Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hkin postitalon k-market sikahintainen

Vierailija
15.12.2014 |

Jos kauppias miettii miksi kauppa on aina tyhjä, saattaisiko johtua aivan törkeistä riistohinnoista? Kävin siellä tänään viimeistä kertaa. Guacamole-ainekset ja hammasharja 50eur. Tulee sellainen fiilis, että kauppias pitää meitä kuluttajia ihan pilkkanaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Postitalon K-kaupassa. Valikoima on parempi kuin sokosen s-marketissa ja ruuhkaa vähemmän kuin kampin k-kaupassa,jossa on usein sikamaiset jonot. Minusta ruuhkainen kauppa on pahinta mitä tiedän. Oma (jonotus)aika on minulle arvokkaampaa kuin jonkun sentin heitto maitolitran hinnassa.

Vierailija
42/51 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v****a se sinulle kuuluu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Ai onnistuiko kauppias jos kävin hänen kaupassaan vikaa kertaa ja täällä yleisillä palstoilla hänen liikkeestään valitan?

Onhan hän onnistunut, kun kerran olet siellä useamman kerran käynyt. Yhden kerran perusteellahan et voi sanoa, että siellä on aina tyhjää.

44/51 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kauppa aina tyhjä vaikka viereinen s-market kuhisee asiakkaita.

Tässä on minusta aivan paras syy käydä Postitalossa. Inhoan sitä steissin s-markettia, se on aina täynnä ihmisiä ja ilmankin sellainen hapeton. Postitalossa ei ole ruuhkaa, ja valikoima on hyvä.

Vierailija
45/51 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole työmatkalaisella mitään järkeä raahata ruokia ruuhkajunassa kalliista Postitalon K-kaupasta, jos ostokset voi hoitaa edullisemmin ja kätevämmin lähempänä kotia. Valikoimakaan ei tuossa kaupassa mitenkään erikoinen ole.

Ai jaa, Minun kodin lähellä on pienen pieni Alepa. Tuon K-kaupan valikoima on varmaan 50-kertainen siihen verrattuna. Vihdoinkin pääsen helposti kauppaan, jossa on muutakin kuin omenoita, banaaneja ja mikroaterioita.

Vierailija
46/51 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/51 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerää toimintaa. Vieressä kuitenkin rautatieasema. Lähiöihin tai kauemmas matkaavat voisivat helposti käydä ostoksilla kaupassa, jos hinnat olisivat edes perus k- marketin tasoa.

Rautatieaseman alakerrassa on alepa, joten ei kannattaisi rehvastella korkeilla hinnoilla. Ihmiset äänestävät jaloillaan.

Vierailija
48/51 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kauppa. Minä käyn viikottain ja olen tosi tyytyväinen tavaroihin.

Vierailija
49/51 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/51 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnat ei mielytä, mene siihen saksalaiseen L - nimiseen. on  n. 30% halvempi

Vierailija
51/51 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis. Olen käynyt ostamassa useamminkin jäätelöpuikon, jossa on suklaakuorrutus mantelein. 1 € / kpl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi