hoi, onko jollaki kokemusta crosstreiner-laitteesta?
Ite miettinyt ostavani oman. Kertokaa tietämättömälle montako tuntia pitäs päivässä vetää, että näkyy tuloksia. Kiitos
Kommentit (11)
Minä tykkään :)
Tosin, en sillä päivisin käyskentele kuin n. 20min.
Mutta hikeä pukkaa (joo, olen huonossa kunnossa) jo siinä ajassa :)
Joo kyl tuntuu että ei tarvi ku 20-30 min tehdä ni jo tarkenee ja hikoilee. Kai sitä pitää pitää hetken samana ja pidentää aikaa kunnon mukaan. Pidätkö välipäiviä, ettet treenaa? Ja kiitos vastauksestasi! :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:18"]Se on kylläkin grosssdeiner se laite nimeltään. Urpo.
[/quote]
Ennenku alat urpottaan ite ni opettele kirjottaan ;)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:26"]mikset vaa lähe pihalle lenkille
[/quote]
Tämmösinä aikoina tympee liikkuu ulkona ja nii liukas :/
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:18"]Se on kylläkin grosssdeiner se laite nimeltään. Urpo.
[/quote]
Ennenku alat urpottaan ite ni opettele kirjottaan ;)
[/quote]
Sori meitsi ei osaa kirjoittaa. Luulin kirjoittaneeni oikein, prkl
suosittelen. teen itse sillä aina salilla. Hyvää, kokonaisvaltaista liikuntaa. Ei tarvitse hyppiä yms, että jos esim ylipainoa niin hyvä laitevalinta.
Et kyllä ap tee sillä yhtäkään kokonaista tuntia, on meinaan aika tiukka laite.
Ootko ite koittanu? Juu max puol tuntii oon tehny ja jalat aika loppu, mietin onks mulla vaan paska kunto vai miks en jaksa enempää.
Salilla se on suosikki lämmittelylaitteista. Tykkään! Säästää polvia, kun ei tarvitse hyppiä ja koko kroppa saa liikettä. Teen 20-25 min treenin aluksi ja lopuksi. Hyvä, jos voi vaihdella säätöjä (kaltevuutta ja vastusta).
Se on kylläkin grosssdeiner se laite nimeltään. Urpo.