IS: Ritu 43 sovitti päälleen 20 vuotta vanhoja farkkujaan ja yllättyi
Nehän ovat edelleen hänelle sopivat. Miten muilla mammoilla?
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000008339027.html
Kommentit (56)
Tuosta asiasta iloitseminen riippuu ihan siitä, minkä painoinen on ollut 20 vuotta sitten. Jos on ollut anorektikko, on ihan suotavaa, ettei mahdu niihin vaatteisiin enää.
Mahtuis itselläkin mutta en haudo vanhoja vaatteita kaapissa. Käytän loppuun tai pistän kiertoon.
N40
20 vuoden takaiset farkut olisi liian isot, painoa on 14 kg vähemmän kuin silloin.
Ei kyllä mahtuisi. Olin 20 vuotta sitten aika paljon kevyempi ja lyhyempi.
N29
Kyllä minullekin sopii moni 20 vuota vanha vaate. - Lähipiirini tai minä itse osaa ollal tästä harmissani. Mutta miksi edelleen ostan vaatteita vaikka vanhoja on enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa mikä harmittaa on, että säilytystila ei ole enä vuosiin lisääntynyt.
En ole koskaan käsittänyt, miksi muka automaattisesti ihmiset lihovat kun ikää tulee. Ei mulle ainakaan ole niin käynyt. Nyt viisikymppisenä sopii mun 30 vuotta vanhat vaatteet siinä missä ennenkin, sikäli kun niitä vielä kaapissa sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käsittänyt, miksi muka automaattisesti ihmiset lihovat kun ikää tulee. Ei mulle ainakaan ole niin käynyt. Nyt viisikymppisenä sopii mun 30 vuotta vanhat vaatteet siinä missä ennenkin, sikäli kun niitä vielä kaapissa sattuu olemaan.
Mä taas en ole käsittänyt, miten synnyttänyt pystyy säilyttämään nuoruutensa kropan. Tahtoisin olla kans samankokoinen kuin 20- tai 25-vuotiaana, kun olin vielä "soiva peli".
En kyllä tykkää hiihdosta, joten olisiko syy siinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei taitaisi av-mamma sopia 20 vuotta vanhoihin farkkuihin 😅
Olen 46v. Mahdun saman kokoisiin farkkuihin, kun oli 17v.. 27 tai 28 tuuma. Vaatii itsekuria 👌
Vierailija kirjoitti:
Ruma akka
Taisi tulla av mammalta oikein sydämmen pohjalta 😂
Tämähän vieläkin huippu-urheilee HIIHDOSSA, joten olipa yllätys ettei ole lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma akka
Taisi tulla av mammalta oikein sydämmen pohjalta 😂
Sipsipussi ja muutama sidukka alla
Hyvä Ritu!