Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi joku haluaa täysin kokemattoman kumppanin

Vierailija
16.10.2021 |

Itse pidän sitä positiivisena että toinen ois esim kokeillut yhden illan juttuja, tehnyt ehkä virheitä yms että sitten on oikeesti tajunnut jos ei vaikka kaipaa yhden illan juttuja ja tajunnut et millaista se on. Jos menee suhteeseen ihmisen kans jolla ei oo mitään kokemusta mistään niin voi aika lailla jossain vaiheessa tehdä mieli kokeilla että millaista ois seksi ilman tunteita tms

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla ilman tunteita suhteessakin.

Vierailija
2/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, joku haluaa sellaisen joka on soutanut ja huovannut tuhannen kanssa ja joku sitten etsii kokematonta ja joku sitten siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin sellaisin kuka on rauhassa odottanut sitä oikeaa eikä ole mennyt vain himojensa perässä.

N33

Vierailija
4/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellasella useiden kanssa olleella on annettavaa kokemattomalle, ei sitä kiinnosta mikään kun kaikki on jo nähty.

Vierailija
5/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kokeneet osaavat esittää kokematonta, epävarmaa ja jopa pelokasta pienestä lisämaksusta.

Vierailija
6/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ekan miehen kanssa toisillemme ensimmäiset. Olihan se sähläämistä molemmin puolin. Siitä on niin kauan :) 

Vierailija
7/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pari yhden illan juttua vielä on ihan normaalia, mutta jos puhutaan kymmenistä yhden illan jutuista vuoden sisällä niin menee yli ymmärryksen. Jokainen toki tekee niinkuin lystää, mutta samalla periaatteella myös jokainen saa valita minkälaista kumppania hakee.

Vierailija
8/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tauteja silloin.

Vierailija
9/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei vain kiinnosta p*lluhaukat.

Vierailija
10/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin sellaisin kuka on rauhassa odottanut sitä oikeaa eikä ole mennyt vain himojensa perässä.

N33

Minä haluan sellaisen, ketä on rauhassa odottanut sitä oikeaa ja mennyt myös himojensa perässä. M~

Vierailija
11/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi täysin kokematon kuin joku tauteja kerännyt casanova. Olen itse nelikymppinen ja jos tapaisin jonkun kypsälle iälle ehtineen neitsyen, olisi se ihme, mutta ihan tervetullut sellainen. Olen itse suuri romantikko ja siksi partnereiden määrä on mitätön. Jotkut vaan haluaa tunteita eikä pelkkää seksiä ja silloin voi käydä näin. Ei kaikilla ole tarve kerätä kokemuksia kokemusten vuoksi.

Vierailija
12/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kokeillut yhden illan juttuja, ja toivon, että joku silti huolii minut puolisokseen xd

N20

Vierailija
13/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kokemattomalla ei myöskään ole useimmiten mitään todellista kokemusta siitä, miten parisuhde toimii.

Vierailija
14/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin kokemattomalla ei myöskään ole useimmiten mitään todellista kokemusta siitä, miten parisuhde toimii.

Kokeneisuus ei liity välttämättä parisuhteisiin mitenkään.

Vierailija
15/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla monella suhteessa olleellakaan. Yleensä on syynsä miksi suhde on päättynyt.

Vierailija
16/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia kymmeniä meloja mekkoonsa ottaneet eivät ole oikein tasapainoisia pääkopastaan. Siksi mieluummin kokematon. Oli mahtavaa viedä naiseltani se kaikkein kaunein ja tehdä se erittäin hellästi rakkaudella.

Komppaan, katellut vierestä toverien menoa niin ne naiset kyllä on yleensä aika ongelmaisia.

Vierailija
17/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin, mutta itse haluan sellaisen kumppanin joka on vain tietää ettei tuollaiset sovi hänelle ja on odottanut sitä oikeaa niinkuin minäkin.

Vierailija
18/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä kokemusta voi kerryttää yhdessä? Miksi kaikki pitää olla valmiina, muiden kautta opittua?

Vierailija
19/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahdon muokata kumppanista täydellisen, alistuvan p anokoneen. Siksi suosin juuri täysi-ikäistyneitä tyttöjä. T. M55 P.S.: runks-runks, roisk-roisk 👉👌

Vierailija
20/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tahdon muokata kumppanista täydellisen, alistuvan p anokoneen. Siksi suosin juuri täysi-ikäistyneitä tyttöjä. T. M55 P.S.: runks-runks, roisk-roisk 👉👌

Tälle iso peukku 👍👏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme