En ymmärrä miksi joku haluaa täysin kokemattoman kumppanin
Itse pidän sitä positiivisena että toinen ois esim kokeillut yhden illan juttuja, tehnyt ehkä virheitä yms että sitten on oikeesti tajunnut jos ei vaikka kaipaa yhden illan juttuja ja tajunnut et millaista se on. Jos menee suhteeseen ihmisen kans jolla ei oo mitään kokemusta mistään niin voi aika lailla jossain vaiheessa tehdä mieli kokeilla että millaista ois seksi ilman tunteita tms
Kommentit (32)
Tulee tunne, että tässä ollaan numero N+1 kunnes toinen taas kyllästyy ja etsii seuraavan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muka löytyy miehiä, joille kokematon nainen kelpaisi?
t. neitsyt 25v
About jokainen?
Mitä vähemmän kokemuksia, niin sen parempi.
mies53v
Mieheni oli kokematon kun tapasimme. Pitkään olemme yhdessä olleet ja monenlaista yhdessä oppineet. En tosiaan vaihtaisi mihinkään irtoseksityyppiin. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. neitsyt 25vAbout jokainen?
Ei halua. Edelliselle kirjoittajalle vinkkinä, kannattaa valita huolella.
Kokemattomana on hyvä olla. Ei huolet paina.
m35
Olin 19, kun tapasin ekan poikaystäväni.
Hänen isänsä on julkkis, jota minä en tiennyt. Olen kotoisin maalta.
Oma lapsuuteni oli köyhä, silloin raha määräsi statuksen ja olin kaikki viikonloput töissä.
Muutin 19 vuotiaana Helsinkiin ja poikaystäväni oli luokkakaveri.
Hän sai sukunimellään mimmejä, sitten tulin minä, joka ei tiennyt koko miestä, tätä isää.
Aloimme seurustelemaan jouluna ja harrastimme seksiä ensimmäisen kerran pääsiäisenä.
Poikaystävä teki hetkestä hyvin romanttisen
Meidän juttu sitten kaatui poikaystävän uskottomuuteen. Näitä sukuniemifaneneja riitti
Vierailija kirjoitti:
t. neitsyt 25v
Mulle kelpaisi loistavasti, mutta olen varmaankin liian vanha sulle.
m35
Kysymys kuulostaa siltä, että seksi edellä mennään, viis muista ominaisuuksista. Entä jos rakastut kokemattomana? Pitäisikö skipata, että ehtii kerätä kokemuksia?
31 lisää, että tapasin tosiaan mieheni nuorena ja neitsyenä ja mies vuoden vanhempi ja yksi kokemus ennen minua.
Yhdessä melkein 30v ja erilaisia vaiheita ollut. Nykyään kivaa ja läheisyyttä kivasti myös.
t. neitsyt 25v