Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Ritu 43 sovitti päälleen 20 vuotta vanhoja farkkujaan ja yllättyi

Vierailija
16.10.2021 |

Nehän ovat edelleen hänelle sopivat. Miten muilla mammoilla?
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000008339027.html

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mahtuisi. Olin 20 vuotta sitten aika paljon kevyempi ja lyhyempi.

N29

Järkeä saa käyttää.

Vierailija
22/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käsittänyt, miksi muka automaattisesti ihmiset lihovat kun ikää tulee. Ei mulle ainakaan ole niin käynyt. Nyt viisikymppisenä sopii mun 30 vuotta vanhat vaatteet siinä missä ennenkin, sikäli kun niitä vielä kaapissa sattuu olemaan.

Aineenvaihdunta hidastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aivan liian isot 😅

Vierailija
24/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä nykyään uutisoidaan. Seuraavaksi ehkä saamme lukea, että Ritu on käyttänyt samaa takkia viimeiset 20 vuotta ja hyvin kestää takki vieläkin. Tai että Ritun perunakattilalla on ikää jo 40 vuotta ja edelleen on käytössä.

Vierailija
25/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käsittänyt, miksi muka automaattisesti ihmiset lihovat kun ikää tulee. Ei mulle ainakaan ole niin käynyt. Nyt viisikymppisenä sopii mun 30 vuotta vanhat vaatteet siinä missä ennenkin, sikäli kun niitä vielä kaapissa sattuu olemaan.

Mä taas en ole käsittänyt, miten synnyttänyt pystyy säilyttämään nuoruutensa kropan. Tahtoisin olla kans samankokoinen kuin 20- tai 25-vuotiaana, kun olin vielä "soiva peli".

En kyllä tykkää hiihdosta, joten olisiko syy siinä?

Erkauma ekana kuntoon, treenaa tiukka keskivartalon tuki, laihduta ylimääräinen rasva pois. Lantio saattaa olla venynyt synnytyksen jäljiltä pysyvästi, mutta luustoaan ei voi kaventaa takaisin. Tsemppiä.

Vierailija
26/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja hiljattain heitin säästämäni n. 20 vuotta vanhat farkut pois kun olivat vähän liian suuret. Käytin siihen aikaan tuumakokoa 28-29, nyt menee 27-28.

Vierailija
27/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mahtuisi.

Vierailija
28/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roponen on HUIPPU-URHEILIJA joka aikoo olympialaisiin joten hänen pitääkin mahtua noihin pöksyihin. Yhtään ylimääräistä ei saa olla. Jollain tavismammalla on ihan sama mahtuuko lukiovuosien farkut vai ei.

Vierailija
29/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mahtuvat. Olen nelikymppinen. Miksi otsikossa lukee, että hän yllättyi?

Vierailija
30/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olin 14-vuotias. En mahdu, vaikka painoa onkin tuosta tullut vain 2-3 kg.

Välillä olin kuitenkin anorektinen, sitten normaalipainon ylärajalla. Nyt taas hoikka, mutta kehon muoto on kyllä erilainen kuin teininä, rintakehä on jotenkin leveämpi joten vanhat mekot eivät mahdu kylkiluiden kohdalta. Housut taas kinnaavat lantiosta.

Vierailija
31/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taitaisi av-mamma sopia 20 vuotta vanhoihin farkkuihin 😅

Eikä av-pappa.

Vierailija
32/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailimja kirjoitti:

Entä sitten? Kai nyt normaaliälyinen osaa laskea 1+1 että mitä tehdä jos haluaa pysyä samoissa mitoissa?

Itse olen pysynyt samoissa mitoissa siitä lähtien kun pituuskasvu päättyi, bmi ~18-19, ja jos jostain syystä meinaa lähteä karkaamaan, teen vaadittavat korjausliikkeet joko ruokavalioon tai aktiivisuuteen, ei se mitään rakettitiedettä ole. Vuosikymmenet näillä menty ja en nää syytä miksi se mihinkään muuttuisi.

Vierailija
33/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mullekin mahtuu 20 v vanhat vaatteet, koska paino suurinpiirtein sama ku silloin ja 3 lapsosta kuitenkin on, enkä ole urheilija.

Vierailija
34/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi liian isot. Olin pyöreä nuorempana.

Vierailija
35/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailimja kirjoitti:

Entä sitten? Kai nyt normaaliälyinen osaa laskea 1+1 että mitä tehdä jos haluaa pysyä samoissa mitoissa?

Itse olen pysynyt samoissa mitoissa siitä lähtien kun pituuskasvu päättyi, bmi ~18-19, ja jos jostain syystä meinaa lähteä karkaamaan, teen vaadittavat korjausliikkeet joko ruokavalioon tai aktiivisuuteen, ei se mitään rakettitiedettä ole. Vuosikymmenet näillä menty ja en nää syytä miksi se mihinkään muuttuisi.

Ei kaikki pysy samoissa mitoissa. Tuo riipuu paljolti geeneistä.

Vierailija
36/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin samaa leninkiä eräissä 50-v. juhlissa, jota käytin ollessani lukion viimeisellä. Siitä oli aikaa silloin lähes 35 v. Leninki on tallella edelleen ja sopii edelleen.

Vierailija
37/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yli 20v vanhoista farkuista tehtyjä shortseja kesäisissä puutarhatöissä… Olen pysynyt aika samoissa mitoissa koko aikuisikäni, vaikka muutoksia on kyllä tullut jo ihan kolmen raskauden takia. En tästä kyllä ole mitenkään ylpeä, koska tämä on tullut luonnostaan eikä ole vaatinut mitään erityisiä ponnisteluja; hyvä aineenvaihdunta eikä ole ollut tarvetta täyttää mitään tyhjiötä tai rauhoittaa stressiä tai muuta vastaavaa ruualla tai napostelulla. Joillakin on huomattavasti vaikeampaa tällä saralla ja silloin itsensä hyväksyminen juuri sellaisena kuin on paljon tärkeämpää ja vapauttavampaa kuin miettiä tällaisia todella toisarvoisia juttuja. Ensin mielenterveys, sitten terveys ja sitten vasta ulkomuoto. Mutta jokainen löytäköön onnellisuutensa omia polkujaan.

Vierailija
38/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat vaatteet kutistuu kaapissa.

Vierailija
39/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki on 25 vuotta kustannettu tuon laiheliinin hiihtelyt. Jumankekka jos pitäis vielä jenkkakahvoja katsoa!

Vierailija
40/56 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka "Ritu" julkkis on, mutta kyse lienee samasta harhasta mikä aiheuttaa keski-ikäisten miesten kehoon liittyvän harhaluulon: 20 vuotta vanhat housut menevät kuihtuneisiin tikkujalkoihin ja vatsan voi laskea siihen matalan farkkuvyötärön päälle. Onko kenties "Ritulla" paidanhelma housujen vyötärön päällä? Jos on, niin siinähän se :D

20 vuotta sitten housuissa oli matala vyötärö ja se oli isomahaisille ihana juttu. Päälle vaan tissitippi ja ai että. Kun - erityisesti naisilla - kuluu 20 vuotta niin keho alkaa muuttua niin, että lihakset kuihtuvat ja vatsa kasvaa. Naisilla voi olla upeat sääret ja ohuet käsivarretkin, mutta keskivartalo on kuin tynnyri tai sitten vatsassa on oma pussukka. Mutta ei hätää, nostaa sen housujen päälle, ja siihen joku tunika.