Unelmoin miehestä
Unelmoin miehestä, jonka kanssa voisin perustaa perheen ja elää vanhaksi. Hän olisi uskollinen ja luotettava, mieluummin hiljainen kuin puhelias (olen sen verran perinteinen hämäläinen, etten pidä paljon puhuvista miehistä). Alkoholia hän joisi vain seurassa muutaman kerran vuodessa, sillä emme kumpikaan viihtyisi baareissa, vaan tykkäisimme liikkua luonnossa.
Kommentit (36)
Voisimme alkaa yhdessä harrastaa vaikka luontokuvausta. Sekin voisi olla mukavaa.
ap
Ja pitää tietysti olla myös rikas, komea, yli 190cm, hyvä sängyssä, korkeassa esimiesasemassa, sotilasarvolta upseeri ja ties mitä te naiset aina vaaditte
Vierailija kirjoitti:
Ja pitää tietysti olla myös rikas, komea, yli 190cm, hyvä sängyssä, korkeassa esimiesasemassa, sotilasarvolta upseeri ja ties mitä te naiset aina vaaditte
Ei pidä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä.
ap
Älä valehtele. Rumaa köyhää alkoholistia et kelpuuttaisi kuitenkaan. Pitää olla Brad Pitt ja pankkiiri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lobotomian läpikäyneeltä mieheltä.
Niin, eihän tuollaista miestä tosiaan ole helppo löytää. Uskollinen, luotettava, hiljainen, käyttää alkoholia harvoin ja tykkää liikkua luonnossa. Onpa kova vaatimuslista.
ap
Tarkoitin just, että aika suurpiirteiset kriteerit. Ihmisistä löytyy kyllä enemmän ominaisuuksia kuin nuo.
Miten joku voi alkaa vängätä tästäkin? Jos ap olisi tehnyt tarkemman listan, olisit tääll vinkumassa että ap on nirso ja vaatii liikaa mieheltä
Ite alat vängätä toisten kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin naista, joka on uskollinen, luotettava, hiljainen, käyttää alkoholia harvoin ja tykkää liikkua luonnossa. Ei taida olla olemassakaan.
Minä, paitsi etten käytä sitä alkoholia edes harvoin.
Ap ei löydä miestä koska ap on ruma läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin naista, joka on uskollinen, luotettava, hiljainen, käyttää alkoholia harvoin ja tykkää liikkua luonnossa. Ei taida olla olemassakaan.
Minä, paitsi etten käytä sitä alkoholia edes harvoin.
Vielä parempi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä.
ap
Älä valehtele. Rumaa köyhää alkoholistia et kelpuuttaisi kuitenkaan. Pitää olla Brad Pitt ja pankkiiri
Alkoholistia en tosiaan haluaisi puolisokseni, kuten aloitusviestistä voi ymmärtää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Höh..kaikki osuu..paitsi, että en ole hiljainen. Puhua pittää!
Vierailija kirjoitti:
Ap ei löydä miestä koska ap on ruma läski
Onhan sekin ihan mahdollista. Pitääpä miettiä asiaa. Kiitos osallistumisesta keskusteluun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lobotomian läpikäyneeltä mieheltä.
Ei, vaan kuulostaa kaikilta sukulaismiehiltäni täällä Lapissa
naisilla nyt on näitä vaatimus listoja
Minä etsin timmiä naista alle 25 v eikä saa olla tatuointeja eikä saa tupakoida. Pitää suostua jäämään kotiin ja hoitaa lapsia. Pitää osata tehdä ruokaa. Ei saa olla mies puolisia ystäviä. Miksi mä en saa toivoa näitä mutta ap saa tehdä omia listojaan?! niinpä
No onnea vaan etsimiseen. Tällaisia miehiä on Suomessa niin paljon että jos et ole tällaista vielä löytänyt niin sinussa on jotain vikaa
Osuin oikeaan. Eikö olekin siitä kiinni? Vihaat rokottamattomia ämmä!