Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjavinkkiä! Mitä antaa kynttilöiden lisäksi?:p

Vierailija
15.12.2014 |

Niin, siis tädille ajattelin ostaa eräästä ihanasta nyt joulun ajan pystyssä olevasta käsityöpajasta jonkun kivan kynttiläjutun tai tuikkuja ym.. Mitä parin käsintehdyn pienen kynttilän seuraksi voisi pistää, jotain minkä voisi sitten vaikka kääriä sellofaaniin tmv? Ajattelin jos löytäisi jostakin jonkun koristellun tulitikkuaskin lisäksi..? Tai mitä muuta kaunista kodin tavaraa voisi ostaa, ei mielellään yli 30e eikä mitään krääsää.. Olen siis 18v tyttö, ja sukulaisten joululahjat on vähän hakusessa vielä :/

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:28"]

Huoh joku kynttilä ehkä tylsin lahja :D mutta joka joulu joltain kuitenkin sellasen saa ja se löytyy käyttämättömänä vielä ensi kesänä.

[/quote]

Lahjojesi antajat eivät ilmeisesti tunne makuasi. Kerro ihmeessä, ettet halua kynttilöitä enää ikinä. Minulle kyllä kelpaavat kesälläkin. 44v

Vierailija
22/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:28"]Huoh joku kynttilä ehkä tylsin lahja :D mutta joka joulu joltain kuitenkin sellasen saa ja se löytyy käyttämättömänä vielä ensi kesänä.
[/quote]
Kynttilä on ihana lahja, varsinkin käsintehty. Mulla on vaan se ongelma etten raaski polttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kertokaa mielipiteenne onko pari sydämenmuotoista, melko matalaa kynttilää ihan epäkäytännöllinen lahja? vai ostako mielummin niitä tuikkuja paketin.. Tädillä kyllä on isoja aalto vateja sun muita, voiko sellaisen päällä polttaa kynttilöitä ilman alusta?:p

Vierailija
24/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tuttavaperheille viety juurikin pari kynttilää, nätit servetit, glögi-/viinipullo ja esim. pala- tai nestekäsisaippua (riippuen mitä käyttävät) sellofaaniin paketoituna. Ennen narun laittamista olen vielä sirotellut ympäriinsä paperikarkkeja koristeeksi. 

Vierailija
25/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:43"]

Hei kertokaa mielipiteenne onko pari sydämenmuotoista, melko matalaa kynttilää ihan epäkäytännöllinen lahja? vai ostako mielummin niitä tuikkuja paketin.. Tädillä kyllä on isoja aalto vateja sun muita, voiko sellaisen päällä polttaa kynttilöitä ilman alusta?:p

[/quote]

Kyllä varmasti tädiltäni jokin alusta löytyy, anna vaan!

Vierailija
26/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta tuikkuja, ne ovat todellakin tylsiä. Kannatan edelleen alkuperäistä ajatusta ainutlaatuisesta, käsintehdystä kynttilästä ja siihen oheen jotakin tekstiiliä tai lasia. 44v.

Vierailija
27/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista nyt kuitenkin, että lahjansaaja voi ja haluaa poltella kynttilöitä. minä en voi katsella kynttilöitä, pistemäinen kirkas valo aiheuttaa migreenin. Siitä huolimatta tuttavat tuovat minulle niitä lahjaksi. ei siinä lahjansaantihetkellä kehtaa enää sanoa, että en niitä voi poltella, vie pois vaan.

Vierailija
28/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:43"]

[/quote]

Kyllä varmasti tädiltäni jokin alusta löytyy, anna vaan!
[/quote]

Ok, kiitos!

Vierailija
30/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sitten varmaankin ostan jonkun käsintehdyn kynttilän, ilman sitä alusta:D ja keksin jotain muuta siihen viel:) ja kyllä tykkää poltella kynttilöitä! lähinnä kai tosin tuikkuja..?:p

Vierailija
31/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:47"]Älä osta tuikkuja, ne ovat todellakin tylsiä. Kannatan edelleen alkuperäistä ajatusta ainutlaatuisesta, käsintehdystä kynttilästä ja siihen oheen jotakin tekstiiliä tai lasia. 44v.
[/quote]

ehdotuksia millaista tekstiiliä/lasia?:) eli kynttilät, tulitikut ja servetit ei oo ok tai ei riitä?:) pikkuhiljaa alkaa jo jonkinmoinen käsitys muodostua, kiitos jokaiselle siitä!

Vierailija
32/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun kaupan suklaata tai reilun kaupan kahvia :) Esim Divinella ja FairMarylla on tosi hyvät suklaat :)

Vierailija
33/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisenä vinkkinä niin nyt joulunajan taas Lidl:issä Deluxe sarjan tuotteita. Suht edukkaasti saa vähän hienompia konvehteja, viikunahilloja, paahdettuja manteleita jne.
Jos täti juo teetä niin mikä sen ihanampaa kuin vaikka pussi irtoteetä (Turussa hallin teekaupassa n. 4€/100g)

Vierailija
34/34 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite askarrellut noita koristeltuja tulitikkuaskeja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän