Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nyt puhuu teho­hoito­lääkäri: ”Emme jaksa enää” Tehohoitolääkärin mukaan hoitohenkilökunta on aivan loppu.

Vierailija
17.10.2021 |

Kommentit (1190)

Vierailija
81/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset ovat murhaajia. Tämä on fakta.

Meetkö kertoo ton meidän ruokakaupan kassamyyjälle jonka perhe ei ole rokotettu koska pelkää sivuoireita . Nuori aikuinen mies jostain arabiasta tulleet. Meillä on siis myyjiä joita ei ole rokotettu ja te syytätte asiakkaita . Tuskin Kokki tarjoilija on rokotettu ??? Entä postin jakajat sitten ?? Entä taksi ja bussi kuskit tuskin nekään. Entä opettajat ja lasten hoitajat saati lasten vanhemmat. Rakennusmiehiä ei ole rokotettu koska ulkomaalaisia . Entä kirppikset pitääkö niissä desinfioida täitä ja syyhypunkkia. Entä rokotukset myyjillä ,tuskin on. Onko roska autojen kuljettajat rokotettu ? Roska astiat pesty ???? Tuskin. Ravintoloiden tarjoilijat kokit ja tukkumyyjät rokotettu entä kuorma-auton kuljettajat ???

Vierailija
82/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me vain katsomme vierestä, kun jotkut tiedostavasti haluavat tuhota kaiken mitä rakastamme, ja sen takia kieltäytyvät rokotteesta?

Mitä muutakaan voisimme lakia noudattaen tehdä?

Lakia voi ja pitää muuttaa. Saastuttavasta osasta on kertakaikkiaan päästävä eroon, tilanne on täysin kestämätön!!

ei sitten muuta kuin uunit käyttöön, ensin rokottamattomat sitten ehkä naapuri varmuuden vuoksi, ehkä joku kansanryhmäkin voitaisiin poistaa, alatko sinä "kestämätön" uunimestariksi?

Tuo uunimestari saa sitten itse selittää omaisille miksi uuniin laitetuista oli päästävä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei tällaisessa poikkeustilanteessa voida avata niitä rahahanoja ja maksaa lisää työvoimasta jota löytyisi HETI jos sitä oikeasti pyydettäisiin. Ei, suomessa pitää pihistellä jopa terveydenhuollossa, ei makseta uusille hoitajille ei millään ja tilanne kasaantuu mutta hyvä että rahan tunkeminen kehitysapuun ja afghanistaniin toimii esteettömästi myös koronan aikana;) Miettikää mitä niilläkin miljoonilla olisi voitu tehdä tämän tilanteen hyväksi..

Vierailija
84/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me vain katsomme vierestä, kun jotkut tiedostavasti haluavat tuhota kaiken mitä rakastamme, ja sen takia kieltäytyvät rokotteesta?

Lakia voi ja pitää muuttaa. Saastuttavasta osasta on kertakaikkiaan päästävä eroon, tilanne on täysin kestämätön!!

ei sitten muuta kuin uunit käyttöön, ensin rokottamattomat sitten ehkä naapuri varmuuden vuoksi, ehkä joku kansanryhmäkin voitaisiin poistaa, alatko sinä "kestämätön" uunimestariksi?

Tuo uunimestari saa sitten itse selittää omaisille miksi uuniin laitetuista oli päästävä eroon.

Myös ylipainoiset uuniin?

Vierailija
85/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei tällaisessa poikkeustilanteessa voida avata niitä rahahanoja ja maksaa lisää työvoimasta jota löytyisi HETI jos sitä oikeasti pyydettäisiin. Ei, suomessa pitää pihistellä jopa terveydenhuollossa, ei makseta uusille hoitajille ei millään ja tilanne kasaantuu mutta hyvä että rahan tunkeminen kehitysapuun ja afghanistaniin toimii esteettömästi myös koronan aikana;) Miettikää mitä niilläkin miljoonilla olisi voitu tehdä tämän tilanteen hyväksi..

