Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taas tissuttelee ja...

Vierailija
15.12.2014 |

alkoi rypemään itsesäälissä. Sanoi ettei ansaitse mua ja sanoi monta kertaa että auta mua. Miten autan sitä?
Olen se sama joka kerran täällä valitti että mies juo 6päivänä viikossa ja noin 8 olutta kerralla. Tänään taisi mennä enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa uupumusta. Masennusta taitaa olla myös, mutta lääkäriin sitä ei saa.
AP

Vierailija
2/3 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tajua lopettaa tota ryyppäämistä, niin lähde sinä menee. Älä pilaa omaa elämääsi. Jos hän ei halua/tajua mennä hoitoon, niin voivoi. Alkoholistit usein selittävät uupumustaan, masennustaan ja muita syitä ja kerjäävät sääliä. Ja liian moni katsoo sivusta ja pilaa oman ja monesti myös lastensa elämän. Ole kovana ja kerro faktat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies tarkoittaa ihan totta, kun pyytää sinulta apua. Jotkut ovat ihan oikeasti niin reppanoita, että eivät tiedä, mistä itse hakisivat apua. 

Kokeies tuota miehellesi.
http://www.aasuomi.fi/

Anna linkki hänelle ja pyydä lukemaan. Etsikää lähin AA-ryhmä ja kysy mieheltä, haluaako mennä sinne. Sittenhän kuulet, onko hän tosissaan avunpyyntönsä kanssa. 

Siinä kolmonen on oikeassa, että miehen pitää itse haluta raitistua, muuten mitkään avut eivät auta vaikka niitä kuinka tarjoaisi. Mutta voisithan kokeilla, olisiko mies suostuvainen AA:han.