Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 170cm pitkä nainen teistä liian pitkä?

Vierailija
15.12.2014 |

Voiko käyttää korkokenkiä? Mä olen aina ajatellut että olen liian pitkä. Monet miehet samanmittaisia tai lyhyempiä. 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 ja olisin mieluusti 170 tai yli. Tätä lyhyempi en todellakaan haluaisi olla. Pituus on kaunista ja pitkä nainen näyttävä.

Vierailija
42/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian pitkä. 10 cm vois nipsasta jaloista pois niin voisit ollakin kelpo ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:04"]Ihan liian pitkä. 10 cm vois nipsasta jaloista pois niin voisit ollakin kelpo ihminen.
[/quote]
kuka haluaa olla kääpiö?

Vierailija
44/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 170 ja ylpeä joka sentistä. Koskaan ei miesseurasta pulaa ole ollut. Näin meidän kesken voin kertoa, että toisinaan jotkut miehet jopa arvostavat naisissa muitakin avuja kuin pituutta tai sen puutetta.

AP, oikeasti, sinun kannattaisi keskittyä ihan mihin muuhun asiaan tahansa kuin tähän. 

Vierailija
45/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. 40+ naiset ja miehet ovat aika lyhyttä sakkia, mutta nuorten naisten keskipituus taitaa jo olla yli tuon 170 sentin.

Vierailija
46/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman sentin yli ja ihan huoletta käytän 10-12 sentin korkoja, jos siltä tuntuu.

Vierailija
47/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm pitkä ja omasta mielestäni erittäin lyhyt :D

Vierailija
48/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläisimme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, niin tämä ei olisi, mikään ongelma. itse olen melko lyhyt mies ja toota kai voisin alkaa vinkumaan, että kuinka on väärin, että pitkäsääriset naiset kehtaavat kulkea vielä korkaakorkoisissa koroissa saaden itseni näyttämään heidän rinnallaan vielä pienemmältä. Mutta miksi tekisin niin? - Toisiko se minulle kaipaamiani liäsenttejä varteeni? Tuskin. - Ainoa mikä harmittaa on se, että meihin alamittaisiin -ellemme ole TomppaCrusei tai edes Chaplin -niin suhtaudutaan jotenkin alentuvasti. Vai kuka aikuinen (mies) on otettu siitä, että myyjä kehoittaa, että sulle tiekäsä niin löytys varmaan vaatet paremmi tuolt lasten vaatteiden puolelta. - Unohtaen kokonaan, vaikkapa sen että mm. lapsen ja aikuisen mittasuhteent on hieman erilaiset. Ja toisekseen se, että olen tällainen hoikka, etten sanoisi hieman urheilullinenkin ei ole estänyt minua mm. opiskeleasta ja saavuttaa "muodollista pätevyyttä" mutta kun olen jäänyt "vajaamittaiseksi" niin osa kohtlee minua edelleen kuin niitä jotka yleensä ovat saman mittaisia, ts. noin 12-14 vuotiaita. Siksi toivonkin te, joilla on sitä on mittaa kertynyt niin yrittäkää te nauttia siitä. Minä sitten yritän tällä pituudellani tai siitä huolimatta elostani keskittyväni, ainakin yleensä enempi niihin asioihin kuin mihin voin ja olla liikoja murehtimatta niitä asioita, joille en juurikaaan voi mitään. - Ja, jotka ainakin toisinaan kykenen erottamaan toisistaan Nyt tämä Napoleon kompleksinen kiittää kun sai avautua. Ja iloitsee siitä, että omat lyhyet jalkani vielä noisevat, enkä tarvitse etenemiseei - toistaiseksi pyörätuolia.       

Vierailija
49/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm muka pitkä? get outta here

Vierailija
50/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä olenko liian pitkä tai liian lyhyt-kysymyksiä, mitä sitten? Liian pitkä tai lyhyt, mutta mihin tarkoitukseen? Ja jos vastaisin sulle tässä ja nyt, että oot liian pitkä/lyhyt, niin mitäpä aiot tehdä asialle? Surkeita ihmispoloja olette näitä kyselevät.

Vierailija
51/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieslestä tuon pituinen on lyhyt. Ei tosi lyhyt mutta lyhyt. Eli ehdottomasti korkkarit et tulee edes ihmisen mittoihin.

Vierailija
52/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:11"]

Riippuu iästä. 40+ naiset ja miehet ovat aika lyhyttä sakkia, mutta nuorten naisten keskipituus taitaa jo olla yli tuon 170 sentin.

[/quote]

Ei ole vielä. Suomalaiset ovat lyhyttä kansaa verrattuna muihin pohjoismaalaisiin. Vuonna 2013 Kansallisen (Finriski 2012) tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 cm ja naisten 164 cm. 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 cm ja naisten 166 cm. 

Vierailija
53/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 178 cm enkä ole koskaan tavannut lyhyempää miestä. En koe olevani pitkä. Kaikki ystäväni ovat yli 175 cm. Sen alle olevat on mun silmiin lyhyitä.

Vierailija
54/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, minä olen 177cm enkä koe itseäni liian pitkäksi. Missä sun itseluottamus on?

Vierailija
55/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 olis unelma. T. 183cm nainen

Vierailija
56/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla pitkä jättiläinen?

Vierailija
57/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:25"]Miksi kukaan haluaisi olla pitkä jättiläinen?
[/quote]

Surrur surrur joku kääpiö taas piipittää.

Vierailija
58/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:25"]Miksi kukaan haluaisi olla pitkä jättiläinen?
[/quote]
no en mä ainakaan haluais olla yhtään lyhempi. Lisäsentit kyllä kelpais
n180cm

Vierailija
59/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 170-senttiset naiset ovat todellakin ällöjä. Hyi olkoon niitä miesmäisiä käsiä ja jalkoja..

Seurustelen vain alle 165-senttisten naisten kanssa.

M194cm

Vierailija
60/73 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm muka pitkä? get outta here

"170cm muka pitkä? get outta heree" - Ai lukiko siinä tosiaan "vain" 170 cm - Tämä napoleon komplekinen jo edellä kirjoittanut lukiaajatuksissaan jotain muuta. Mutta, mutta yritti vasta lohduttaa erästä ystävättäreni muuten kaunista ja fiksun olista nuorta tytärtä, jolle oltiin sanottuna mallitoimistosta, että jotain satunnaisa mallikuvaus -keikkoja ehkä saattaa saada, kun on ni-in lyhyt 168cm. - Yli 5 cm. minua pidempi, mutta siis lyhyt esimerkiksi catwalk -malliksi. -No likka on vasta 14 vuotia, joten puuttuvat sentit saattaa vielä tulla hänen varteensa. Mutta kuinka paljon saa tulla, jos 170 olisi jo ap.tä lainaten liian pitkä? - Ei minusta tuntuu sille, että 170 cm (+korot) on nykyään ihan "tavallinen" nuoren naisen pituus.      

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi