OC:n Täydelliset Naiset
AVAlta tuli eilen mainos, jossa sanottiin että OC:n Täydellisten Naisten uusin kausi alkaa. Mielestäni Suomessa tullaan näyttämään toiseksi uusinta kautta eli 8, koska se uusin 9 päättyi tänä vuonna ja siinä Gretchen ja Alexis eivät enää ole mukana, heidän tilalla tissityrkky ex-missi sekä rikas mutta onneton alkoholiin menevä vanhempi rouva.
Vai missasinko jotain ja näytettiinkö täällä Suomessa jo ne (kauden 8) jaksot joissa Vicky käynyt kasvojenkohotuksessa, ja mukaan tulee uusi rouva eli uskovainen Lydia jonka äiti on pilvenpössyttelijä? Muut ovat Tamra, Heather, Alexis ja Gretchen. Nämä jaksot näytettiin nimittäin Ruotsin kolmosella syksyn aikana.
Kommentit (225)
Kun Vicki suuttuu niin mua lähinnä naurattaa :D
Siis vähän tuo Ryan on täyssekopää!!Alko riehuun tuolle Lydian äitille ku sillä oli jalat sohvalla! Miks ihmeessä Brianna on ottanu tuommosen hullun ukon?
Tää on kyllä muutenkin ihan käsittämätön sarja. Olisi ihana tietää kuinka paljon on käsikirjoitettu. En minä ainakaan katselisi kauaa kavereita, joiden kanssa pitäisi joka toinen päivä riidellä milloin mistäkin. :D
Katoin kans samaa, todella ärsyttävä toi ryan.
Onko tuo Lydia vielä jossain yläasteella vai mitä ihmettä. Todella ärsyttävä. Ja taas Vicki karjuu...
Jos kerran on niin tyytyväinen naamaansa ja leikkauksiinsa niin miksi huutaa naama punaisena ja loukkaantuneena? Kai sen nyt tyhmäkin näkee että naama on muovisempi kuin ne tupperwaret..
Heather on alkanut vaikuttaa ärsyttävältä. Täysin tekopyhä. Hän ei jotenkin ymmärrä että kun hän vaatii jostain anteeksipyyntöä sillä perusteella että hänestä tuntuu että häntä on loukattu, niin anteeksipyynnön on tultava ja juuri oikeilla sanoilla ("olen pahoillani että loukkasin sinua heather" ei riitä, vaan anteeksipyytäjän pitäisi nimenomaan pyytää anteeksi tekoaan jollain tietyillä sanoilla mitä heather odottaa).
Mutta jos joku muu on loukkaantunut heatherin sanoista, heather ei missään tapauksessa pyydä anteeksi koska ei koe tehneensä mitään väärää :D heather pyytää anteeksi vain jos kokee itse tehneensä jotain väärää, se ei riitä syyksi että joku on loukkaantunut (heatherin mielestä turhasta siis)
Luulen että heatherilla on turhan rankkaa kotona lapsia hoitamassa. Hän oikeasti kohtelee miestäänkin kuin lasta. Puhuu hitaasti, selittää super yksinkertaistetusti miltä hänestä tuntuu ja miksi jne. Heatherin tarvitsisi saada kunnon loma !
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:04"]
Heather on alkanut vaikuttaa ärsyttävältä. Täysin tekopyhä. Hän ei jotenkin ymmärrä että kun hän vaatii jostain anteeksipyyntöä sillä perusteella että hänestä tuntuu että häntä on loukattu, niin anteeksipyynnön on tultava ja juuri oikeilla sanoilla ("olen pahoillani että loukkasin sinua heather" ei riitä, vaan anteeksipyytäjän pitäisi nimenomaan pyytää anteeksi tekoaan jollain tietyillä sanoilla mitä heather odottaa). Mutta jos joku muu on loukkaantunut heatherin sanoista, heather ei missään tapauksessa pyydä anteeksi koska ei koe tehneensä mitään väärää :D heather pyytää anteeksi vain jos kokee itse tehneensä jotain väärää, se ei riitä syyksi että joku on loukkaantunut (heatherin mielestä turhasta siis) Luulen että heatherilla on turhan rankkaa kotona lapsia hoitamassa. Hän oikeasti kohtelee miestäänkin kuin lasta. Puhuu hitaasti, selittää super yksinkertaistetusti miltä hänestä tuntuu ja miksi jne. Heatherin tarvitsisi saada kunnon loma !
