IL: Nyt puhuu tehohoitolääkäri: ”Emme jaksa enää” Tehohoitolääkärin mukaan hoitohenkilökunta on aivan loppu.
Ottakaa nyt ihan oikeasti niitä rokotteita.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/35a746af-e1df-4212-8680-2a26e463…
Kommentit (1190)
Ihmeen kauan ne ovat jaksaneet. Onko Suomeen tulossa sama ilmiö, kuin muualla maailmassa esim. Italiassa, Espanjassa, Venäjällä jne. hoitajien ja lääkärien itsemurhat räjähtävät käsiin tai hyppäävät ikkunoista.
Venäjällä ei edes enää saa uutisoida, näistä koronan hoidossa ikkunoista hyppäävistä lääkäreistä ja hoitajista, kun ovat niin väsyneitä ja joutuvat olemaan töissä 24/7.
Venäjällä rokotekattavuus on alhainen ja paljon sairaalahoitoa tarvitsevia. Vainajia ei ehditä edes haudata.
Joku tekee rahaa rokotteilla. Silti samat riskiryhmäläiset ovat vaarassa, oli rokotettuja tai ei. Hoitojonot kasvavat ja esim. Syöpäsairaita ei hoideta.
Etninen puhdistus
Syöpäsairaat hoidetaann ihan normaalisti ja hyvin. Älkää levitelkö tollaista paskapuhetta. Hysteerian lietsontaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoh..ja entäs kaikki rokotetut mutta sairastuneet joita alkaa olla jo huomattava määrä. Mitäs niille tehdään kun on jo rokotukset otettuna vai onko sekin sitten rokottamattomien syy?;) Ja muuten, kun suurin osa rokottamattomista on jo kohta sairastanut koronan niin mikä ihme pitää tuota "uusien" sairastuneiden määrää niin korkealla? Eihän se nyt ihan noin voi mennä, rokotettuja kuitenkin on noin 80% prosenttia joten..
Koko koronassa mättää ja haisee jokin todella pahasti ja se ei ole rokottamattomien syy koska tämä ryhmä on jo läpikäyty kohta.
Haalitaanko tänne tahallaan jotain koronapositiivisia muualta vai sairastuvatko rokotetut triplasti?
Rokottamattomia lähes miljoona, joten eivät ihan äkkiä lopu.
Ottakaa nyt ne ruumiskontit esille! Sillä niitä tullaan tarvitsemaan! Olit rokotettu tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.
Miksi haluat? Koska itse olet tällainen, ja haluat naiivisti uskoa, että sairaalaan joutuminen ei koskaan voisi olla sinun kohtalosi?
Aina tulee ongelmia kun palvelu toimii periaatteella "minä käytän, te maksatte".
Jokaisen kansalaisen pitäisi saada vuosittainen terveydenhoitomääräraha ja se mitä jää hoitokulujen jälkeen jäljelle saadaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen tärkeetä ne rokotteet ottaa on sellasen, jolla vastustuskyky on syystä tai toisesta heikentynyt. Silloin ei enää nuori ikä, hoikkuus ja terveelliset elintavat suojaa.
Eli sellaisen joka ei ole perusterve.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt vaan ne hommanne siellä teholla, siksi teidät on sinne palkattu. Ei täällä kirvesmiehetkään valita että, älkää ostako enää uusia asuntoja, on niin kova työ valmistaa niitä. Teille maksetaan työstä hyvä korvaus kaiken lisäksi. Moni tekee raskaampaa työtä mitättömällä palkalla. Jos ei homma kiinnosta niin vaihtoon, motivoituneita uusia tekijöitä varmasti löytyy. Ja ne hienot laitteet on ostettu käyttöä varten, ei koristeeksi.
Et sitten lukenut juttua, niinhän monet ovat lähteneetkin pois. Motivoituneita uusia tekijöitä ei sen sijaan tule tilalle. No, itse odotan innolla aikaa, kun hoitajista on todella pula ja sairaaloita suljetaan. Siinähän sitten mietitte minne menette hoitoon jos tarve tulee.
