Kuinka paljon olette kuntoilleet joulunpyhinä?
Mä en ole muuta kuin käynyt noin tunnin kävelylenkillä eilen ja tänään vielä uudestaankin. Reidet saa kivasti maitohapoille tarpomalla tuolla lumihangessa :)
Kommentit (23)
Kävin aattona ja eilen molempina päivinä kymmenen kilometrin lenkillä.
En yhtään:). Huomenna uimaan ja ulkoilemaan ja normaali arkitouhu.
Joulu on mennyt minulla sairastaessa, joten kuntoiluksi on riittänyt siirtyminen sängyltä sohvalle ja välillä keittiön pöydän ääreen syömään ja tietokoneelle. Hiki ja väsy tulee jo tuostakin.
25 km lenkin ja kaksi kertaa salilla.
Tänään salilla tekemässä selkätreenin ja tunnin reippaalla kävelylenkillä pojan kanssa.
Joka toinen päivä salilla ja joka ilta parin kilometrin kävelylenkillä, kotona lisäksi tehnyt vatsoja ja punnertanut.
Ma, ti ja to normitreenit, ke ja pe välipäivät..
Kotona spinningpyör'llä kaksi kertaa tunnin treeni ja paalle ylavartaloharjoituksia. Vahan ulkona kavelya paalle, mutta ei mitään hikilenkkiä. Huomenna sitten taas uudella innolla. Konvehtien voimalla jaksaa! :)
Koiran kanssa pakolliset lenkit, ei muuta...huomenna täytyy kyllä kuntoilla!
Joka päivä reilun tunnin reipas vaunulenkki ja reilun tunnin vaunukävely. Sama kuin melkein joka päivä muutenkin.
Oon ollut kolme päivää sisällä, syönyt ja juonut kaljaa :)
Kipeänä, joten en yhtään. En kyllä ole syönytkään mitään.
Aattona kävin poikaystävän koiran kanssa tunnin lenkillä ja tänään kävin bodypumpissa :)
Pari lyhyttä lenkkiä. Koiran kanssa. Muuten ollaan vaan koko perhe oltu ja syöty :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:25"]Kipeänä, joten en yhtään. En kyllä ole syönytkään mitään.
[/quote]
sama täällä. ja minä kun joulukuun haaveilin aaton ja joulupäivän tyhjästä salista :(
Eilen tein 50 min HIIT treenin, toisaapäivänä ja sitä edellisenä 35 min HIIT treenin. Tänään lepopäivä, huomenna jatkan taas.
Aattona lapsen kanssa pulkkamäessä, tänään salilla ja 5 km juoksulenkki.
Eilen laskettiin lasten kanssa potkureilla mäkeä noin tunti ja tänään kävin hiihtämässä 10 km. Ihan sopivat ulkoilut hienossa talvisäässä :)