? Minusta nuo on ihan tavalliset.
Ihan tavalliset? Aika kuivan näköiset vaan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:08"]
Miksi haluat että ne arvostellaan? Minusta nuo on ihan tavalliset.
[/quote]
Koska mulla on tylsää ja täällä oli puhetta huulista. :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:09"]
Ihan tavalliset? Aika kuivan näköiset vaan.
[/quote]
Taidankin käydä lisäämässä huulirasvaa.
Ihan tavalliset. Ei ole rumat jos sitä mietit.
Jotenkin outo look. Onko ne ihan rentoina? Miksei mitään ilmettä?
Vahvan näköiset.. ei näytä ollenkaan pehmeiltä
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:10"]
Ihan tavalliset. Ei ole rumat jos sitä mietit.
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:11"]
Jotenkin outo look. Onko ne ihan rentoina? Miksei mitään ilmettä?
[/quote]
Ihan rentoina on. En viitsinyt ruveta tekemään mitään duckfaceja vaan ihan normaalisti pidin suutani.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:13"]
Vahvan näköiset.. ei näytä ollenkaan pehmeiltä
[/quote]
Vahvat? Mikä tekee huulistani vahvan näköiset ja millaiset ylipäänsä on vahvat huulet?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:17"]
Väsyneet
[/quote]
Miksi väsyneet?
Isompi ylähuuli, näyttää vähän ankkamaiselta, mutta eikös se ole nyt in?
Mielestäni isompi alahuuli ja pienempi ylähuuli olisi parempi. :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:44"]
Aika laatikkomaiset ja kapeat.
[/quote]
Repesin laatikkomaiselle.
[/quote]
Amorinkaari on kyllä naisellinen, mutta leveällä ja huulista puuttuu se eroottinen naisellinen uhkea muoto. Laatikkomainen oli ainoa kohtelias sana, joka tuli mieleen. Huulissa on semmoinen horisontaalisen suorakulmion muoto. Ei siis sekään paha tai huulien omistajaa rumenna ja haukkua en tarkoittanut.
Tässä vaan se ideaali, miltä huulien "pitäisi" näyttää tai mikä on minun silmissäni ideaali tilanne täydellisten huulien kanssa. Amorinkaari on kapea, mutta korkealla ja huulissa on selvästi muotoja ylhäällä ja alhaalla. http://www.beautybombshells.com/wp-content/uploads/2013/09/TopShop-Velvet-LIps-The-Damned-collection.jpg
[/quote]
Kiitos hyvästä analyysistä. Kyllä minunkin huulistani saa hyvin paljon esimerkkikuvasi kaltaiset huulet, kun ne ylirajaa oikeista kohdista ja niihin laittaa kilon huulipunaa (kuten kuvassa).
[/quote]
Juu olen itse ammatiltani maskeeraaja. En katso kenenkään huulia, nenää tai silmiä " kaunis vai ruma", vaan lähinnä analyyttiseltä kannalta, että mitä kannattaisi korostaa ja miten voisi ehostaa sinne ideaalia kohti. Huulien kauneushan on kiinni muistakin kasvonpiirteistä. Isot ja muhkeat linkkittämäni kuvan huulet näyttäisivät siropiirteisellä sydänkasvoisella todella irvokkailta ja söisivät huomion muunmuassa sydänkasvoisille tyypillisiltä kauniilta poskipäiltä. Tuo nyt oli paras analyysi yksittäisestä irrallisesta osasta kasvoja, mitä voin sanoa. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja yksittäiset piirteet ovat harvoin todella lumoavia ellei ole kontrastia tai skaalausta. Esimerkiksi joku suun leveys käy ilmi vain, jos näkee missä asti leukaperät ovat.