Toisaalta jos hoitajien tulot nousisivat niin nousisi myös veroprosentti reilusti eli käteen ei jäisi juuri mitään enempää kuin tähän asti. Eli palkat nousisivat verovaroista huomattavasti, mutta hoitajat eivät motivoituisi, koska nettotulot eivät kasvaneetkaan tarpeeksi. Eli lopputulos on sama.

Ja muulta kansalta täytyy verottaa tuo palkankorotus.

Vierailija
86/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty . Hoitajista osa on läskejä itse ja lääkäreistä . Pullukkatauti on myös heidän lapsissa. Miten joku voi edes puhua mistään kuormittamisesta . Meillä on palkka työ sitä varten ja koulutus hygieniasta että meillä sen palkan eteen tehdään yhteiskunnallista auttamis työtä . Jokainen potilas on hoidettava ikään kokoon näköön katsomatta . Meillä ei jätetä ketään hoitamatta eikä syrjitä ulkonäön tai iän puolesta. Tai teille tehdään samoin jätetään hoitamatta kun vanhenette lihotte tai väärä uskonto . 😎🤩😎🤩😎🦄🦄🦹

Vierailija
87/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitetaan uuniin kaikki? Koska kaikilla meillä on jotain syntejä.

Vierailija
88/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin saa sitten avoimesti kiihottaa kansanryhmää vastaan, oikein toivotaan kansalaisten tappamista verukkeella "mitä jos se tappaakin sen ja sen" Miksi suomalainen on vajonnut vähäjärkisen aggressiivisen simpanssin tasolle? Liikaa kulttuurillisia vaikutteita viime vuosina? 

Vierailija
89/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole rokottamattomien! Vaan päättäjien, kun pitivät rajat auki eivätkä laittaneet sinne valvottuja karanteeneja. Minä en ole kohta 2 vuoteen poistunut kotoa juuri muualle kuin kauppaan ja apteekkiin enkä vanhempia lukuunottamatta ole juuri ketään tavannut. Olen eläkkeellä, joten tämä mahdollista. Aina käytän ffp2 tai ffp3 kaupassa. 1 rokote otettu, toista en ota, koska sivuvaikutukset. Minä EN suostu syyllistymään siksi, että päättäjämme mokasivat koko homman, piste! Pysyn tosin kotona varmaan jatkossakin

Oletko kuullut hoitaja ja lääkäripulasta. Yhä useampi hoitaja lähtee alalta, eikä edes koulutukseen ole halukkaita.

Ja mitå tulee koronan testaukseen ja jäljitykseen, niin ne käsiparit ovat muusta hoitotyöstä pois.

Ystävä on kätilö ja siirretty koronan testaukseen synnytyssalista ja tekee 10-12 työpäivää ja yhdellä kätilöllä voi olla 4-5 synnytystä yhtä aikaa ja on vain ajan kysymys, jos ongelmatilanne, mitkä seuraukset.

Vierailija
90/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi hohkaa punaisena. Se on menoa nyt sairaat, vanhukset, vammaiset ja lihavat!!!!!

Pääministeri bailaa muusikoiden kanssa!

Ja se tuntuu olevan ok aivopestyille median lampaille kunhan sannuska vaan postaa instaan niin kaikki hyvin 😡

Propagandaa

Vierailija
91/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talvi yllättää teillä ja kelit muuttuvat liukkaiksi liikenneonnettomuudet alkavat myös lisääntyä.

Kun pelastustyöntejijät leikkaavat ihmisiä irti autoista alkaa arvonta siitä että missäköhän rokotevastustajat eivät ole kuormittaneet tehohoitopaikkoja sillä hetkellä.

Vierailija
92/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitetaan uuniin kaikki? Koska kaikilla meillä on jotain syntejä.

Johan sitä kansaa krematorioon työnnetään.

Vierailija
93/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.