[/quote]
Itseasiassa olen sinun kanssa täysin eri mieltä, jos tarkoitat tuolla sitä Gretchenin anteeksipyyntöä Vickin juhlissa käyttäytymisestään tv-kuvauksissa. Oli täysin selvää törttöilevää käytöstä rampata edestakaisin jonkun puhelimen takia, ja saapua paikalle vielä myöhässä! Huomaa heti Gretchenin ja Sladen käytöksestä Heatherin asian puheeksi ottaessa, naureskelee asialle. Ja Slade lässyttää jotain WCkäynnistä väännelleen samalla typerän näköistä naamaansa, mikä nyt tämä ulkonäkö kommentti asiaan kuulu mutta kun on niin kuvottava tyyppi. Minusta Gretchen vähätteli käytöstään, ei myöntänyt mitään kuten ei ikinä tee, ja pyysi anteeksi vain sitä että "jos sinusta tuntui siltä".
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:04"]
Heather on alkanut vaikuttaa ärsyttävältä. Täysin tekopyhä. Hän ei jotenkin ymmärrä että kun hän vaatii jostain anteeksipyyntöä sillä perusteella että hänestä tuntuu että häntä on loukattu, niin anteeksipyynnön on tultava ja juuri oikeilla sanoilla ("olen pahoillani että loukkasin sinua heather" ei riitä, vaan anteeksipyytäjän pitäisi nimenomaan pyytää anteeksi tekoaan jollain tietyillä sanoilla mitä heather odottaa). Mutta jos joku muu on loukkaantunut heatherin sanoista, heather ei missään tapauksessa pyydä anteeksi koska ei koe tehneensä mitään väärää :D heather pyytää anteeksi vain jos kokee itse tehneensä jotain väärää, se ei riitä syyksi että joku on loukkaantunut (heatherin mielestä turhasta siis) Luulen että heatherilla on turhan rankkaa kotona lapsia hoitamassa. Hän oikeasti kohtelee miestäänkin kuin lasta. Puhuu hitaasti, selittää super yksinkertaistetusti miltä hänestä tuntuu ja miksi jne. Heatherin tarvitsisi saada kunnon loma !
[/quote]
Itseasiassa olen sinun kanssa täysin eri mieltä, jos tarkoitat tuolla sitä Gretchenin anteeksipyyntöä Vickin juhlissa käyttäytymisestään tv-kuvauksissa. Oli täysin selvää törttöilevää käytöstä rampata edestakaisin jonkun puhelimen takia, ja saapua paikalle vielä myöhässä! Huomaa heti Gretchenin ja Sladen käytöksestä Heatherin asian puheeksi ottaessa, naureskelee asialle. Ja Slade lässyttää jotain WCkäynnistä väännelleen samalla typerän näköistä naamaansa, mikä nyt tämä ulkonäkö kommentti asiaan kuulu mutta kun on niin kuvottava tyyppi. Minusta Gretchen vähätteli käytöstään, ei myöntänyt mitään kuten ei ikinä tee, ja pyysi anteeksi vain sitä että "jos sinusta tuntui siltä".
[/quote]
Tätä juttua en tarkoittanut, vaan ainakin reunionissa oli lydian kanssa joku riita/anteeksipyyntöjuttu. Minustakin slade ja gretchen on ihan uskomattoman ilkeitä ja vastuuttomia dorkia. Se sladen velikin oli täysin normaalin lloinen tyyppi, mitä nyt ehkä vähän jännitti olla tv:ssä, ja sekä gretchen että slade vaan pilkkaa sitä. Hyi hitsi mitä törkyturpia. En kestäisi kummankaan seuraa.
