Keittiöremontti: Korotettu astianpesukone vai aamiaiskaappi?
Olen tekemässä keittiöremonttia vanhempaan keittiöön. Tilaa ei ole liiaksi, ja seinän vieressä olisi mahdollisuus joko 80 cm aamisaiskaappiin tai korotettuun astianpesukoneeseen ja matalaan 20 cm leveään laatikostoon. Aamiaiskaappi puhuu puolestaan sen vuoksi, että en jaksa oikein puhdistella kahvinkeittimiä jolloin ne saisi helpommin pölyltä piiloon. Toisaalta korotettu astianpesukone taas olisi kunnon ylellisyyttä.
Kumman vaihtoehdon te valitsisitte?
Kommentit (128)
Aamiaiskaappi. Korotettu apk on vanhuksille ja rikkoo alalinjan kummallisen korkuisena. Aamiaiskaappihan on yleensä kuitenkin täyskorkea.
Mulla ei olisi aamiaiskaapille käyttöä, joten ottaisin korotetun tiskikoneen, vaikken sitäkään koe tarvitsevani.
Miksi muroille pitää olla oma kaappi
Mitäs jos vain valitsisit kaapin, jonne saat kotivarat siististi laitettua.
En ottaisi kumpaakaan. Ja varsinkin jos korotettu astianpesukone löytyy, niin en edes harkitse asunnon ostamista.
Minulle molemmat olisi turhia, mutta korotetun apk:n idean ymmärrän, on kai se selkävaivaisille tms hyvä. Aamiaiskaappi on taas sellainen juttu jonka hienoutta en vaan ymmärrä vaikka kuinka mietin, enkä ole nähnyt yhtään hyvää perustelua sen olemassaololle.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat syö runsaasti aamupalaa.
Tätäkö kysyttiin?
Käytetäänkö muuten esim. kahvinkeitintä siellä aamiaiskaapin sisällä vai nostetaanko se ulos käyttöä varten?
Meillä on korotettu apk ja on ihan ehdoton! Toisaalta aamiaiskaappikin voisi olla kiva, mutta siitä ei ole mulla kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi kumpaakaan. Ja varsinkin jos korotettu astianpesukone löytyy, niin en edes harkitse asunnon ostamista.
Sama juttu!
Aamiaiskasppi. Ihan oikeasti. 5 vuoden päästä niille nauretaan.
Korotettu astianpesukone. Opin arvostamaan sitä toden teolla saatuani kivuliaan välilevynpullistuman, en pystynyt pitkään aikaan yhtään kumartumaan. Edellen tykkään kun ei tarvitse päivittäin kumarrella lattian tasoon astioita asettelemaan tai konetta tyhjentämään. Kahvinkeittimen putsaaminen on pientä sen rinnalla.
Ne aamiaskaapit on kyllä turhuutta
Airbnb:ssä oli ja ihan turhaa tilanhukkaa
Korotettu astianpesukone ehdottomasti.