Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, äkkiä!

Vierailija
16.12.2014 |

Minulla on tuota.. Juttu. Että tuota. En oikeasti tiedä miten sanoisin tämän kun mie en oo kellekkää kertonu ennen. Miun laps hakkaa! Ihan tosi. Lyö, potkii ja kuristeleepi minuu. Nyt mie en tiiä mitä tuon kekaran kanssa tekis. Laitanko jäähylle? Mie en mitään kurituskeinoja ole käyttänyt mut nyt mie oon aivan lopussa. Itellä niin huono lapsuus niin en ole viittiny hänt kurittaa. Auttakee minua!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen tämä lapsesi on? Poika, tyttö?

Vierailija
2/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 00:58"]Minkäs ikäinen tämä lapsesi on? Poika, tyttö?
[/quote]

Hän on poika ja on 8-vuotias. Koko ikänsä ollu tuommoi mut nyt olen lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakee Ny minnuu mitä mie teen tuon kans!

Vierailija
4/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VITTU NÄITÄ SUN PROVOJAS!!! Millä perustelet itsellesi että sulla on oikeus tehdä tällasia?!

Vierailija
5/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, noinkin nuori. Mulla oli myös pojan kanssa ongelmia, tietyssä iässä oli melkoinen tapaus. Mutta, tietenkään hän ei saa lyödä sinua, se on päivän selvää. Ei äidin tarvitse kestää mitä vaan vain sksi että on äiti. Itse juttelin asiasta aikoinaan yhden tutun "sossutädin" kanssa ja sieltä sitten järjestivät ajan psykologin luo. Enemmän se oli sellaista juttelemista ja mietittiin miksi lapsi tekee joitain asioita jne. Joinain kertoina lapsi oli mukana, ei kaikkina. Luulen, että parhaiten voisi saada apua ottamalla yhteyttä poikasi koulun terv hoitajaan ja selität ihan rohkeasti asian niinkuin se on. Äitinä sitä ei viittis aina kertoo, ettei jälkikasvu ookkaan ihan "enkelimäistä" mutta kerro vaan ja kysy voisiko sitä kautta saada psykologille ajan.

Vierailija
6/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:05"]VOI VITTU NÄITÄ SUN PROVOJAS!!! Millä perustelet itsellesi että sulla on oikeus tehdä tällasia?!
[/quote]

Mie en nyt ymmärrä tätä. Kun apua kaipailee niin kutsutaan provoksi. Mie en ole halunnu kurittaa omas lastain kun itel kauheet kokemukset. Taidat itse provoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:06"]Ahaa, noinkin nuori. Mulla oli myös pojan kanssa ongelmia, tietyssä iässä oli melkoinen tapaus. Mutta, tietenkään hän ei saa lyödä sinua, se on päivän selvää. Ei äidin tarvitse kestää mitä vaan vain sksi että on äiti. Itse juttelin asiasta aikoinaan yhden tutun "sossutädin" kanssa ja sieltä sitten järjestivät ajan psykologin luo. Enemmän se oli sellaista juttelemista ja mietittiin miksi lapsi tekee joitain asioita jne. Joinain kertoina lapsi oli mukana, ei kaikkina. Luulen, että parhaiten voisi saada apua ottamalla yhteyttä poikasi koulun terv hoitajaan ja selität ihan rohkeasti asian niinkuin se on. Äitinä sitä ei viittis aina kertoo, ettei jälkikasvu ookkaan ihan "enkelimäistä" mutta kerro vaan ja kysy voisiko sitä kautta saada psykologille ajan.
[/quote]

Kiitos vallan vastauksesta. Juu hää on viel nuori mutta jos jatkuu niin isompana on sitte voimaa kuin härässä! Tuommoset psykologit pistää vähän jännittämään. Tokkiinsa voisin terveydenhoitajan kanssa keskustel. Hää iha mukavan olonen.

Vierailija
8/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä apua saat kunhan kehtaat sitä pyytää. Heti huomenna soita sille koulun terkalle niin siitä se pikkuhiljaa lutviutuu. Tsemppiä!  (nro 2 ja 6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä psykologilla tarvi jännittää yhtään, ne on pääosin ihan mukavia. Tärkeintä on , että kerrot rehellisesti tilanteen sitä kaunistelematta ja ihan niinkuin susta tuntuu. Jo sekin, että saa jollekin kertoo, helpottaa ihmeen paljon. Mä oon ihan varma että asia helpottuu, usko mua!   

Vierailija
10/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mie kyl uskallan ottaa yhteyttä kun todel mietiskelin. Se on pojal vaa parhaaksi. Mitä jos häet viedää minult poies? Ei kai niin voi tehdä? Jos kattovat minuu huonosti kun en ole hänt opettanu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lasta sulta ton takia ota, kyllä kuule niitä "tottelemattomia muksuja" on muillakin. Silloin kun itse kävin, niin enemmänkin pohdittiin mistä toi johtuis, mitä asialle voi tehdä ja sitten myös mun omaa jaksamista...eli varmaan pohtivat sitä, että jaksatko ja haluaisitko kenties välillä ehkä hoitoapua yms.

Mut oikeesti, otar vaan  nyt ns härkää sarvista ja terkkaan yhteyden jolle asian selität. Niillä on sitten omat tapansa saada sulle aika psukologin juttusille. Mä tiedän, ettei tää mikään hokkus pokkus konsti ole, eli ei heti täysin helpotu, mutta kuten sanoin jo pelkkä puhuminen auttaa ja kyllä se asia pikkuhiljaa hoituu kun oot sinnikäs. Eks juu?   Mut kaikkee hyvää sulle ja pojallsesi myös...mun on nyt pakko mennä nukkumaan. Hyvää yötä!

Vierailija
12/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologille vieminen kertoo että välität lapsesta. Ei sulta lasta pois oteta.

Nopeesti apua tilanteeseen koska sinun ei tarvitse sietää lapselta noin huonoa käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä unohdat 'murtees'. Mitä jos alan linkittää sun blogias kaikkiin provokeskusteluihisi?

Vierailija
14/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:32"]Välillä unohdat 'murtees'. Mitä jos alan linkittää sun blogias kaikkiin provokeskusteluihisi?
[/quote]

Mie en ymmärrä tämmöistä. Mittää blogia miul ei ole ja varmaan monet puhhuu samaan tyyliin. Kiinnostaa kyllä et mistähä blogista sie höpäjät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:24"]Psykologille vieminen kertoo että välität lapsesta. Ei sulta lasta pois oteta.

Nopeesti apua tilanteeseen koska sinun ei tarvitse sietää lapselta noin huonoa käytöstä
[/quote]

Lämmittää kuulla. Miul kait on tämmössii ennakkoluuloja vain. Laps on se kaikista tärkein ja häen vuoks apua etsin.

Vierailija
16/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kieltää valehtelun

Vierailija
17/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:46"]Jumala kieltää valehtelun
[/quote]

Kuka nyt siihen uskoo?

Vierailija
18/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:46"]

Jumala kieltää valehtelun

[/quote]

 

No mene sinä sitten sinne uskovien palstoille kirjoittelemaan sillä voin luvata sulle, että täälä kuten myös joka ikisellä muullakin palstalla valehdellaan enemmän tai vähemmän.
Täällä sinun on ihan turhaa yrittää ketään käännyttää tai saarnata Jumalasta, sen voit tehdä jossakin muualla.

Vierailija
19/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sä oot kotosin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi