Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisin okv-postaus. Repikö Miia pois

Vierailija
15.12.2014 |

tyttärensä liimaamat tarrat sängynpäädystä? Miksi ihmeessä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:03"]

(löysin tällaisen)

Kotirouva kirjoitti 1.5.2014 klo 19.32 Aivan harvinaisen tyylikkäät ja ihanat lasten lakanat, loisto-ostos! Ja kivalta kuulostavat muutkin synttärilahjasuunnitelmat, meillä samankaltaiset käytännöt lahjojen hankinnassa. Varmastikin tulet taas saamaan kommentteja, joissa kauhistellaan design-tuotteiden hankintaa lapselle mutta älä siitä välitä ;)

Miia OKV kirjoitti 2.5.2014 klo 11.25 Kotirouva: Varmasti tulee, ja on tullutkin jo melkoisesti. :) Itse ajattelen asian niin, että jos satsaan sisustukseen muuallakin kotona niin miksen myös tytön huoneen osalta tekisi samoin. Lelujen elinkaari on auttamattoman lyhyt ja minusta on hyödyllisempää opettaa lapsi arvostamaan myös hyödyllisiä tavaralahjoja, tämä onkin hyvä hetki aloittaa. :)

[/quote]

Olen täysin samoilla linjoilla kotirouvan ja Miia OKV kanssa. Lelujen elinkaari on lyhyt, lapsi ei tarvitse kymmenittäin lelulahjoja, 1-2 riittää.

Vierailija
22/24 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:03"]

olen ihmetellyt usein, miten askeettinen lapsen huone on :( yleensa lapset rakastavat varikkaita juttuja, mutta tuolla kaikki on niim hallittua. en ymmarra miksi tuon ikaisen lapsen huonetta pitaa ylipaataan sisustaa?? onhan se kiva etta muu kamppa on laitettu mutta lastenhuone saisi mielestani olla lapsenomainen :) miian lapsen pussilakanatkin on aina jotain mustavalkoisia tms designlakanoita :( kaikki tuonikaiset tytot jotka tunnen, ovat kylla enemman my little pony tms tyyppisten lakanoitten peraan :)

[/quote]

Niin, ja sitten Miia jaksaa aina mainita, miten tyttö niin kovin ihastui milloin mihinkin mustavalkoiseen lakanasettiin tai villapaitaan. Tai että kyseessä oli tytön oma valinta. Varmaan Miia näyttää vain muutaman tarkkaan harkitun sisustukseen sopivan vaihtoehdon netistä ja sitten tyttö saa niistä valita. Eihän ne taida koskaan pyöriä kaupoillakaan, vaan kaikki tilataan netistä. Jännä nähdä kauanko tytön saa pidettyä linjassa. Sängyn koristelu tarroilla on vaan alkusoittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellyt usein, miten askeettinen lapsen huone on :( yleensa lapset rakastavat varikkaita juttuja, mutta tuolla kaikki on niim hallittua. en ymmarra miksi tuon ikaisen lapsen huonetta pitaa ylipaataan sisustaa?? onhan se kiva etta muu kamppa on laitettu mutta lastenhuone saisi mielestani olla lapsenomainen :) miian lapsen pussilakanatkin on aina jotain mustavalkoisia tms designlakanoita :( kaikki tuonikaiset tytot jotka tunnen, ovat kylla enemman my little pony tms tyyppisten lakanoitten peraan :)

Vierailija
24/24 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ava-nimi ovessa on aika hauska. "Avaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän