Onko 170cm pitkä nainen teistä liian pitkä?
Voiko käyttää korkokenkiä? Mä olen aina ajatellut että olen liian pitkä. Monet miehet samanmittaisia tai lyhyempiä.
Kommentit (73)
Itsekin olen 170 pitkä ja todellakin käytän korkoja jos siltä tuntuu. Mieheni on 175, eikä ole haitannut.
Nyt raskaana ollessani olen huomannut että olisin mielelläni pitempikin. Lyhyillä tuo maha kasvaa suhteessa isommaksi kun ei ole tilaa muuallakaan, vastaavasti pitkillä tuntuu että maha jää suhteessa pienemmäksi ja venymisestä johtuvien arpien todennäköisyys pienenee.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:25"]Miksi kukaan haluaisi olla pitkä jättiläinen?
[/quote]
no en mä ainakaan haluais olla yhtään lyhempi. Lisäsentit kyllä kelpais
n180cm
[/quote] mikäs sun jalan koko on? 45? Tosi kaunista..
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:25"]Miksi kukaan haluaisi olla pitkä jättiläinen?
[/quote]
no en mä ainakaan haluais olla yhtään lyhempi. Lisäsentit kyllä kelpais
n180cm
[/quote] mikäs sun jalan koko on? 45? Tosi kaunista..
[/quote]
39
Mitä väliä sillä edes on? Eihän naiset halua alle 180 cm miestä ja niitä pidempiä, jotka pitävät sinua pienenä kyllä löytyy.
170 cm on aika lyhyt, mutta ei ole tarkoitus haukkua. Ei kukaan lyhyydelleen mitään voi. Ole onnellinen sellaisena kuin olet.
Voiko nää viestit täällä olla aikuisten kirjoittamia...?
Mulla on sirot ja pienet kädet ja esim. kaikkein pienin ympäryysmitta kihlasormuksissa. Olen 170 cm, jtn. myytti on isot raajat.
Taas yksi ketju aiheesta "Mitat on nämä, kelpaanko muille"...
Alle 170 cm naiset on kääpiöitä.
M184
Olen 180 cm "mies" ja mielestäni lyhyt
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:04"]Ihan liian pitkä. 10 cm vois nipsasta jaloista pois niin voisit ollakin kelpo ihminen.
kuka haluaa olla käääpiö?
Ei kai niiltä kysytä erikseen
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:28"]Yli 170-senttiset naiset ovat todellakin ällöjä. Hyi olkoon niitä miesmäisiä käsiä ja jalkoja..
Seurustelen vain alle 165-senttisten naisten kanssa.
M194cm
[/quote]
muahaha. Täällä joku lyhytkasvunen emakko tekeyty mieheks. :D