Kylläpä tuo Jippu on niin ihana!
Itse olen pitänyt hänestä siitä asti kun kuulin ensimmäisen kerran kappaleen "enkelten kaupunki". Tekee hienoa musiikkia ja on mielenkiintoinen persoona. Sitä en ymmärrä miksi niin monet vihaavat häntä? Kateus?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:05"]
Jotkut Jipun lausunnot ovat vain niin älyttömiä, haluaa mm. miehen, joka komentaa "Turpa kiinni ja keitä kahvia!". Miksi ihmeessä?! Kun tällaisia päästöjä tulee julkisuuteen, tietty osa miehistä saa taas vettä myllyynsä ja yleistää, että tällaista ne kaikki naiset oikeasti haluavat. Musiikista en tiedä mitään, mutta kunpa olisi hiljaa edes silloin, kun ei esiinny.
[/quote]
Haha muistan kun juuri tuota höpötti siitä kriminaalista, jonka kanssa seurusteli. Oli sitä mieltä, että kiva kun on vihdoin mies, joka sanoo mitä pitää tehdä ja pistää kuriin. Muistanko ihan väärin, että ero tuli lopulta ainakin osittain siksi, että Jippu pelkäsi tätä miestä? Ei ehkä sittenkään ollut kiva se miehinen mies...
Voi Herra Jumala, että te olette suurin osa katkeria häviäjiä. Jippu on lahjakkaampi, kauniimpi ja empaattisempi kuin yksikään teistä katkerista vihaajasta. Varmaan harmittaa istua kotona sohvalla ja seurata ihmisen elämää joka elää sitä. hajotkaa. ap.
Jippu laulaa kyllä tosi kauniisti ja joululevy on kivaa kuunneltavaa. Mutta esiintyminen esimerkiksi Enbukse & Linannahteessa ja eilisessä joulukonsertissa niin hankalanoloista katsottavaa, että varmaan monia tökkii niin paljon että jää levyt hyllyyn.
Minä olen todella iloinen kuultuani Jipun uusimpia haastatteluja, joissa kuulosti kovin seesteiseltä ja tasapainoiselta. Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta hänelle ja perheelleen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:05"]
Jotkut Jipun lausunnot ovat vain niin älyttömiä, haluaa mm. miehen, joka komentaa "Turpa kiinni ja keitä kahvia!". Miksi ihmeessä?! Kun tällaisia päästöjä tulee julkisuuteen, tietty osa miehistä saa taas vettä myllyynsä ja yleistää, että tällaista ne kaikki naiset oikeasti haluavat. Musiikista en tiedä mitään, mutta kunpa olisi hiljaa edes silloin, kun ei esiinny.
[/quote]
Miksi kovasta kohtelusta pitävien täytyisi vaieta mieltymyksistään? Eihän homojenkaan pidä.
Kehuuko tuo itseään täällä näin läpinäkyvästi? On vissiin raskausaika ja Google johdattanut vauvapalstailemaan.
Onkohan molemmat vispilät vatkaimessa...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:28"]
Ihan tavallinen heteromies ei kirjoittele vauvapalstalle.
[/quote]
Vai ei..tääl ei muita enää nykyään olekaan kuin äijiä..
Jippu on todella omituinen tyyppi. Kaunis ääni hänellä kyllä on, ei käy sitä kieltäminen, ja nätisti laulaa Heinillä härkien kaukalon, mutta omat biisit on loputtomia ujelluksia ja perhe-elämässään Jippu tuntuu olevan toivoton tapaus.
Jippu itse kertoi vähän aikaa sitten lehdessä olleensa hukassa noita vanhoja lausuntoja antaessaan ja muuten sekoillessaan. Jos muutos on pysyvä niin voisivat kaikki antaa hänelle uuden mahdollisuuden.
Ei ihmistä voi määrittää loppuelämän ajan jotkut nuoruuden sekoilut.