Millaisen kirjan kirjoittaisit?
Jos olisi pakko kirjoittaa jonkinlainen kirja? Genre? Taru? Aikakausi?
Kommentit (28)
Genre:Isekai Aikakausi:Ancient Egypt
Vierailija kirjoitti:
Manga.
Kirjoittaisin ja kuvittaisin itse.
Aihe: japanilainen koulutyttö tulee suorittamaan opintoja pienelle paikkakunnalle Suomeen. Miksi? Koska japanilaiset tykkäävät suomesta ja suomalaisista miehistä. Mangassa japanilainen tyttö kohtaisi kulttuurieroja ja hän saisi paljon huomiota koulun pojilta ja koulun tytöt alkaisi sen takia kiusaamaan häntä. -Lauri
Pakko kysyä, mitä mieltä olisit, jos Rule 34 -artistit tekisivät hentaita mangastasi?
Jos kirjoittaisin omasta elämästä niin kukaan ei uskoisi sitä todeksi.
Kuten ystäväni totesi: kuka kaipaa vihamiehiä kun ystävä on tällainen. Silloin en tiennyt mitä tarkoitti, paljon myöhemmin selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Manga.
Aihe: japanilainen koulutyttö tulee suorittamaan opintoja pienelle paikkakunnalle Suomeen. Miksi? Koska japanilaiset tykkäävät suomesta ja suomalaisista miehistä. Mangassa japanilainen tyttö kohtaisi kulttuurieroja ja hän saisi paljon huomiota koulun pojilta ja koulun tytöt alkaisi sen takia kiusaamaan häntä. -Lauri
Tyttö etsisi lohtua lonkeroista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga.
Pakko kysyä, mitä mieltä olisit, jos Rule 34 -artistit tekisivät hentaita mangastasi?
Piirrän itsekkin kyseiselle sivulle hentaita, joten olisin vain iloinen, jos joku tykkäisi hahmojeni designista niin paljon, että tekisi niistä hentaita. :) -Lauri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga.
Tyttö etsisi lohtua lonkeroista?
Mene pois, normo. -Lauri
Jonkinlaisen yhdenpäivänromaanin, joka kuvaa aikamme kipupisteitä. Mukana pikimustaa huumoria Miika Nousiaisen tapaan.