Mua kiinnostaisi tämä myös. Imetyksen vuoksi (lopetin hetki sitten, kun lapsi jo yli 1v) oon ottanut vasta yhden rokotteen. Mietin, onko mulla riski kuinka suuri vakavalle taudille nyt ennen tehosterokotetta?🤔 Ja välttelen kyllä ihmisjoukkoja ja käytän maskia ym.

En jostakin syystä löydä tietoa, paljonko kolmekymppisiä perusterveitä normaalipainoisia naisia sairaala-/tehohoidossa? Löytäisikö joku tietoa sairaalahoidetuista, muutakin, kuin ovatko rokotettu vai ei?

Vierailija
94/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Sanna antoi 8mrd meidän köyhän Suomen rahoja Italialle(maailman kahdessanneksi suurin talous). Sillä olisi jo kummasti saanut lisää henkilökuntaa sairaaloihin.

Vierailija
95/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 sh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.

Myös me perusterveet, alle 40-vuotiaat ja terveellisesti elävät naiset voimme tartuttaa tautia eteenpäin, etenkin jos emme ota rokotetta.

Ihan oikeesti. Menkää kouluun ja opiskelkaa edes perusteet siitä miten rokotukset toimivat. Tai käyttäkää siihen edes sitä nettiä, mikä jokaiselle näyttää suodun.

Menisit itse. Oikean rokotteen teho on 10-vuotta, tämä ei täytä kriteereitä  ja edelleen tartutat virusta muihin. Vedä se maski naamaan ja pysy kotona.

Vierailija
96/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei mene ihan maalaisjärjen mukaan. Minä BMI 36 keski-ikäinen kaljamahaukko olin samalla työmaalla koronaan sairastuneen nuoren miehen kanssa. Hän oli hakenut taudin Viron risteilyltä. Matkustin samassa autossa, käytiin yhdessä lounaalla ja työskenneltiin samassa huoneessa. Toinen työkaveri sai myös koronan, mutta minulle ei tullut mitään. Testattiin kolme kertaa.

Vierailija
97/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavat hoitajat ja ministerit tulee irtisanoa!

Vierailija
98/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun talvi yllättää teillä ja kelit muuttuvat liukkaiksi liikenneonnettomuudet alkavat myös lisääntyä.

Kun pelastustyöntejijät leikkaavat ihmisiä irti autoista alkaa arvonta siitä että missäköhän rokotevastustajat eivät ole kuormittaneet tehohoitopaikkoja sillä hetkellä.

Niin, samalla voidaan myöskin kysyä, miksi autonkuljettaja ei ole tarkkana varsinkin kun on liukkaat kelit, ei tarvitse kaahailla niin että tulee kolareita!

Vierailija
99/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat? Koska itse olet tällainen, ja haluat naiivisti uskoa, että sairaalaan joutuminen ei koskaan voisi olla sinun kohtalosi?

Kysyjä on just sen tasoinen pälli, että se ongelma voi iskeä häneenkin sitä kautta, että kun rokottamattomia on tarpeeksi tukkimassa tehohoidon, niin jos hän tai hänen läheisensä joutuukin onnettomuuteen tai sairastuu äkisti, niin hoitoa ei saa, kun kaltaisensa ovat siellä viemässä hoitopaikat.

Kunpa rokottamattomat koronapotilaat voitaisiin jollain lailla koko ajan siirtää muiden potilaiden tieltä pois, ja jos jonkun on kuoltava, niin se on rokottamaton, eikä joku muu.

Eli ennemmin kuolkoot terve työssä käyvä veroja maksava lakia noudattava rokottamaton kuin sairas itse valinnoillaan terveytensä tuhonnut rikostaustan omaava verovaroilla elätettävä rokotettu?

Molempia näitä ihmistyyppejä on erittäin paljon Suomessa.

Joo, mieluummin kuolkoot rokottamattomat koronaan, ja niinhän heitä kuoleekin. Oma valinta.

Vierailija
100/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan kurittaessa painaisin mielelläni niska limassa töitä, mutta kun niitä ei ole. Ärsyttää tällainen vinkuminen ”me ei kestetä enää”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä