Kokemuksia että pitkäaikainen aviomies/seurustelukumppai osoittautuukin biksi
En usko että täysi homo kun seksiä pystyy yleensä harrastamaan, tosin usein myös lopahtaa kesken tai jo ennenkuin kunnolla alkanutkaan. Aika pettymys kun yhdessä oloa pian 30v. Ei kyllä myönnä suoraan mutta välillä käy ilmi jutuista ja kerran teoistakin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika siinä että puoliso on bi? Jos on sinun kanssasi päättänyt olla ja on uskollinen, niin ihan sama vaikka omakin sukupuoli kiinnostaisi.
Ohis mutta itselleni tämä olisi kynnyskysymys. Olen heteronainen ja haluan puolisokseni heteromiehen. Toivottavasti se on kaikille ihan ok.
Se on ihan ok, puolisonsa saa valita vapaasti. Ihmettelen vain miksi asia häiritsisi, koska itse olen bi-nainen naimisissa miehen kanssa eikä asia ole vaikuttanut parisuhteeseemme koskaan.
En oikein osaa sanoa. Kai minun suuntautumiseni on sellainen, että kiinnostun heteroista enkä muista. Kiihotun miehestä joka kiihottuu naisista, tai omassa tapauksessani siis minusta. Ei myös naapurin Perasta.
Kyllä biseksuaalimies kiihottuu kovastikin naisesta. Et sinä voi erottaa bi- ja heterohenkisen miehen kiihottumisia toisistaan. Minä olen ollut 22 vuotta naimisissa hetero-oletetun miehen kanssa, ennenkuin selvisi että hänelle voisi kelvata myös mies. Tuskin tiesi itsekään naimisiin mennessä.
Tiedän sen, mutta itse kiihotun vain jos mies kiihottuu vain naisista. Ei myös miehistä.
Pidätkö kaikille ookoomiehille jonkun slideshown miesten ja naisten vartaloista, ja silmä kovana syynäät alkaako housuissa elää väärän sukupuolen kohdalla? :D
Homofoobikkomiehillä kalun jäykistyminen alastomien miesten kuvia katsoessa oli testeissä yleisempää kuin homoja suvaitsevilla miehillä.
Selitettiin piilohomoudella.
On se kyllä jännä, että kaikkien seksuaalinen suuntautuminen pitäisi hyväksyä, mutta sitten ei saisi heterona toivoa heteroa kumppania. Mä en todellakaan haluaisi mitään bi-miestä ja se on mun valinta, ei pitäisi häiritä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika siinä että puoliso on bi? Jos on sinun kanssasi päättänyt olla ja on uskollinen, niin ihan sama vaikka omakin sukupuoli kiinnostaisi.
Ohis mutta itselleni tämä olisi kynnyskysymys. Olen heteronainen ja haluan puolisokseni heteromiehen. Toivottavasti se on kaikille ihan ok.
Se on ihan ok, puolisonsa saa valita vapaasti. Ihmettelen vain miksi asia häiritsisi, koska itse olen bi-nainen naimisissa miehen kanssa eikä asia ole vaikuttanut parisuhteeseemme koskaan.
En oikein osaa sanoa. Kai minun suuntautumiseni on sellainen, että kiinnostun heteroista enkä muista. Kiihotun miehestä joka kiihottuu naisista, tai omassa tapauksessani siis minusta. Ei myös naapurin Perasta.
Eli et tunne oloasi tarpeeksi uniikiksi esitellessäsi ominaisuuksiasi, koska miehesi tykkää muunkinlaisesta.
Nyt en ymmärtänyt yhtään. Eivät minun ominaisuuteni ole mitenkään uniikkeja, oli mies sitten hetero tai bi.
Aistin asian ihan alusta asti, paljon ennen kuin sain tietää siitä. Ei siitä romanttisesta suhteesta tullut mitään. Olimme kyllä pitkään ystäviä.
Kun mies kohtelee naisia huonosti, luuletko hänen olevan homo, mutta myöntääkö olevansa homo?
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaalisuus on miehillä paljon harvinaisempaa, mitä ihmiset luulevat. Jos miehesi osoittaa kiinnostusta miehiin, niin hyvin todennäköisesti hän on täysin homo. Moni homo on ”bi” lähinnä yhteiskunnan paineen takia. Naisille on myös vaikea myöntää sitä, että mies ei koskaan ollut heistä edes kiinnostunut seksuaalisesti.
Juuri näin. Itsekin sanon joskus olevani bi, koska joillekin se tuntuu olevan helpompi sulattaa kuin homous.
T. Homomies
Kyllä sen aistii ja se vaikuttaa kaikkeen.
Sellainen intohimo puuttuu. Sen todellakin tuntee. Noin ison salaamisenkin tuntee ja se vaikuttaa läheisyyteen ja koko suhteeseen.
Naisen ja miehen biseksuaalisuudessa on eroa. Ensinnäkin yhteiskunnallisesti on täysin hyväksyttyä että nainen on bi ja bi-mieheys on taas yhtä kuin homous. Mutta oletteko koskaan miettineet miksi näin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi seurustella bi miehen kanssa. Mulla on sellainen fiilis, että bi miehet tykkää oikeasti enemmän miehistä ja se on heidän oikea intohimonsa kohde. Voivat kuksia naisia mutta todellinen kiihotus tulee miehistä. Haluan heteron kumppanin itselleni.
Aika moni bi tahtoo omalta sukupuoleltaan vain läheisyyttä.
Porukan omilla foorumeilla on kupletin juoni ihan toisenlainen, ei ole pelkkä kädestä pitäminen mielessä.
Itse olen bi ja miehelleni se ei ole ongelma. Ja ymmärtää jopa kun aina vitsillä haaveilen miten huippua jos hän olisi bi myös. Itseäni siis ajatus siitä että mieheni olisi bi kiihottaa ! Mutta rakastan häntä täysin vaikka onkin ”vain” hetero.