Suomi hohkaa punaisena. Se on menoa nyt sairaat, vanhukset, vammaiset ja lihavat!!!!!
Pääministeri bailaa muusikoiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt vaan ne hommanne siellä teholla, siksi teidät on sinne palkattu. Ei täällä kirvesmiehetkään valita että, älkää ostako enää uusia asuntoja, on niin kova työ valmistaa niitä. Teille maksetaan työstä hyvä korvaus kaiken lisäksi. Moni tekee raskaampaa työtä mitättömällä palkalla. Jos ei homma kiinnosta niin vaihtoon, motivoituneita uusia tekijöitä varmasti löytyy. Ja ne hienot laitteet on ostettu käyttöä varten, ei koristeeksi.
Kyllä se rakentaja ihan vain yhtä työvaihetta kerrallaan tekee, eikä lähde muualle hyppimään, vaikka jollain olisi katto kadonnut pään päältä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi influenssarokotepassi. Sitten lihavuuspassi. Sen jälkeen verenpainepassi. Lopulta alkoholi ja ruokapassi.
Tiedoksi vaan, että se influenssarokote on jo lakiin kirjattu tietyille ammattiryhmille :D
Ei pitäisi tuossa palkkaluokassa inistä. Moni painaa duunia niskalimassa huomattavasti pienemmän palkkansa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi hohkaa punaisena. Se on menoa nyt sairaat, vanhukset, vammaiset ja lihavat!!!!!
Pääministeri bailaa muusikoiden kanssa!
Ja se tuntuu olevan ok aivopestyille median lampaille kunhan sannuska vaan postaa instaan niin kaikki hyvin 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.
Miksi haluat? Koska itse olet tällainen, ja haluat naiivisti uskoa, että sairaalaan joutuminen ei koskaan voisi olla sinun kohtalosi?
Aina tulee ongelmia kun palvelu toimii periaatteella "minä käytän, te maksatte".
Jokaisen kansalaisen pitäisi saada vuosittainen terveydenhoitomääräraha ja se mitä jää hoitokulujen jälkeen jäljelle saadaan pitää.
Mulla olis ainakin monen vuoden käyttämättömät määrärahat säästettynä.
Se on nyt vaan jaksettava. Terveisin kuntapäättäjät ja hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi influenssarokotepassi. Sitten lihavuuspassi. Sen jälkeen verenpainepassi. Lopulta alkoholi ja ruokapassi.
Höpö höpö Alko on valtion monopolia. Kyllä ryypätä saa!! Ja pelata uhkapelejä!
Miten kävisi jos tehoitolääkärit johtaisivat maata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten lukenut juttua, niinhän monet ovat lähteneetkin pois. Motivoituneita uusia tekijöitä ei sen sijaan tule tilalle. No, itse odotan innolla aikaa, kun hoitajista on todella pula ja sairaaloita suljetaan. Siinähän sitten mietitte minne menette hoitoon jos tarve tulee.
Hoitajien paosta on puhuttu jo vuosia ennen koronaa, eikä julkiselta ole saanut hoitoa enää vuosikausiin, sinne on ihan turha mennä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tuohon haarukkaan osuneen perheenäidin, joka kuoli täällä suomessa tänä vuonna.
Vika ei ole rokottamattomien! Vaan päättäjien, kun pitivät rajat auki eivätkä laittaneet sinne valvottuja karanteeneja. Minä en ole kohta 2 vuoteen poistunut kotoa juuri muualle kuin kauppaan ja apteekkiin enkä vanhempia lukuunottamatta ole juuri ketään tavannut. Olen eläkkeellä, joten tämä mahdollista. Aina käytän ffp2 tai ffp3 kaupassa. 1 rokote otettu, toista en ota, koska sivuvaikutukset. Minä EN suostu syyllistymään siksi, että päättäjämme mokasivat koko homman, piste! Pysyn tosin kotona varmaan jatkossakin