No huh huh sitä kun Gretchen alkoi vollottaa, repesin nauruun. Yrittäisi edes näytellä vähän paremmin. "Sanntthin'"
Pyyhki silmiään jotka olivat täysin kuivat. Get a grip, Gretchen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:20"]
Ällöttääkö ketään muuta se Slade? Minun karvani nousevat pystyyn kun se niljake tulee kuvaruutuun. Kukaan muu mies tositv-sarjoissa ei aiheuta minussa tuollaisia ällötyksen tunteita. Slade on selkeä narsisti, todella ilkeä ihminen josta en keksi mitään hyvää sanottavaa. Ainakaan OC:n täykkäreiden perusteella. Lydia taas nousi silmissäni korkeammalle kuin muut sarjan eukot, hän ei antanut Sladen hampurilaispuheiden vaikuttaa itseensä ja haluaisi elää sovussa, toisin kuin nuo muut. Kun hän tuli ruutuun niin luulin että hän oli pinnallinen hattarapää, mutta olinkin väärässä :).
Gretchen ja Slade sopivat persooniensa mukaan hyvin yhteen, mutta toivottavasti ei tule saamaan lapsia.
[/quote] Slade on wt - ruumiilliistuma
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:12"]
Miksi vicin tytär ei pidä brooksista?
[/quote]
Siksi koska hän ei pidä kenestäkään joka ei ole Donn. Oma isänsäkin oli pahoinpitelevä alkkis (Vickin eka mies) joten siksi piti Donnia isänään ja otti eron raskaasti ja syyttää selvästi siitä äitiään.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:18"]
Siis kuinka kallista niiden sarjojen ostaminen on kun pakko näyttää koko ajan uusintoja :( mä odotan kovasti Miamin uusia kausia, ja Atlantaa on näkenättä monta kautta myös. Mitä Kimille, Nenelle jne kuuluu? Tai Miamin kuikeloille? :D
[/quote]
Tai New Jerseyn naisille, olisi kiva taas nähdä vähän pöytien heittelyä ;D
Netissä oli Vickin vodkasta juttua ja jostain syytteestä. En tajua kunnolla englantia, mutta mietin, että onko Brooks tehnyt jotain laitonta tai Vickin liikekumppanit.
http://radaronline.com/exclusives/2014/10/vicki-gunvalson-brooks-ayers-vodka-lawsuit/
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:12"]
Miksi vicin tytär ei pidä brooksista?
[/quote]
Näki jotain Brooksin ällösähköposteja, Brooks kannusti Ryania hakkaamaan Vicin tytärtä, vaikka ehkä vitsillä, kehuskeli kaluaan Vicin tyttärelle jne.
Niin ja oli puhunut Vickin tyttärelle, että hänellä on iso kalu, Brooksin patukka tai joku vastaava.
Näkeehän siitä äijästä jo kauas, että on vain itseään ajatteleva persoona. Vickiä vietteli kirjeillä, kun oli ensin seurannut tätä telkkarista ja tiesi mitä Vicki haluaa kuulla ja odottaa mieheltään. Ei kenenkään tytär tykkäisi, kun joku ihminen, joka on tehnyt "menneisyydessä" pahojaan, tulee asumaan äidin kotiin, ajaa äidin autolla, ostelee äidin rahoilla kaikenlaista ja elää siis lähinnä pummina. Ja Vickikin myöntänyt, että Brooks kohdellut häntä epäkunnioittavasti useammankin kerran.
Joo Slade on todella puistattava :( Pari kautta sitten Gretchen pisti stopin ja sanoi että nyt alkaa kuntokuuri, kun Slade vain makasi kotona ja lihoi, samalla kun G elätty häntä. Ja lastaan ei näe juuri koskaan, elatusmaksujenkin kanssa oli jotakin häikkää. Kunnon siipeilijä.
Tamra on muuten ok:n oloinen mutta alkaa Gretchenin seurassa aina diivailla ja pistää jonkun draaman pystyyn. Gretchen supisee omineen jotain kielteistä esim. Alexiksesta tai Vickista ja Tamra kilahtaa. Oletteko huomanneet tämän kaavan?
Alexis jotenkin huokuu epävarmuutta ja yksinkertaisuutta. Hän taitaa olla Jimille vähän kuin joku nukke...sääliksi käy.
Se Lydian äiti on pelottava.
Millon 10 kausi tulee jenkeissä?